Naapuri höpisee ja mölisee itsekseen
kaikkina vuorokaudenaikoina.
Illalla 12 jälkeen, aamulla kuudelta ja päivällä milloin mitenkin. Päivittäin soittelee pitkiä
puheluita joissa selostaa kaiken suolentoiminnastaan alkaen.
Kommentit (5)
Asutko jossain pahvikopissa kommuunissa vai mistä tiedät mitä naapurisi puhuu?
En soittele, mutta joskus huutelen kun elän menneitä. Nuorena kilttinä en osannut puolustautua enkä suojella itseäni. Nyt vanhana osaisin.
Menneisyyden haamuja siis häivytän.
YouTube terapeutin mukaan aivoja voi huijata luomalla uusi kokemus. Ettei välitä. Yksinhuutaminen ja kiroilukin on siis vanhan käsittelyä. Kovaa työtä terapioida itse itseä.
Kelalta terapiahakemus tuli hylättynä.
Vierailija kirjoitti:
En soittele, mutta joskus huutelen kun elän menneitä. Nuorena kilttinä en osannut puolustautua enkä suojella itseäni. Nyt vanhana osaisin.
Menneisyyden haamuja siis häivytän.YouTube terapeutin mukaan aivoja voi huijata luomalla uusi kokemus. Ettei välitä. Yksinhuutaminen ja kiroilukin on siis vanhan käsittelyä. Kovaa työtä terapioida itse itseä.
Kelalta terapiahakemus tuli hylättynä.
Sinä olet sitten varmaan minun naapuri. Ensi kerralla tiedän, mistä on kyse. :D
Vierailija kirjoitti:
Asutko jossain pahvikopissa kommuunissa vai mistä tiedät mitä naapurisi puhuu?
En ole AP, mutta itse asun VUONNA 2017 rakennetussa talossa, jossa kuuluu kaikki puheensorinasta laturin johdon lattialleputoamiseen ... seksielämästä vessatoimintoihin.
jaa taidat olla kaverini naapuri, unirytmit sillä ihan sekaisin ja lähes päivittäin soittaa kertoen vatsantoiminnasta