Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tämä johtuu: Kun olen äitini kanssa liikkeellä ja juttelemme jotain, miehet kiinnittävät aina huomionsa minuun?

Vierailija
12.08.2020 |

Liikun paljon yksin eikä minuun miehet ihan hirveästi kiinnitä huomiota. Joskus joo, mutta aina kun olen äitini kanssa jossain niin miehet tuntuvan kiinnittävän huomiota minuun ihan erityisen paljon. Ja se huomion kiinnittäminen on siis ihailevaa. Äitini on myös huomannut tämän. Eli aina kun juttelen jotain, miehiä alkaa kiinnostaa ja katsovat ihastuksissaan. Olisi oikeasti kiva tietää, mikä tämän aiheuttaa.

Miltä teidän mielestänne tällainen vaikuttaa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sillä ei ole mitään merkitystä olenko suivaantunut, iloinen vai ihan neutraali, kun juttelen äitini kanssa. Aina sama lopputulos - miehet kiinnostuvat minusta.

/ap

Vierailija
2/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää taas... johan oli aloitus. Juu, ei muuta kommentoitavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvää päivää taas... johan oli aloitus. Juu, ei muuta kommentoitavaa.

Mikä tässä oli niin kamalaa? Eikö tämä ole ihan luonnollista miettiä miksi sama tapahtuu aina tietyissä tilanteissa?

/ap

Vierailija
4/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin että saisin täältä vastauksen, av kun on tunnettu parhaimmista spekulaatioistaan 😎

/ap

Vierailija
5/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE TODELLISTA!! Mulla täsmälleen samaa juttu!!

Asun Helsingissä ja aina kun liikun äidin kanssa niin miehet oikein jäävät tujottamaan, jotkut katsovat kivalla ilmeellä. Ehkä vaikuttaa empaattiselta ja laadukkaalta ihmiseltä kun ne näkee että osaat viettää aikaa vanhempien kanssa.

Vierailija
6/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa muuta ole kuin jonkun asteinen hulluus kyseessä.

Vierailija
7/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tossa muuta ole kuin jonkun asteinen hulluus kyseessä.

Eli miehet kiinnostuvat minusta, koska vaikutan hullulta?

/ap

Vierailija
8/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että katsovat juuri sinua kivasti ja kiinnostuneena, eivätkä äitiäsi?

Vierailija
9/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että katsovat juuri sinua kivasti ja kiinnostuneena, eivätkä äitiäsi?

No kyllä katsovat. Äitini on jo yli 7-kymppinen ja on sanonut huomaavansa jatkuvasti miesten ihastelevat katseet minuun. Huomaa useammin kuin minä itse.

/ap

Vierailija
10/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on sitä jotain, eli karismaa.

Vierailija
11/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailevat sinua, koska jaksat pitää seuraa vanhalle ihmiselle.

Vierailija
12/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä kateellista väkeä

Vierailija
13/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla miellyttävä puheääni ja tapa puhua?

Vierailija
14/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla miellyttävä puheääni ja tapa puhua?

Ihana kun joku kysyy näin ystävällisen kysymyksen. Muut kommentit kun ovat olleet pääosin v ittuilua. Ihan kuin olisin itse ollut jotenkin ilkeä.

Tosiaan ehkä minulla voikin olla muiden mielestä miellyttävä tapa puhua. Ei tullut itselleni edes mieleen.

Olet kiva tyyppi 😊

/ap

Vierailija
15/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen tämä MTV:n taannoinen juttu: "Miksi nuoret miehet kiinnostuvat Tinderissä varttuneemmasta naisesta? "69-vuotias Terttu" sai tuhansia yhteydenottoja ja viestien tulvan--"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-nuoret-miehet-kiinnostuvat-ti…

Vierailija
16/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap 16-vuotias?

Vierailija
17/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen tämä MTV:n taannoinen juttu: "Miksi nuoret miehet kiinnostuvat Tinderissä varttuneemmasta naisesta? "69-vuotias Terttu" sai tuhansia yhteydenottoja ja viestien tulvan--"

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-nuoret-miehet-kiinnostuvat-ti…

Ihan /c:stä tuo juttu. Olisivat laittaneet jonkun oikeasti 69-vuotiaan kuvan. Toisaalta tuo vaan osoittaa miten sokeita miehet ovat catfishille. 

Vierailija
18/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko pälyilette ympäriinsä, tyyliin tuijotetaanko minua 😂

Kun käyn kaupungilla, niin ei aavistustakaan katsoiko minua joku vai ei.

Vierailija
19/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisten elämä todella niin tyhjää, että vahdataan tuntemattomien ohikulkijoiden katseita, ja tehdään niistä pitkälle vietyjä tulkintoja?

Mä saatan jäädä katsomaan ihmistä jolla on harvinaisen rumat ja huonosti istuvat vaatteet.

Se johtuu siitä, että olen kiinnostunut ompelusta, ja mua surettaa sen alan alennustila.

Joskus katson kampauksia, koruja, ilmeitä, seuraan sivusta keskusteluja.

Olisi todella huvittavaa, jos joku kuvittelisi että häntä nyt kamalasti ihaillaan. Joskus hymyilen omille ajatuksilleni samaan aikaan kun silmät sattuu olemaan suunnattuina johonkin ihmiseen. Jota en edes näe.

Saatan hymyillä myös nähdessäni jotain naurettavaa.

Tulee siis mieleen että olette jotenkin höppänä parivaljakko. Kailotatteko kovalla äänellä? Se kerää taatusti katseita. Entä pukeutuminen? Onko se jämähtänyt 80-luvulle?

Vierailija
20/61 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä katsooko joku mua vai ei. En seuraa tuollaisia. Vasta sitten huomaan jos joku tuijottaa. Evvk.