Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö mailiosoitetta saamaan salaiseksi?

Vierailija
09.08.2013 |

Olen kunnalla töissä ja jokaisella on nimi ja @:n jälkeen kunta.fi.

Mulla on häirikkö, kaiken muun olen saanut salaiseksi, mutta tästä en tiedä. Miten etenisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että haluaisit häivyttää työpaikkasi häiriköltä vai että et vain saisi hänen viestejään?

Vierailija
2/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää sähköpostiosoitteeseesi spämmifiltteri, jolloin häiriköltä tulleet viestit esim. deletoidaan automaattisesti. Kuntasi tuskin kuitenkaan suostuu tekemään sinulle spesiaalia osoitetta, sillä kuntien osoitteet ovat yleensä/aina muotoa etunimi.sukunimi@kunta.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin noiden osoitteiden ylläpitäjältä asiaa.

Toisaalta - sähköpostiohjelmalla voi ohjata tietystä osoitteesta tulevat viestit roskapostiksi.

Vierailija
4/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolistalle en voinut laittaa, kun on samassa organisaatiossa. Mitenhän toi spämmifiltteri toimii?

Vierailija
5/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki se osoitteesi voitaneen esim. poistaa kunnan verkkosivulta, mutta eiköhän häirikkö sen osaa ulkoa (tai ainakin osaa sen päätellä, vaikka unohtaisikin).

- 3

Vierailija
6/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmifiltteriin voit tehdä erilaisia ehtoja. Esim. jos viesti sisältää tietyn sanan - vaikkapa kirosanan - se deletoituu automaattisesti. Jos taas häiriköltä tulee duunimaili ilman kirosanoja, se tulee läpi.

Mä ehkä ottaisin asian puheeksi työyhteisössä..? Miten tuollainen voi olla töissä vielä?

Vierailija
7/7 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:02"]

Estolistalle en voinut laittaa, kun on samassa organisaatiossa. Mitenhän toi spämmifiltteri toimii?

[/quote]

Tuohan selviää sitten esimiehen toimenpiteillä -problem solved!