Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio kristityt ja raamattua tuntevat

Vierailija
11.08.2020 |

Voiko etsikkoaika kestää 8 vuotta?

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiintässämennään kirjoitti:

Multa on loppunut etsikkoaika en ole löytänyt Jumalaa, Jumala valitsee vain tietyt henkilöt jotka pelastaa, Jumala ei ole auttanut minua mitenkään vaikka joskus aikoinaan rukoilin, mitään ei tapahtunut joten helvetti on varmasti minun tieni

Jos joku on tuominnut sinut noin, hän on tehnyt syntiä.  Et itsekään voi tuomita itseäsi, vain Jumala.

Vierailija
42/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua Jumala alkoi vetämään puoleensa vasta, kun aloin voimaan paremmin. Vuosia taistelin Jumalaa vastaan, yritin olla uskomatta. Kun eihän viisaat ole uskovaisia.

Jostain syystä viimeisten vuosien aikana Jumala on tullut osaksi elämääni vaivihkaa enemmän ja enemmän. Olen ollut onnellinen jo aiemmin, mutta kun tunsin taas Jumalan rakkauden, minuun on laskeutunut ihmeellisen syvä rauha. Tällä hetkellä tajuan, että Hän on kaikesta huolimatta pitänyt minusta huolen kaikki nämä vuodet. Ja johdattanut. Olen minä edelleen jotenkin etsimässä Jumalaa, mutta tämä usko ja rauha sisimmässä on jotain uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana eli Jeesus on kuin sanomalehti: sisältö  eli sana on sen lehden omistajan muttei se lehti (Jeesus sanantuoja ) ole kuitenkaan sama kuin se Jumala. Jeesus otti Ihmisen muodon keskellemme, mutta Jumala jäi ihan taivaisiin. He ovat 2 eri persoonaa mutta samaa tekoa ja yhtä. Ihan kuin Jumalan Sanan KAUTTA luotiin kaikki mitä on.

"Sana tuli lihaksi ja asui keskellämme"

Ja edelleen "tosi Jumala ja iankaikkinen elämä"

Sorry, uskon ennemmin Raamattua.

No sitten sun on uskottava tuo kohta Raamatusta minkä annoin. Jeesus on Jumalan Sana ja poika ja jumalallinen mutta Jumala on eri persoona.

Vierailija
44/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvettiintässämennään kirjoitti:

Multa on loppunut etsikkoaika en ole löytänyt Jumalaa, Jumala valitsee vain tietyt henkilöt jotka pelastaa, Jumala ei ole auttanut minua mitenkään vaikka joskus aikoinaan rukoilin, mitään ei tapahtunut joten helvetti on varmasti minun tieni

En usko, että näin on, en halua uskoa, että näin olisi.

Vierailija
45/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kohtasi suuret terveyteen liittyvät ongelmat 2010. 2012 kuulin yöllä, kun minua kutsuttiin kahdesti nimeltä. Ääni ei ollut miehen eikä naisen eikä kenenkään tutun. Tähän liittyi muutakin, mutta siitä tuonnempana.

Tämän jälkeen perehdyin eri uskontoihin, elämänkatsomuksiin, uskomushoitoihin, henkimaailmaan ja kävinpä meediollakin. Olen Siis huojunut näiden asioiden välillä ja etsinyt minulle sopivaa ja sitä mikä on ”aitoa ja oikeaa”. Jälleen ja aina vain olen palannut kristinuskon pariin sillä erotuksella, että nyt tuntuu, että jokin lopultakin ”loksahti”. Terveysongelmien aiheuttamista huolista huolimatta kristinusko on ainut, mikä tuonut minulle sisäistä rauhaa. Siitäkin huolimatta, että ole ollut hyvin vihainen välillä ongelmistani Jumalalle.

Ap

Itsellä on kanssa ollut useampi yliluonnollinen kokemus. Olen päätynyt siihen päätelmään, että eri uskonnot ovat vain erilaisia tulkintoja yhdestä jumaluudesta. Uskon Jeesukseen ja enkeleihin, mutta en allekirjoita Raamatun koko sisältöä. Maailmankatsomukseni on muutenkin  lähempänä idän uskontoja, vaikka vastustankin vastustan järjestäytynyttä uskontoa.

Vierailija
46/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana eli Jeesus on kuin sanomalehti: sisältö  eli sana on sen lehden omistajan muttei se lehti (Jeesus sanantuoja ) ole kuitenkaan sama kuin se Jumala. Jeesus otti Ihmisen muodon keskellemme, mutta Jumala jäi ihan taivaisiin. He ovat 2 eri persoonaa mutta samaa tekoa ja yhtä. Ihan kuin Jumalan Sanan KAUTTA luotiin kaikki mitä on.

No sitten sun on uskottava tuo kohta Raamatusta minkä annoin. Jeesus on Jumalan Sana ja poika ja jumalallinen mutta Jumala on eri persoona.

Jeesus ja Jumala ovat yksi.

Vierailija
47/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua Jumala alkoi vetämään puoleensa vasta, kun aloin voimaan paremmin. Vuosia taistelin Jumalaa vastaan, yritin olla uskomatta. Kun eihän viisaat ole uskovaisia.

Jostain syystä viimeisten vuosien aikana Jumala on tullut osaksi elämääni vaivihkaa enemmän ja enemmän. Olen ollut onnellinen jo aiemmin, mutta kun tunsin taas Jumalan rakkauden, minuun on laskeutunut ihmeellisen syvä rauha. Tällä hetkellä tajuan, että Hän on kaikesta huolimatta pitänyt minusta huolen kaikki nämä vuodet. Ja johdattanut. Olen minä edelleen jotenkin etsimässä Jumalaa, mutta tämä usko ja rauha sisimmässä on jotain uskomatonta.

Tässä on paljon samaa, kuin mitä minä itse kokenut! Joskin siten, että minulta se vaati näköjään sairastumisen ja lapsettomuuden.

Vierailija
48/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, Pyhä Henki puhui sinulle.

Minä olen kuullut selvästi joskus, kun Pyhä Henki puhui, ääni oli kaunis, rauhallinen, ei selvästi miehen eikä naisen ääni, mutta tiesin heti, että se oli Henki, joka puhui.

Hän sanoi: "

Pyydä anteeksi"

Olin hetkeä aiemmin puhunut rumasti miehelleni ja kehoituksen jälkeen olin pari sekuntia, etten pysty pyytämään, mutta menin kuitenkin miehen luo.

Hän oli selkä minuun päin, istui koneellaan.

Pyysin anteeksi, ja samalla sekunnilla tunsin miten taivaasta satoi jotakin päälleni.

Mies ei sanonut sanaakaan minulle.

Kiitos, kun jaot tämän. Itse pelkään, että käyttänyt etsikkoaikani jotenkin peruuttamattomasti väärin, vaikka koen kulkeneeni täyden ympyrän lähtöpisteeseen ja koen, että nyt on hyvä olla.

Olen kaivannut kuulla Pyhän Hengen ääntä, ja uskon että vielä saan uudelleen kuulka Hänen puhuvan.

Se on ihmeellistä saada kokea Taivaallisia asioita.

Ap, Jeesus rakastaa sinua niin syvästi ja äärettömän suurella rakkaudella, sinun etsikkoaikasi ei ole ohi.

Hän haluaa pelastaa sinut ja minäkin toivon, että saamme sitten Taivaassa kohdata kun sinne pääsemme.

Rukoile, että Jeesus koskettaisi sinua, tulisi sydämeesi asumaan.

Ja voit kokea Jeesuksen läsnäoloa ja rakkautta.

Pyydä, että Hän johdattaisi uskovia ihmisiä elämääsi, että et jäisi yksin.

Hän kuulee sinua ja vastaa rukouksiisi.

Ole Siunattu ja rohkeasti lähesty Jeesusta, niin Hän lähestyy Sinua! ♥️

Vierailija
49/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesushan itse kielsi olevansa JUmala mutta on YHTÄ isän sanoman kanssa ja Jumalallista alkuperää, Jumalan POIKA . Se ettei ole kuitenkaan itse Jumala ilmenee: Siitä hetkestä ei tiedä enkelit eivätkä edes Poika vaan Jumala yksin taivaassa. (Viimeinen tuomiopäivä)

Kyllä vaan Raamatussa sanotaan näin:

"Me tiedämme myös, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, jotta tuntisimme hänet, joka on Todellinen. Ja tässä Todellisessa me elämme, kun olemme hänen pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. ___Hän on tosi Jumala ja iankaikkinen elämä.___"

Et ymmärrä kun sanotaan suoraan ettei Viimeista Tuomiopäivää TIEDÄ kukaan muu Ei edes se POIKA vain vaan Jumala taivaassa. Jeesus on eri persoona, vaikka on kuin kaksonen Jumalan täydellinen kuva ja toteutti Hänen tahtonsa.

Jos Jeesu olisi sama persoona kuin Jumala ei tuossa sanottaisi ettei toinen eli Poika tiedä. Tietäminen tarkoittaa olla tietoinen. Sellaisella vaan on oma persoonansa aina.

Muuten tuossa lukisi: Vain Jumala /Poika tietäisi.  Ei sanota.

Miksi sinä sanot minä hyvä kun on vaan yksi joka on hyvä ja se on Isäni taivaissa, sanoi Jeesus.

MARK 10:17

Vierailija
50/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin (kristin)uskossa kymmeniä vuosia mutta onneksi olen tullut järkiini. Kiva että saatte lohtua epätoivoonne saduista.

Vierailija
51/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole vaan YHTÄ, se on ihan eri asia kuin YKSI. He ovat asioissa yhtä mutta eri olennot, eri persoonat ja tahdot, mutta Jeesus teki Isänsä tahdon täysin.

Vierailija
52/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin (kristin)uskossa kymmeniä vuosia mutta onneksi olen tullut järkiini. Kiva että saatte lohtua epätoivoonne saduista.

Saanko kysyä, että mitä olet saanut elämääsi "järkiisi tullessasi"? Mielenkiinnosta vain, kun itse en koe menettäväni mitään uskon takia.

Vierailija
53/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon Isään Jumalaan...JA Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan poikaan...minä Uskon Pyhään Henkeen...nämä 3 mainittava.

Vierailija
54/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei myöskään tule Isäni tykö kuin Minun kauttani sanoo Jeesus. On uskottava että Hän nimenomaan on, ei uskominen Jumalaan pelasta vielä, sillä Saatanakin uskoo Jumalaan, muttei usko Kristukseen.

Vierailija
55/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole vaan YHTÄ, se on ihan eri asia kuin YKSI. He ovat asioissa yhtä mutta eri olennot, eri persoonat ja tahdot, mutta Jeesus teki Isänsä tahdon täysin.

"Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat"

Jaak 2:19

yksi.

Vierailija
56/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Isäni talossa on monta asuinhuonetta. Ellei näin olisi sanoisinko minä että menen valmistamaan teille sijaa, tää sisältö siellä on.

Jeesus istuu Jumalan OIKEALLA puolella, ei samalla tuolilla.

Vierailija
57/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ja Jeesus on eri asioita, Jeesus on ihminen ja Jumalan poika.

Vierailija
58/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, Pyhä Henki puhui sinulle.

Minä olen kuullut selvästi joskus, kun Pyhä Henki puhui, ääni oli kaunis, rauhallinen, ei selvästi miehen eikä naisen ääni, mutta tiesin heti, että se oli Henki, joka puhui.

Hän sanoi: "

Pyydä anteeksi"

Olin hetkeä aiemmin puhunut rumasti miehelleni ja kehoituksen jälkeen olin pari sekuntia, etten pysty pyytämään, mutta menin kuitenkin miehen luo.

Hän oli selkä minuun päin, istui koneellaan.

Pyysin anteeksi, ja samalla sekunnilla tunsin miten taivaasta satoi jotakin päälleni.

Mies ei sanonut sanaakaan minulle.

Kiitos, kun jaot tämän. Itse pelkään, että käyttänyt etsikkoaikani jotenkin peruuttamattomasti väärin, vaikka koen kulkeneeni täyden ympyrän lähtöpisteeseen ja koen, että nyt on hyvä olla.

Olen kaivannut kuulla Pyhän Hengen ääntä, ja uskon että vielä saan uudelleen kuulka Hänen puhuvan.

Se on ihmeellistä saada kokea Taivaallisia asioita.

Ap, Jeesus rakastaa sinua niin syvästi ja äärettömän suurella rakkaudella, sinun etsikkoaikasi ei ole ohi.

Hän haluaa pelastaa sinut ja minäkin toivon, että saamme sitten Taivaassa kohdata kun sinne pääsemme.

Rukoile, että Jeesus koskettaisi sinua, tulisi sydämeesi asumaan.

Ja voit kokea Jeesuksen läsnäoloa ja rakkautta.

Pyydä, että Hän johdattaisi uskovia ihmisiä elämääsi, että et jäisi yksin.

Hän kuulee sinua ja vastaa rukouksiisi.

Ole Siunattu ja rohkeasti lähesty Jeesusta, niin Hän lähestyy Sinua! ♥️

Vilpitön kiitos sinulle ohjauksesta. Tämä on ollut ongelma minulle, siis löytää muita kristittyjä. Ammattini ja alani on sellainen, ettei uskon asioista voi puhua Tai edes sivuta. Tämä seuraa minua myös jossainmäärin ”siviilielämään”. Lähipiirin kanssa asiaa on jotenkin vaikea myös ottaa puheeksi, sillä pelkään heidän suhtautumista. Ehkäpä rukoukseeni vastataan ja elämääni johdatetaan ihmisiä, joiden kanssa uskon asioista voi puhua.

Vierailija
59/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat"

Jaak 2:19

yksi.

Niin JUMALA onkin yksi, tuossa ei puhuta Jeesuksesta vaan siellä puhutaan Että Jeesus ISTUU ISÄN OIKEALLA PUOLELLA.

Vierailija
60/126 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ja Jeesus on eri asioita, Jeesus on ihminen ja Jumalan poika.

Jeesus oli vaan maanpäällä Ihmisena ja kutsui täällä vAIN itseään nimellä IHMISEN POIKA.

Mutta Hän oli jumalallinen siinä mielessä että itse Jumala lähetti AINOAN poikansa tänne.

Kun joku on ainoa POIKA niin se on samaa huonetta ja sukua muttei sama kuin Isä. Yhtä he voivat olla silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän