Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...
Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aivot palkitsevat tutkitusti epäitsekkyyttä, miesten itsekkyyttä.
Joten AP, tuuleen huudat.
Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdallani. Todellakin vituttaa jos on seksissä lähinnä joku antaja. Tulee todella hyväksikäytetty olo. Ikään kuin minä en ihmisenä olisi yhtä arvokas ja tärkeä kuin mieheni, niin eipä mun samassa määrin tarvi nauttiakaan. Ja tosiaankin tiedän etten ole ainoa jolla näin, sitä paitsi miehet tajuaa tän toki itsekin, jätättekö itse mielellämme hommat säännöllisesti kesken ennen laukeamista? Orkku on aika epäoleellinen vissiin teillekin?
Taisin voittaa tän väittelyn tällä viestillä (viimeistään)?.. Nyt jos vastineeksi tulee kokoelma kirosanoja ja haukkumanimiä (vain tasa-arvovaatimuksen takia, hui mikä kohtuuttomuus!) niin se vastaus on sit vissiin aika pitkälle siinä... T. ap
En vaan jaksa keskustella noin vihansa sokaiseman ihmisen kanssa joka kuvittelee, että tuokin kommentti oli miehen kirjoittama ja jotenkin AP:n agendaa vastaan.
Minä en väitellyt, kerroin vaan mikä on tutkittua faktaa enkä ollut mitenkään sinua vastaan tms.
Enkä ole mies.En mitenkään voi uskoa että ton kirjoitti nainen 😀 Saatko orkun epäitsekkyydestä? .. tutkittua faktaa on, että eniten orkkuja saavat naiset jotka niitä vaativat.
Ei siinä ollut kyse minusta vaan tutkituista keskimääräisyyksistä, jotka selittävät osaltaan tätä asiaa miksi naiset keskimäärin antavat seksissä enemmän kuin saavat.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä ole mitenkään vihaa täynnä, taisit vaan itse liittyä kiusaajien leiriin. Mä ainoastaan vastaan vihamielisiin, mulle osoitettuihin viesteihin samalla asenteella.
Viestissäni ei ollut mitään vihamielistä.
Asunnon ja ylläpidon jo 20 vuotta, mut sitä peppuseksiä en ole ihan vielä saanut. Enkä muuten sitä suuseksiäkään...edes vastineeksi...
Vierailija kirjoitti:
Asunnon ja ylläpidon jo 20 vuotta, mut sitä peppuseksiä en ole ihan vielä saanut. Enkä muuten sitä suuseksiäkään...edes vastineeksi...
Älä valita. Näin se on suurimmassa osassa parisuhteista muutenkin. Mies antakoon ja tarjotkoon, ainakin nyt enemmän kuin nainen, nainen saakoon, se on hänen oikeutensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä ole mitenkään vihaa täynnä, taisit vaan itse liittyä kiusaajien leiriin. Mä ainoastaan vastaan vihamielisiin, mulle osoitettuihin viesteihin samalla asenteella.
Viestissäni ei ollut mitään vihamielistä.
No ei minunkaan? .... 🤔
Mut toi teoria on ihan huvittava, enkä koskaan oo siitä mistään muualta kuullutkaan, tuskin kovin moni muukaan. Siis toimiiko se edes sinun kohdallasi??.....
Siis ihan TOSI naista alustava teoria. Eikä tää kritiikki oo sulle vaan ton teorian laatikolle. Seksuaalinen himo ei minusta voi perustua millekään laupeudelle.
Kyllä palstan naiset ovat outoja. "Vastineeksi" 🙄
Vierailija kirjoitti:
No kuinka kauan tyydyttelisit itse toista saamatta mitään vastineeksi? ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai okei, saaden itse jotain epämääräistä munanhierontaa joka ei kuitenkaan johtaisi lähellekään laukeamista? ...
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään outoa ole, naiset vain ovat tottuneet myymään palveluksiaan. Kyse on rahasta, vallasta tai verkostoitumisesta.
Jengi täällä ei välitä edes esittää mitään tasa-arvoista 🙄🙄🙄 No, EI TARVI IHMETELLÄ JOS EI PEPPUA HERU.
Aamulla töihin lähtiessämme juuri VAIMO ehdotti, että olisiko illalla pitkästä aikaa myös peppuun mahdollista saada. Pitäsköhän mun nyt kieltäytyä tästä kunniasta. No ei tod!!! Koko päivän ollu kalu kovana ajatuksestakin. Pari tuntia vielä....
M36 kirjoitti:
Aamulla töihin lähtiessämme juuri VAIMO ehdotti, että olisiko illalla pitkästä aikaa myös peppuun mahdollista saada. Pitäsköhän mun nyt kieltäytyä tästä kunniasta. No ei tod!!! Koko päivän ollu kalu kovana ajatuksestakin. Pari tuntia vielä....
Kuhan nyt vaan sen anaaliorkun hänellekin varmistat niin kaikki hyvin👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai okei, saaden itse jotain epämääräistä munanhierontaa joka ei kuitenkaan johtaisi lähellekään laukeamista? ...
Huhuu... Missä vastaukset??....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika känkättäjä olet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka elämä on loppuun saakka, koska rakastan kumppaniani. Eikä pepouseksi ole mikään erillinen osa-alue, josta naisen on saatava "hyvitys", vaan se on meillä osa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika känkättäjä olet...
Niin no, näinhän se menee, että jos naisella on hyviä kysymyksiä, niin sitten miehillä alkaa mykkäkoulu.
"Kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan."
Miehet! Tyydyttelisittekö vuosien ajan vaimoanne yksipuolisesti tajunnanräjäyttäviin orkkuihin, jos hän ei tekisi teille samaa tai korkeintaan vähän laiskasti hieroisi munaa keskittymättä minuutin tai parin ajan?