Pystyykö mailiosoitetta saamaan salaiseksi?
Olen kunnalla töissä ja jokaisella on nimi ja @:n jälkeen kunta.fi.
Mulla on häirikkö, kaiken muun olen saanut salaiseksi, mutta tästä en tiedä. Miten etenisin?
Kommentit (7)
Lisää sähköpostiosoitteeseesi spämmifiltteri, jolloin häiriköltä tulleet viestit esim. deletoidaan automaattisesti. Kuntasi tuskin kuitenkaan suostuu tekemään sinulle spesiaalia osoitetta, sillä kuntien osoitteet ovat yleensä/aina muotoa etunimi.sukunimi@kunta.fi
Kysyisin noiden osoitteiden ylläpitäjältä asiaa.
Toisaalta - sähköpostiohjelmalla voi ohjata tietystä osoitteesta tulevat viestit roskapostiksi.
Estolistalle en voinut laittaa, kun on samassa organisaatiossa. Mitenhän toi spämmifiltteri toimii?
Ja toki se osoitteesi voitaneen esim. poistaa kunnan verkkosivulta, mutta eiköhän häirikkö sen osaa ulkoa (tai ainakin osaa sen päätellä, vaikka unohtaisikin).
- 3
Spämmifiltteriin voit tehdä erilaisia ehtoja. Esim. jos viesti sisältää tietyn sanan - vaikkapa kirosanan - se deletoituu automaattisesti. Jos taas häiriköltä tulee duunimaili ilman kirosanoja, se tulee läpi.
Mä ehkä ottaisin asian puheeksi työyhteisössä..? Miten tuollainen voi olla töissä vielä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 20:02"]
Estolistalle en voinut laittaa, kun on samassa organisaatiossa. Mitenhän toi spämmifiltteri toimii?
[/quote]
Tuohan selviää sitten esimiehen toimenpiteillä -problem solved!
Tarkoitatko, että haluaisit häivyttää työpaikkasi häiriköltä vai että et vain saisi hänen viestejään?