Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä johtuu: Kun olen äitini kanssa liikkeellä ja juttelemme jotain, miehet kiinnittävät aina huomionsa minuun?

Vierailija
12.08.2020 |

Liikun paljon yksin eikä minuun miehet ihan hirveästi kiinnitä huomiota. Joskus joo, mutta aina kun olen äitini kanssa jossain niin miehet tuntuvan kiinnittävän huomiota minuun ihan erityisen paljon. Ja se huomion kiinnittäminen on siis ihailevaa. Äitini on myös huomannut tämän. Eli aina kun juttelen jotain, miehiä alkaa kiinnostaa ja katsovat ihastuksissaan. Olisi oikeasti kiva tietää, mikä tämän aiheuttaa.

Miltä teidän mielestänne tällainen vaikuttaa?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miellyttävä puheääni ja tapa puhua?

Ihana kun joku kysyy näin ystävällisen kysymyksen. Muut kommentit kun ovat olleet pääosin v ittuilua. Ihan kuin olisin itse ollut jotenkin ilkeä.

Tosiaan ehkä minulla voikin olla muiden mielestä miellyttävä tapa puhua. Ei tullut itselleni edes mieleen.

Olet kiva tyyppi 😊

/ap

Onko sulla elämänsisältöä, mitään?

Kuulostat mielettömän yksinäiseltä.

Vierailija
22/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia eukkoja ketju täynnä. Ei tosin yllätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoinen kysymys. Olen itse päälle 40-kymppinen ja tuntuu, että saan ihailevia katseita, kun liikun tyttöni kanssa. Ja siinä tosiaan katsotaan minua eikä tyttöä, joka on vielä alakouluikäinen. Ollaan aika samannäköisiä. Sama tapahtuu, kun liikun yli 70-vuotiaan äitini kanssa.

Mä luulen, että tässä on jotain tekemistä semmoisellä lämmöllä ja ystävällisyydellä. Ehkä myös puhetapa on miesten mielestä kiva. Olen saanut positiivista kommenttia äänestäni, se on muiden mukaan pehmeä ja kiva.

Moni ihminen on nykypäivänä tosi kovan ja jotenkin muovisen näköinen. Ehkä tällainen tavallinen tallaaja, joka puhuu normaalisti ja osoittaa ehkä siinä lämpöä, saa ihailevia katseita??

Olen ihan kivan näköinen ja hoikkakin, mutta tosiaan jo yli 40 v. 

Vierailija
24/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät enää nykyisin vaikuta ymmärtävän, mitä patriarkaalinen yhteiskunta tarkoittaa. Miehet alistavat naisia. Tähän valtasuhteeseen kuuluu se, että jokaiselle naiselle on näytettävä tämän paikka. Jokaisen miehen velvollisuus on ylläpitää valtahierarkiaa. Jos liikut yksinäsi yöllä tai sellaisissa paikoissa, joissa ns. hyvät naiset eivät liiku, miehet antavat sinun tuta sen, että olet väärässä paikassa väärään aikaan. Ja kun liikut vanhan äitisi kanssa, miehet antavat äitisi tuta, että hän on naisena jo menettänyt parasta ennen päiväyksensä katsomalla sinua ihaillen. Sillä ei ole mitään tekemistä sinun tai äitisi kanssa. Miesten velvollisuus on vain antaa teidän molempien tietää paikkanne valtahierarkiassa: äitisi paikka on pohjalla. Sinun paikkasi on tulla miesten hyväksikäyttämäksi siihen saakka, että oma parasta ennen päiväyksesi menee umpeen.

Suurin osa miehistä ei tee tätä tietoisesti tai edes ymmärrä, miksi he käyttäytyvät näin. Maailma jatkaa pyörimistään, koska suljemme silmämme todellisuudelta. Ainoa, mikä sinussa on erityistä on se, että olet nuorempi.

Vierailija
25/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisten elämä todella niin tyhjää, että vahdataan tuntemattomien ohikulkijoiden katseita, ja tehdään niistä pitkälle vietyjä tulkintoja?

Mä saatan jäädä katsomaan ihmistä jolla on harvinaisen rumat ja huonosti istuvat vaatteet.

Se johtuu siitä, että olen kiinnostunut ompelusta, ja mua surettaa sen alan alennustila.

Joskus katson kampauksia, koruja, ilmeitä, seuraan sivusta keskusteluja.

Olisi todella huvittavaa, jos joku kuvittelisi että häntä nyt kamalasti ihaillaan. Joskus hymyilen omille ajatuksilleni samaan aikaan kun silmät sattuu olemaan suunnattuina johonkin ihmiseen. Jota en edes näe.

Saatan hymyillä myös nähdessäni jotain naurettavaa.

Tulee siis mieleen että olette jotenkin höppänä parivaljakko. Kailotatteko kovalla äänellä? Se kerää taatusti katseita. Entä pukeutuminen? Onko se jämähtänyt 80-luvulle?

Oletpa negatiivinen ihminen. Sua ei ilmeisesti ole kukaan koskaan katsonut ihailevasti? Mistähän johtuisi.

Vierailija
26/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap 16-vuotias?

Kertoo äidin olevan seitsemänkymppinen, pitäisi siis olla adoptoitu. Todella nuorelta kyllä ap vaikuttaa. Kyllä mä porvoolaiseksi tätä veikkaan.

Vierailija
27/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 40-kymppinen ja tuntuu, että saan ihailevia katseita 

Kyllä varmaan tommonen 400-vuotias liikkuessaan saakin ihailevia katseita. You go grandma!

Vierailija
28/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti kuulostaa aika oudolta.

Siis jos hänkin kyttää ohikulkijoiden ilmeitä

ja kuvittelee että sua ihaillaan.

Onko hän joku sun pimp?

Tän on pakko olla provo. Ei voi olla noin säälittävää touhua.

Vai voiko?

Vierailija
29/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseessä (ap siis)  mies vain nainen?

Vierailija
30/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan katsoisi ketään ihaillen?

Vielä vähemmän vanhan naisen kanssa kulkevaa. Varsinkaan kukaan mies.

Kuulostaa niin oudolle, että en usko ollenkaan.

Suomalaiset miehet ei edes osaa ihailevaa katsetta!

Ja jos joku ulkkis katsoo, niin silloin pitää vain juosta karkuun

Vierailija
31/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miellyttävä puheääni ja tapa puhua?

Ihana kun joku kysyy näin ystävällisen kysymyksen. Muut kommentit kun ovat olleet pääosin v ittuilua. Ihan kuin olisin itse ollut jotenkin ilkeä.

Tosiaan ehkä minulla voikin olla muiden mielestä miellyttävä tapa puhua. Ei tullut itselleni edes mieleen.

Olet kiva tyyppi 😊

/ap

Onko sulla elämänsisältöä, mitään?

Kuulostat mielettömän yksinäiseltä.

Olen juu yksinäinen. Jokainen ihminen, jopa ne joilla on paljon ihmisiä ympärillään, takuulla tykkää tulla huomatuksi positiivisella tavalla. En ole myöskään somessa.

Koska mulla ei ole kavereita tai muuta sosiaalista elämää, niin tottakai noteeratuksi tuleminen jopa tuikituntemattomien ihmisten puolelta tuntuu hyvältä.

/ap

Vierailija
32/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap 16-vuotias?

Kertoo äidin olevan seitsemänkymppinen, pitäisi siis olla adoptoitu. Todella nuorelta kyllä ap vaikuttaa. Kyllä mä porvoolaiseksi tätä veikkaan.

Et ole ensimmäinen, joka sanoo minun vaikuttavan ikäistäni nuoremmalta. Äitini sai minut hieman vanhempana kuin mikä siihen aikaan oli synnyttäjien keski-ikä.

/ap

Vierailija
33/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen kysymys. Olen itse päälle 40-kymppinen ja tuntuu, että saan ihailevia katseita, kun liikun tyttöni kanssa. Ja siinä tosiaan katsotaan minua eikä tyttöä, joka on vielä alakouluikäinen. Ollaan aika samannäköisiä. Sama tapahtuu, kun liikun yli 70-vuotiaan äitini kanssa.

Mä luulen, että tässä on jotain tekemistä semmoisellä lämmöllä ja ystävällisyydellä. Ehkä myös puhetapa on miesten mielestä kiva. Olen saanut positiivista kommenttia äänestäni, se on muiden mukaan pehmeä ja kiva.

Moni ihminen on nykypäivänä tosi kovan ja jotenkin muovisen näköinen. Ehkä tällainen tavallinen tallaaja, joka puhuu normaalisti ja osoittaa ehkä siinä lämpöä, saa ihailevia katseita??

Olen ihan kivan näköinen ja hoikkakin, mutta tosiaan jo yli 40 v. 

En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi oikeassa. Minäkään en pidä tämän päivän muovisuudesta. Lämminsydämisyys on ihan liian aliarvostettua nykyään.

/ap

Vierailija
34/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta, kun nainen (nuorikin ilmeisesti) pitää itseään vain objektina.

Äitimuori näkyy opettaneen asenteen.

- Olen nolla jos minua ei katsota (miehet).

- Päiväni on pelastettu, jos minua katsotaan.

Herää, nainen!

Ryhdy objektista subjektiksi.

Vierailija
35/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ap 16-vuotias?

Ei kyllä 54v tai sitä vanhemmat saa enää adoptoida. Eiköhän ap ole 30-40v jos äitinsä on 70-vuotias.

Vierailija
36/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla lentää sylki puhuessa? Tai ovat viehättyneet äidistä.

Vierailija
37/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän off topic: minusta on hauska katsoa, kun nuori on liikkellä äitinsä kanssa. Verrata, että tuolainen tuokin on vanhana, ja tuollainen äiti oli nuorena. Sekä arvioida, mikä on heidän välisensä ero.

Vierailija
38/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut liikkeellä muiden kanssa, eli onko verrata käykö sama myös muiden kanssa, vai nimenomaan äitisi?

Ehkä yksin ollessa sitä jotenkin on huomaamattomampi olemus, kun taas äidin kanssa puhut, hymyilet, elehdit ym. enemmän. Ehkä katse osuu sinuun paremmin, kun olet "eloisa".

Vierailija
39/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidilläsi dementiaoireita?

Äidin ja tyttären keskustelut tuppaa herättämään sivullisissa muutenkin hilpeyttä, mutta jo dementian alkuvaiheessa alkaa irrota sellaisia kommentteja, että huomiota riittää.

Turha suuttua. Olen dementikon omainen, puhun kokemuksesta.

Vierailija
40/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että katsovat juuri sinua kivasti ja kiinnostuneena, eivätkä äitiäsi?

Jos tämän avauksen olisi tehnyt 7-kymppinen nainen, olisit kysynyt onko ap varma, että miehet katsovat häntä eikä hänen tytärtään😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän