Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheerleaderit ulos jääkiekkopeleistä

Vierailija
11.08.2020 |

Cheerleadereita ei enää nähdä jääkiekkopeleissä. Kukaan vaan ei tainnut kysyä tanssitytöiltä mitään.
Feministit voitti tanssitytöt hävisivät.

Kommentit (512)

Vierailija
101/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jätä katsomatta peliä sen vuoksi, että sieltä puuttuu vähäpukeiset naiset tai kukaan ei ole mennyt peleihin heidän takiaan.  Tai jos näin on, on perin outo ihminen.

No ainakin yksi setä kehui menevänsä Kärppä-peliin nimenomaan Cheerleadereita katsomaan.

Niin sieviä ja iloisia tyttöjä että!

Vierailija
102/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin on kirjoitti:

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

Ohi, mutta tanssi, akrobatia, rankka voimistelutreenaus on urheilua.

Kaikki nuo tytöt on treenanneet lähtökohtana liikunta.

Jossain tapauksessa urheiluseura on koko perheen harrastus, junioritoiminnasta lähtien, ja isät tietää missä pojat ja tytöt on. Parempi ettette kommentoi jos ette tajua.

Paitsi että niiden palleroiden heiluttelu ja orceenketkutus jäähallin katsomossa ei ole oikeaa cheerleadingia nähnytkään. Oikea cheerleading suomi mm kultaa 2019. Varsinainen ohjelma alkaa n. 2,30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä, onhan tuo takapajuista, samoin kuin jotkut varikkotytöt ja kehätytöt. Onko naisten jääkiekkopeleissä miehiä tanssimassa puolipukeisena?

Niasten mm-kisoissa oli nuo samat tanssitytöt. Minusta törkeyden huippu. 

Ei sinne tarvita sen enempää miehiä kuin tyttöjäkään seksitanssimaan, mutta erityisen törkeää oli, että naisten peleihin oli tuotu noita seksityttöjä, siinä oikein näkyi miten vähän naisurheilijoita arvostetaan. Ihan kuin olisi tahallaan vittuiltu "ei teistä ämmistä ole kuin patjoiksi, katsokaa vaikka tanssityttöjä ja tietäkää paikkanne!" 

Vierailija
104/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin on kirjoitti:

Minun mielestäni oli ihan hyvä juttu. En ainakaan itse haluaisi että tyttäreni harrastaa "urheilua" joka on eye candy -perusteista perseenpyöritystä kun miehet " oikeasti" urheilevat. Klassinen patriarkaalinen asetelma, jolle oli sokeuduttu.

Voihan noi tytsyt mennä vaikka strippaamaan, jos tykkäävät....mun mielestä sillä tasolla liikutaan. 

Ohi, mutta tanssi, akrobatia, rankka voimistelutreenaus on urheilua.

Kaikki nuo tytöt on treenanneet lähtökohtana liikunta.

Jossain tapauksessa urheiluseura on koko perheen harrastus, junioritoiminnasta lähtien, ja isät tietää missä pojat ja tytöt on. Parempi ettette kommentoi jos ette tajua.

Paitsi että niiden palleroiden heiluttelu ja orceenketkutus jäähallin katsomossa ei ole oikeaa cheerleadingia nähnytkään. Oikea cheerleading suomi mm kultaa 2019. Varsinainen ohjelma alkaa n. 2,30.

Linkki puuttuu

Vierailija
105/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis HIFK luopuu tästä neljännesvuosisadan mittaisesta tavastaan. Muista liigan joukkueista en tiedä, että tekevätkö saman.

HIFK:n mukaan on aika keksiä muita oheisasioita ottelutapahtumiin.  

HIFK lähtee Tepsin perässä seuraavaksi pridemarsseihin, nahkasetien ja transvestiittien kanssa. Uusi uljas HIFK.

Vierailija
106/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toisaalta hypitään rinnat paljaina "tasa-arvon" asialla...

Nyt äkkiä suunnittelemaan tissiflashmobeja tanssityttöjen paikalle...

Ne kannattaa ohjata lähelle kaukalon reunoja ja toteuttaa kotijoukkueen puolustuspäässä aina, kun vieraileva joukkue on pääsemässä hyökkäämään.

Vierailija
107/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiin suhtaudutaan yhä alentuvasti ja kuvitellaan, että he ovat vähä-älyisiä elukoita, jotka tuijottavat vähäpukeisia naisia missä vain sellaisia näkevät. Miehiä kiinnostaa se jääkiekko, siitä he maksavat. Ja naisia ja lapsia myös, joita yleisöstä on suuri osa.

Voisiko tipusilla olla vaikka väljät haalarit?

Vierailija
108/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Hifk ja tps pudottivat cheerleaderit pois. Kukaan muu ei ole näin tehnyt. Eipä siinä rehellisesti minä katson pelejä pelin takia. Mutta ei ne tytöt siellä mitään haitanneetkaan. Eräs tuttuni nyt haki, ja ilmeisesti pääsikin Kärppien cheerleaderiksi. Olin todella yllättynyt, kun ollut aina niin hiljainen ja kiltti tyttö. Sitten tajusin ajattelevani tosi ahtaasti. Hiljainen kympin keskiarvolla koulusta päässyt, "isin tyttö" pystyy tuomaan parhaiten itseään esiin tanssilla. Iloitsee ja nauraa tanssiessaan. Harrastaa useaa eri tanssilajia viikossa. Toivon todella että kärpät eivät cheerleadereita ota pois, ja ystäväni saa mahdollisuuden tehdä mitä haluaa.

Vierailija
109/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas nyt loppu mun lätkämatseissa käynti. Ei sen takia et ne pikkutyttöjen pyllyt se tärkein juttu olis mut kaikki tämä intersektionaalinen idiotismi nyt vaan on mulle liikaa. Ei fyrkkaa tällasen hötön edistämiseen.

Vierailija
110/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, toivottavasti kaikki muut tekee perässä. 

Tämä on Suomi, eikä mikään banaanivaltio.

111/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Noloa naissukupuolelle, että tanssahdellaan seksikkäästi kireissä jumppapuvuissa miesten silmänruokana. Ja miehet ovat ne, jotka urheilevat oikeasti.

Vierailija
112/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas nyt loppu mun lätkämatseissa käynti. Ei sen takia et ne pikkutyttöjen pyllyt se tärkein juttu olis mut kaikki tämä intersektionaalinen idiotismi nyt vaan on mulle liikaa. Ei fyrkkaa tällasen hötön edistämiseen.

Intersektionaalithan tykkäävät tuommosesta naisten nöyryyttämisestä, varmaan rakastavat cheerleadingiä siinä kuin twerkkausta ja tankotanssiakin, mitä ällömpää ja nolompaa naisille, sen hienompaa.

Me tolkun ihmiset emme tarvitte seksitanssijoita jäähalleihin.

Vierailija
113/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis HIFK luopuu tästä neljännesvuosisadan mittaisesta tavastaan. Muista liigan joukkueista en tiedä, että tekevätkö saman.

HIFK:n mukaan on aika keksiä muita oheisasioita ottelutapahtumiin.  

HIFK lähtee Tepsin perässä seuraavaksi pridemarsseihin, nahkasetien ja transvestiittien kanssa. Uusi uljas HIFK.

sulla menee puurot ja vellit sekasin, prideihmisethän rakastaa cheerleadingia ja muuta naisten pelleiksi tekemistä.

Vierailija
114/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla katsomossa on paljon naisia ja lapsiakin joita ei varmasti ole nuo tanssitytöt kiinnostaneet muutenkaan ja näin naisena voisi jopa sanoa että päinvastoin ovat latistamassa siellä tunnelmaa eikä nostattamassa...korkeintaan joidenkin apinamaisten miehien tunnelmia tai jotain muuta. Tanssityttöjen poistaminen on mielestäni juuri sitä oikeanlaista tasa-arvoa. Samoin kun en ymmärrä sitäkään miksi jossain automessuilla niiden autojen vieressä seisoo joku nainen vähissä vaatteissa, ihan kuin jonain koristepalkintona...jos tämä ei ole naisen esineellistämistä, niin ei sitten varmaan koko ilmiötä ole olemassakaan.

👍 Tai sit tasa-arvon nimissä myös miesmallit ja miestanssijat keikistelemään ja heiluttamaan pyllyä noihin tilaisuuksiin.

Vierailija
115/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheerleaderit ovat ilo silmälle ja luovat mukavan tunnelman peleihin. Onpa tylsää jos tanssitytöt kielletään!

Minusta voisi jatkaa mutta vain sillä ehdolla että myös naisille olisi silmöniloa- eli Hunksit tanssimaan naisille. Heti minä ja iso lauma muitakin naisia säntäisimme jääkiekkokatsomoihin 😀

Vierailija
116/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheerleaderit ovat ilo silmälle ja luovat mukavan tunnelman peleihin. Onpa tylsää jos tanssitytöt kielletään!

Minusta voisi jatkaa mutta vain sillä ehdolla että myös naisille olisi silmöniloa- eli Hunksit tanssimaan naisille. Heti minä ja iso lauma muitakin naisia säntäisimme jääkiekkokatsomoihin 😀

Kyllä kyllä! Näin saatte meidät naiset ryntäämään katsomoihin!!!!!

Vierailija
117/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ne tytöt on aina myötähävettäneet. Tunnen itseni pervosedäksi vaikka yritän miten ohittaa ne katseellani. Häpeän niiden puolesta ja sitten vielä omastani, kun istun siellä ja olen keski-ikäinen mies. 

Miksi minun pitää mennä sinne säälimään ihmisiä ja itseäni, kun olisi vaan peli kiinnostanut, sitä varten ostin lipun. Rahan olisi paremminkin voinut käyttää.

Vierailija
118/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolla katsomossa on paljon naisia ja lapsiakin joita ei varmasti ole nuo tanssitytöt kiinnostaneet muutenkaan ja näin naisena voisi jopa sanoa että päinvastoin ovat latistamassa siellä tunnelmaa eikä nostattamassa...korkeintaan joidenkin apinamaisten miehien tunnelmia tai jotain muuta. Tanssityttöjen poistaminen on mielestäni juuri sitä oikeanlaista tasa-arvoa. Samoin kun en ymmärrä sitäkään miksi jossain automessuilla niiden autojen vieressä seisoo joku nainen vähissä vaatteissa, ihan kuin jonain koristepalkintona...jos tämä ei ole naisen esineellistämistä, niin ei sitten varmaan koko ilmiötä ole olemassakaan.

Tämä!! Juuri näin.

Kaiken poistaminen edistää tasa-arvoa. Mitään et enää voi lisätä mihinkään, ilman että sitä ensin tarkastellaan tasa-arvon ja jonkun mahdollisen loukkaantumisen näkökulmasta. Otetaan siis kaikki pois, ja katsotaan mihin se johtaa. Sitä paitsi miksi puolet pelaajista ei ole naisia ja toinen puoli vähemmistön edustajia?

Vierailija
119/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran...

Että Cheerleaderin työ jääkiekkopeleissä ei ole ikinä hävettänyt minua. En tajua edes miksi pitäisi hävetä. Ei sinne ketkä tahansa pääse tanssimaan, vaan valitaan vetävän näköiset ja taitavat naiset. Joten se on vaan nostanut itseluottamustani että olen tullut valituksi koska kaikki halukkaat ei pääse, se nostaa myös aina itseluottamustani jos ulkonäköäni ihannoidaan ja pidetään seksikkäänä ja väitän että jokainen nainen tykkää tästä tunteesta.

En koe todellakaan olevani halpaa makkaraa, vaan kaunis, rohkea ja seksikäs ja jos joku mies sattuu minua kohtelemaan kuin halpaa makkaraa oli se jääkiekko pelissä tai baarijonossa niin tiputan sen äijän kertalaakista paikalleen!

Vierailija
120/512 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne jääkiekon pelaajat voi vaihtaa ne seksihetkutusasut päälleen, saavat sitten mieskatsojat tumputtaa ihan jäälle katsomalla, eikä sivuille vilkuilemalla. Ei sitä kaukaa näe mitä sukupuolta ovat. Erektio on mielikuvituksesta kiinni, jos näet mielessäsi pimpin, pelaajalla on pimppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi