Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudu kauheimmista työkavereista, joita sinulla on ollut!

Vierailija
08.08.2013 |

Mielenkiinnolla odotan kertomuksia!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/59 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiinteistöhuoltofirma missä suurin osa työntekijöistä oli ihan kunnon juoppoja ja 1 valtavan ylipainoinen ja katkeroitunut siivooja. Kahvipöytäkeskustelut voi jokainen kuvitella. Ei kamalasti koskaan mitkään asiat olleet hyvin.

Onneksi en siellä puolta vuotta pidempään ollut. Kerta kaikkiaan karsea ilmapiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:52"]

Eräs tyyppi suuttui minulle mitättömän pienestä asiasta. Sen jälkeen ei suostunut puhumaan mitään, ei edes vastaamaan kysymyksiin vaikka töiden edistymisen kannalta olisin tarvinnut jotain tietoa. Jouduin sitten soittamaan esimiehelle noin kerran päivässä, että voisitko soittaa Jaanalle (nimi muutettu) ja kysyä siltä asiaa x, tuossa se seisoo kyllä vieressä, mutta ei suostu vastaamaan. Esimies sitten soitti tälle, kysyi asiaa ja soitti sen jälkeen minulle tiedon (luonnollisesti tämän työkaverin piti sen verran sivumpaan mennä puhumaan, etten voinut kuulla suoraa vastausta). Jep, todella 'kypsää' käytöstä. En ollut suinkaan ensimmäinen enkä viimeinen työpaikalla, joka joutui hänen vihansa kohteeksi. Sillä kertaa vain sattui olemaan minun vuoroni, koska virheitähän ei hänen kanssaan saanut tehdä. Tätä mykkäkoulua kesti vuoden. Työkaveri jäi onneksi pois muutama vuosi sitten.

[/quote]

Mitä :D Siis pomo/esimieskin tietoinen asiasta ja antaa vaan jatkua? 

Vierailija
24/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä 23- vuotias nainen. Voin kertoa ikä korjaa tuon:) Minulla oli samanlaista kun olin nuori ja nätti, mutta eipä enää kun olen samassa väsähtäneessä kastissa. Toki itse olen täysin toisenlainen nuorille kuin mitä minulle oltiin aikanaan.

Vierailija
25/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiesasemassa oleva noin viiskymppinen nainen joka juorusi toisten yksityisasioita eteenpäin, esimerkiksi jos joku meni käymään päivystävällä lääkärillä kurkkukivun takia niin hänen mielestään kyseinen ihminen on sellainen joka käy liian usein "pillutohtorilla" ja huusi sen ääneen kaikille jotka kuuloetäisyydellä, kyseenalaisti aina muiden mielenterveyksiä jos uskalsivat sanoa hänelle vastaan vaikka he olivat oikeassa eli tämä oli itse ainoa jolla päässä vikaa ja narsismin oireita, ja aliarvioi sekä vähätteli ihmisten vaativia työpanoksia että hänen alle 10-vuotias lapsensakin olisi sen osannut tehdä. Onneksi pääsimme hänestä eroon viime kuussa kun lähti toisen työnantajan palvelukseen, uskomme että hänet järjestettiin pois pelkästään jo tuon em.  yksityisasioiden levittämisen perusteella.

Säälittää oikeasti vaan ne jotka saivat hänet nyt riesakseen siellä toisessa yrityksessä.

Vierailija
26/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukaupungin has-been pikkujulkkis sai vakituisen viran, kun johtaja niin päätti. Pohjakoulutus:nolla. Osaaminen:nolla, eiku voiko olla miinusmerkkinen. Minkäänlainen kiinnostus työhön tai alaan: nolla. Yhteistyökumppaneiden arvostus: nolla. Naispuolisten työkavereiden tai esimiesten noteeraaminen alle minkään mittarin. Vanha sovinisti-mulkku.

Jätkä vaan käppäili siellä toimistolla, teki vähän mitä huvitti. Jätti siis faktisesti yksinkertaiesti tekemättä asioia, joita jo asiakkaiden oikeusturvan takia olisi pitänyt tehdä. Saatika että olis vähääkään välittänyt mistään virkavastuusta tietenkään.

Ei osannut käyttää sähköistä kalenteria, lukea taikka täyttää mitään resurssikalenteria eikä lukenut mitään sähköposteja, "virusvaaran" takia. Oli kuulemma varoitettu avaamasta MITÄÄN (??) posteja, kun voi tulla ulkopuolelta virus ministeriön koneeseen.  Voisko olla niin, että valtakunnan kokoisesssa systeemissä olis jonkunlainen virustorjunta kuitenkin...

Ei pystynyt kirjoittamaan mitään pyötäkirjoja mistään kokouksista, ei siis pystynyt. Näin kerran yhden paperin minkä se oli koneella kirjoittanut ,ja meidän piti kirjoittaa se uusiksi kun ei sitä voinut lähettää mihinkään talon ulkopuolelle.

Lähti töistä miten sattui huvittamaan, aina noin klo 13.00 ja perjantaisin lounaalta. "Asiakastapaamisia". Ei vaan tiedetty että mitä.

Koska toimiston johtaja ihaili sitä aluetta , mistä hän oli aikoinaan pinnalla ollut, joskus v. 1971, niin hän oli siis johtajan valinta ja johtajan lempipoika. Teki mitä huvitti, nosti pientä palkkaansa ja piti koko organisaatiota vain hän henkilökohtaisena eläkepankkinaan, että saa vähän itelleen. Kun ikä aika nopeasti täyttyi kaikkiin mahollisiin varhaiseläkkeisiin niin järkkäs ne heti ja lopetti hommat.

Aivan käsittämätön huti ja vitutuksen aihe kaikille. Aiheutti lisätöitä kaikille muille, murensi talon henkeä, vittuili naisille, muisteli entisiä menestyksiään, keitätti kahvit naisilla ja jätti tiskit pöydille, pilas muiden työnteon hengen.

Jos olisin viittinyt joskus laittaa muistiin niitä laittomuuksia, ja laittanut ministeriöön tietoa asiasta vastaavalle taholle, niin siitä olisi oikeesti voinut nousta juttua. Mutta vitutti vaan ja lähdin koko paikasta.

Vierailija
27/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 14:49"]

Hei sinä 23- vuotias nainen. Voin kertoa ikä korjaa tuon:) Minulla oli samanlaista kun olin nuori ja nätti, mutta eipä enää kun olen samassa väsähtäneessä kastissa. Toki itse olen täysin toisenlainen nuorille kuin mitä minulle oltiin aikanaan.

[/quote]

Ja minä olen 47 v, enkä ole nuorille työntekijöille koskaan ilkeä. En osaa kadehtia enkä halua ilkeillä, en nuorille enkä vanhoille !  Ikävää että meissä vanhoissa on tollasia piirteitä!

Vierailija
28/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahin työkaveri oli sellainen huokailija. Hän opasti minut tehtävääni, KERRAN mutta sen jälkeen kun yritinkin kysyä jotain hän saattoi ottaa työt kädestäni, huokaista ja sanoa että anna mä teen ne.

Minut oli palkattu sinne, koska hän oli niin kovasti kiireinen ja mikä oli lopputulos? Istuin hiljaa kusi sukassa ja toinen puhisi ja huokaili. Mutta kun ei voinut päästää mitään käsistään.

Lisäksi, tämän järkeilin jälkikäteen, hän peitteli yhtä mokaansa kirjautumalla mun tunnuksilla järjestelmään. Ne tunnukset nyt ei mikään salaisuus ollut. Ja kun tämä moka kävi ilmi, niin otin sen nimiini, ajattelin vaan että olenpa pöhelö kun ei ole mitään mielikuvaa tämänkaltaisesta hommasta. 

Lisäksi hän huusi päivittäin lapsilleen puhelimessa, riiteli pukeutumisesta, läksyjen teosta... 

Jostain syystä en ihmettele, että edeltäjäni sai uutta työtä puolen vuoden jälkeen... Itse lähdin 8kk sitä kuunneltuani.

Vierailija
29/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden nykyisessä paikassa. Olen lähes viisikymppinen. Kolmevitonen työkaveri on sitä mieltä, että kaikkien alaisten on haukuttava pomoa hänen kanssaan, muuten saa tuntea hänen kostonsa. Tämän hän kertoi ensimmäisellä työviikollani. Samoin sen, kuinka monta ihmistä hän on savustanut talosta ulos. yritän olla hänen mielikseen, ettei käy kuin edeltäjälleni. Hän kertoi menneensä aina itkien töihin ja samoin tulleensa itkien. Juuri tämän naisen takia. 

Vierailija
30/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa: tyttö ei ollut kauhea, kuten kysymys kuuluu. Päinvastoin, aivan ihanan herttainen. Tuo sairaus vain oli kauhea.

Vierailija
31/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen joka eli kahvilla ja röökillä. Ajoi yöt sanomalehtiä ja tuli aamupäivällä töihin, koskaan ei ollut mikään hyvin, hymyä ei irronnut kuin silloin jos joku satutti itsensä. Asiakkaille tiuski, paiski luuria korvaan, ärisi ja valitti koko ajan. Kukaan muu ei kuitenkaan osannut yhtään mitään, tietenkään, kuin hän ja kaikki muut olivat epäluotettavia. 

Hänestä ei pitänyt edes työnantaja mutta perusteita irtisanomiseenkaan ei ollut koska kuitenkin teki työnsä.

Toinen oli töitä välttelevä, jatkuvasti selkäänsä valittava nainen. Koko ajan oli selkä ihan rikki, tosin lääkärille ei mennyt. Lisäksi oli kollegoille todella töykeä ja syytti heitä jatkuvasti seksuaalisesta ahdistelusta. Jopa kättely oli tälle naiselle ahdistelua. Ei suostunut tulemaan koulutuksiin koska sekin oli hänen mielestään seksuaalista ahdistelua ja loukkasi hänen uskonnollista vakaumustaan. :O

Noo, hän sai kyllä kenkää aika nopeasti.

Vierailija
32/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli toimitusjohtajaa siipeilevä ällötys, joka käytti törkeää kieltä ja kiroili tauotta. Tympeän näköinen tupakoiva mies oli usein töissä juovuksissa. Markkinointiosaston helmi.

Toinen - vielä pahempi - esimies oli lähes eläkeikäinen nainen, joka sai päivittäin raivokohtauksia, kertoi työkaverien yksityisasioista ja teki ala-arvoisia kommentteja alaisilleen. Hirvittävä nainen.

Kolmas oli nuori naispuolinen työkaveri, joka vietti päivät puhuen yksityispuheluita. Hänen työtehtävänsä tulivat minun tehtäväkseni. Hän makasi esimiehen kanssa, joten tilanteeseen puuttuminen oli mahdotonta. Vaihdoin firmaa. Töitäni jatkamaan palkattiin kolme ihmistä.

Neljäs oli esimiehelle juoruileva eläkeikäinen nainen. Hän kuunteli nurkan takana, mitä huoneessa puhuttiin ja kiiruhti kertomaan tiedot esimiehelle.

Kaikki nämä ihastuttavat ihmiset työskentelivät pankissa tai rahoitusyhtiössä.

Vierailija
33/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin raskaudestani palaverissa, niin työkaveri alkoi surutta avautua, että hänellä on jo liikaa töitä ja miten tulee nyt kaikki hoidettua..työnkuvamme ovat ihan erilaiset, emme paikkaile toisiamme mitenkään..että Mihin jäi:"Onnea!"

Vierailija
34/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilovittuilija. 60 vuotias nainen, joka kiinnostunut työkavereiden ulkonäöstä. ovelasti kommentoi toisten asuvalintaa, hiuksia yms tarkoituksenaan nolata työkaveri Ja saada aikaan pahamieli. 

Vierailija
35/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheenmetsästäjä. Viisikymppinen nainen, jonka elämäntehtävä on etsiä virheitä muiden tekemisistä ja raportoida niistä kahvipöydässä suureen ääneen. Kukaan muu ei osaa mitään ja hän on ainut ammattitaitoinen koko firmassa.

Hänen oma ammattitaito on kuitenkin vähän niin ja näin, mutta helpompi on kuitenkin korjata hänen tekemät virheet vähin äänin kuin nostaa niistä meteli. Se vaan johtaisi siihen, että hän etsisi entistä kiihkeämmin muiden virheitä.

Vierailija
36/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten eräässä kesätyöpaikassa oli töissä mies, joka ei tullut toimeen oikein kenenkään kanssa. Liekö tullut toimeen edes itsensä kanssa kun oli niin vittuuntuneena joka ikinen päivä. Teit niin tai näin, niin aina väärin päin. Onneksi ei tarvinut ihan päivittäin olla tekemisissä tämän miehen kanssa.

Vierailija
37/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka on kateellinen ihan kaikille ja matkii työpaikalla joidenkin pukeutumista ostamalla aivan samat tuotteet ja väittää että löysi ne itse ensin.

Kun eräs työkaveri oli saanut mieheltään lahjaksi todella kivan näköisen nahkatakin niin tämä juoksi meidän muiden luokse avautumaan että "se läski ei ole tuollaista ansainnut, se olisi näyttänyt paljon paremmalta minun päälläni!" Hirveä tapaus, onneksi jää eläkkeelle vuoden päästä!

Vierailija
38/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen nainen, työsuojelu- ja luottamusmiestehtävissä muun muassa ja kaveraa yrityksen pahimman työpaikkakiusaajan kanssa joka päällikköasemassa ja suojelee tätä! Ainakin viisi henkilää irtisanoutuneet tämän kiusaajan takia reilun vuoden sisällä mutta tämä yksi mielistelee kiusaajaa miten ehtii! Kulkee kiusaajan perässä jankuttamassa että: miten ihana takki sinulla onkaan päällä tänään! Voi kun sinulla ihana kampaus tänään! ÄLLÖTTÄVÄÄ!

Vierailija
39/59 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeikää lähestyvä mies, joka istuu kaiket päivät kahvilla, lukee lehtiä tai surffaa netissä. Kertoilee pikkutuhmia, huonoja vitsejä jatkuvasti eikä koskaan ole hiljaa kahvi- tai ruokatauoilla. Luulee olevansa kovinkin tavoiteltava mies, kun työpaikassa ei muita miehiä ole.

Valittaa töiden määrästä, mutta töitä huomattavasti vähemmän kuin muilla. Hänen lomiensa aikana yksi ihminen pystyy tekemään hänen työnsä omien töidensä ohessa enempiä rasittumatta. Asiakkaille töykeä ja ylimielinen, antaa näille ymmärtää olevansa vastuussa asioista, joissa ei oikeasti ole vastuussa.

Vierailija
40/59 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin aika kamalaa on ollut. Yksi keski-ikäinen kananpersetukkainen täti otti minut silmätikukseen ja haukkui selän takana. Kirjoitti minusta suutuspäissään haukkumakirjeen esimiehelleni jonka pöljä esimieheni tulosti ja jonka löysin yhteiseltä työpöydältämme. Kirjeessä oli niin typeriä juttuja että teki itsestään ihan naurettavan (vein sen hänen esimiehelleen). Lähti (tai sai potkut) pian em episodin jälkeen. Myöhemmin kiersi useampia muita työpaikkoja ja on kai nykyään työtän. Lisäksi tämä täti oli tosi kova kiroilemaan ja tykkäsi rasvaisista vitseistä ja oli törkeän kovaääninen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme