Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio kristityt ja raamattua tuntevat

Vierailija
11.08.2020 |

Voiko etsikkoaika kestää 8 vuotta?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurarioppi on noissa jotka sanovat ihmistä jumaliksi, he paljastuivat. Ihminen EI ole jumala, vaikka luotiin Jumalan kuvaksi alkuun.

Vierailija
82/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiintässämennään kirjoitti:

Multa on loppunut etsikkoaika en ole löytänyt Jumalaa, Jumala valitsee vain tietyt henkilöt jotka pelastaa, Jumala ei ole auttanut minua mitenkään vaikka joskus aikoinaan rukoilin, mitään ei tapahtunut joten helvetti on varmasti minun tieni

Etsikkoaika, joo ehkä koet niin, mutta vaikka tuo aika olisi mennyt, pelastus on tarjolla viimeiseen hengenvetoon. Ryöväri sanoi Herralle että halusi pelastua, ja Jeesus vastasi: tänä yönä olet Minun kanssani paratiisissa.

Älä siis kompastu jos koet olevasi etäämmällä Jumalasta kuin haluaisit. Ano että saat armon, ja Hän vastaa. On Jumalan tahto ettäsinä pelastut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin puolesta voi rukoilla, välillä tuntuu että olen matkalla helvettiin, vaikks taivaaseen olen matkalla.

Olisi ihanaa jos minun puolesta rukoilisi joku. Ei ole ketään

Rukoilen mielelläni. Siunausta ja Jumalan rauhaa elämääsi ♥️

Vierailija
84/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus vastasi:

»Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: ’Anna meidän nähdä Isä’?

Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.

Ei tuossa todellakaan sanota : MINÄ OLEN SE ISÄ, vaan sanotaan että Isä on MINUSSA! Minä teen ISÄNI tekoja ja Isä tekee Minun tekojani ( 2 eri persoonaa jälleen)

Muutenhan hän sanoisi Minä joka olen sama kuin Jumala teen omia tekojani.

Hän ei ikinä sano olevansa Jumala todellakaan. Vaan edustavansa Isäänsä. Ja toimivansa kUTEN isä ja Isä KUTEN Hän.

Jeesus nimenomaan sanoo ja korostaa ettei Hän tee itsestää ja itselleen noita tekoja! Van sille joka on Hänet lähettänyt.

Vierailija
85/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on ihmeellisen viisas hän on luvannut lapsilleen, hän vetää puoleensa lapsiaan mutta Jeesuksen Kristuksen julistuksen takia JOKAINEN joka uskoo HÄNEEN (Kristukseen Jumalan Poikana ) pelastuu. Ja etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. JOKAINEN joka uskoo pelastuu.

Olemme elävät kivet Pyhän Hengen voimasta Kristuksen Temppelissä emme tule kuitenkaan Jumaliksi täällä maan päällä vaan kelpaamme armosta yksin.

Vierailija
86/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Jeesuksessa tekee teot, ja Jeesus puhuu Jumalan sanoja. Uskovalla ihmiselläkin on Pyhä Henki mutta ihminen on lankeava. Ainostaan Jeesus eli täysin synnittömänä. Pystyykö ihminen tähän vai pitääkö olla Jumala jotta pystyy?

Vierailija
87/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne". 15Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.

Jumala kyllä. Et tunne Jeesusta? Jeesus ei ole Jumala. Jumalalla ei ole skitsoidipersoonaa vaan kolmiyhteinen tiimi.

Me olemme jumalia. Jumala vaikuttaa kaikissa ihmisissä, mutta Jeesus on tämän näkymättömän Jumalan ruumiillistuma ja kuva. Itse Jumala on näkymätön, salattu ja kaikkialla läsnäoleva Henki. 

Me emme nimenomaan ole ollenkaan jumalia vaan luotuja olioita. Jeesus oli aina Isän tykänä kyllä ja astui keskellemme koska ISä lähetti.

Ihminen on luotu vaan ja synti astui jo alussa meihin. Siksi Jumala lähetti meille Kristuksen Poikansa etti yksikään joka uskoo Häneen hukkuisi. Kuten jo sanoin Pirukin uskoo Jumalaan muttei Kristukseen ollenkaan.

'

Psalmit:

82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia; 

Johanneksen evankeliumi:

10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Jumala on yksi ja vaikuttaa kaikissa ihmisissä.  Tätä yhtä Jumalaa edustaa Jeesus Jumalan poika.  Me ihmiset liikumme hänessä.

Apostolien teot:

17:28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'

Vierailija
88/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaamuurarioppi on noissa jotka sanovat ihmistä jumaliksi, he paljastuivat. Ihminen EI ole jumala, vaikka luotiin Jumalan kuvaksi alkuun.

Jumala on yksi, mutta silti ihmiset ovat jumalan kaltaisiksi luotuja, joten siksi raamattu kutsuu ihmisiäkin jumaliksi.  

Vierailija
89/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muistan sinua rukouksissani. Olet oikealla tiellä, ja syntisi ovat anteeksi annetut. Jumala rakastaa Sinua.

Vierailija
90/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ei kansanfilosofina voinut Jumala olla. vaikka tiesi Jumalasta. raamattua ei myöskään kannta lukea kuin piru raamattua. Paavali..entinen rikollinen. Homovastainen mutta tasi olla homo. ortodokseja ei taida homot kiinnostaaa mutta katolilaiset taas on pikkupoikien perään. Missä on ne jeesuksen opetukset nykyään? ihmine syntiinlangennut elukka jolla ei toivoa. Virhe ja suurin virus mutta näinhän jo raamatussakin kerrottiin.

En nyt puutu muuhun kuin tuohon Paavaliin... Hän ei todellakaan ollut mikään entinen rikollinen, vaan syvällisesti pyhiin kirjoituksiin perehtynyt hurskas fariseusten lahkon jäsen. Siviiliammatiltaan teltantekijä.

Hän toki osallistui ainakin marttyyri Stefanuksen kivittämiseen (omien sanojensa mukaan ”vartioi kivittäjien vaatteita”), mutta kyseessä oli juutalaisen lain mukainen kuo.lemanrangaistuksen toimeenpano, ei mikään ”rikos”.

Vierailija
91/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin puolesta voi rukoilla, välillä tuntuu että olen matkalla helvettiin, vaikks taivaaseen olen matkalla.

"Rakas lapseni, en Minä sinua hylkää enkä jätä, sinä olet Minun.

Minä johdatan sinua ja saat tulla kokemaan suuria ihmeitä.

Aina kun sinä kaadut, Minä nostan sinut jälleen, älä pelkää.

Saat palvella Minua ilolla.

Älä pelkää, sinä et ole yksin, vaan Minä kuljen kanssasi tämän tien, saat kokea kuinka johdatan sinua,

Avaan silmäsi näkemään Taivaallisia asioita ja saat kertoa niistä."

Rukoilin kielillä ja kirjoitin mitä koin Hengen puhuvan sinulle.

Vierailija
92/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää, sinä et ole yksin, vaan Minä kuljen kanssasi tämän tien, saat kokea kuinka johdatan sinua,

voitko minullekin tehdä noin?

t. varattuun ihastunut

Vierailija
93/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko minullekin tehdä noin?

t. varattuun ihastunut

Tiedäthän, että Jumalan tahto on pysyä varatuista erossa. Se voi olla vaikeaa, mutta jos tahdot seurata Jeesusta, sinun tulee antaa elämäsi kokonaan Hänelle, kuolla itsellesi, omille himoillesi.

Käy kasteella, lue Raamattua, rukoile.

Jeesus johdattaa ajallaan sinulle oikean puolison, siihen asti, odota Jumalaa, älä harrasta irtosuhteita, äläkä ota puolisoksi uskomatonta, koska se suhde ei tule kestämään.

Pidä Jeesus tärkeimpänä elämässäsi, niin Hän pitää huolen kaikista sinun asioistasi, myös puoliso asiasta.

Rukoile, että Hän ottaa tunteesi pois tuota varattua kohtaan.

Ole Siunattu ja seuraa Jeesusta, Hän on todellinen rakkautesi ♥️

Vierailija
94/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Muistan sinua rukouksissani. Olet oikealla tiellä, ja syntisi ovat anteeksi annetut. Jumala rakastaa Sinua.

Kiitos☺️

Vierailija
95/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä, tähän 8 vuoden kokemukseeni liittyi myös jonkinlainen ”näky”. Kello oli yöllä 00:16, kun kuulin nimeäni kutsuttavan. Heräsin siis tähän. Suljettuani uudelleen silmät ja luultuani, että näin vain unta silmieni eteen avautui pitkä tunneli tai käytävä. Tunnelin päässä pitkän matkan päässä ihmisiä kulki vasemmalta oikealle, pimeästä valoon. Kaksi kulkijaa tervehti. Säpsähdin ja avasin silmät. Kello oli edelleen 00:16. En ole vieläkään aivan varma mistä tässä oli kyse. Olisiko tähän muilla tulkintaa?

Vierailija
96/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 8 vuoden takaiseen.

Vierailija
97/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😳

Vierailija
98/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kyllä sanoa...

Vierailija
99/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
100/126 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukouksen mieltä tarvitaan, on kaameita aikoja nyt....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan