Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuka hullu matkustaa näinä aikoina ulkomaille?
11.08.2020 |
Jahtaavatko jotkut koronatartuntaa ihan tosissaan? Sakkoja pitäisi antaa matkustajille.
Kommentit (2)
Matkustajat vaarantavat samalla kaikki muutkin läheisensä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mun veli tyttöystävineen palasi Kreetalta juuri. Sanoi että koneessa on vaan suomalaisia ja hotellissakin on vaan suomalaisia. Että ihan sama kuin olisi Suomessa. Näköjään oli pakko päästä reissuun ja oli tyytyväinen kun rannalla ei ollut ruuhkaa. Menivät töihin ihan normaalisti, koska se ei ole kielletty. En tajua.. mitään. Miksi annetaan mennä ja miksi just nyt on pakko päästä.