Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua miehelle! Pieni rakkaudenosoitus: kerro nainen/vaimo, mistä olet ilahtunut?

Vierailija
07.08.2013 |

Mies kysyy vinkkejä johonkin pieneen rakkaudenosoitukseen...Haluan tänään yllättää vaimon jollain pienellä jutulla, todennäköisesti tavaralla. Kukkia vien kohtalaisen usein, mutta nyt haluaisin jotain muuta.

Kerro joku pikkujuttu, josta itse ilahtuisit tai josta olet ilahtunut. Tarkoitan jotain, jonka voin tehdä/antaa juuri tänään. Ei siis tällä kertaa lupausta kahdenkeskisestä ravintolaillallisesta, vaan jotain juuri tänään...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista! :) Minua ehkä ilahduttaisi mitään tavaralahjaa enemmän tekstiviesti "olet ihanin nainen maailmassa" tms. Mutta entä joku pieni koru? Ei kaikkein omaperäisin, mutta ajatushan siinä on se tärkein... Minä olen rakkaaltani saanut lahjaksi palasia Nomination-koruuni ja vaikka lahja on useamman kerran ollut "sama", on se aina ilahduttanut yhtä paljon koska hän on itse käynyt sen palasen valitsemassa ja miettinyt mistä juuri minä pitäisin.

Vierailija
2/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kimppu ruusuja

Pullo kuohuvaa + leivokset jälkkäriksi

Kivat alusvaatteet, jos tiedät vaimon maun ja koon

Olisiko mahdollista järkätä lapset just tänään hoitoon ja viedä vaimo ulos syömään? Eihän sitä tarvitse olla myöhään, ihan yksinkertainenkin illallinen ravintolassa kahden kesken ja kahdeksalta kotiin - tämä ilahduttaisi ainakin mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna uusi läppäri/tabletti jossa laajakaistasopimus valmiina tai vie daami datakauppaan ja anna valita itse. Pidän itse kovasti kaikesta elektroniikasta, mutta olen huono ostamaan mitään itselleni, kun koen (todella tai kuvitelmissani?) saavani huonoa palvelua tai ylimielistä kohtelua sukupuoleni takia.

Vierailija
4/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduin kyyneliin, kun mies kertoi miten paljon arvostaa sitä, kuinka olen lapsemme kanssa kotona. Teen kuulemma maailman tärkeintä työtä ja olen siinä hyvä.

Vierailija
5/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naisen harrastuksiin liittyvä juttu - joku, mikä siis henkilöityy nimen omaan häneen eikä ole "yleismaallinen". Ja siihen oheen lappu, että olet maailman upein nainen, rakastan sinua.

Vierailija
6/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti jo tähän saakka tulleista vinkeistä....Tekstarin muuten laitoin jo ennen kuin kysyin teiltä neuvoa...ja oikeastaan tuosta rakkaudentunteesta kysymykseni lähtikin...En ole kovin hyvä näyttämään tunteita, mutta koko ajan harjoittelen. Ja nyt kun oikeasti tuntuu (ihan aina ei ole etenkään viime aikoina tuntunut...), että vaimoani rakastan, niin haluan sen hänelle selvästi näyttää!

Vierailija
7/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: Monessa parisuhteessa nainen on se, joka joutuu järkkäilemään kaiken ja varaamaan pöydät ravintolasta ja sopimaan lapsenvahdit ja suunnittelemaan lomamatkat jne. Tuossa juuri tänään syömään viemisessä olisi ihanaa se, jos ap olisi järkännyt kaiken valmiiksi. Sopinut jonkun kanssa, että haen lapset tarhasta ja tuon teille ja varannut pöydän ravintolasta. Sitten vaan ilmoitus vaimolle, että mä haen tänään lapset ja vien hoitoon, ole valmiina klo 17:30, niin vien sut syömään. Vaimon ei tarvitsisi nähdä lainkaan vaivaa asian eteen.

Vierailija
8/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laittaa illallisen, jotain, josta vaimosi erityisesti pitää. Tai hänen lempi jälkkäriä tms. Ja jotain pikkuisen hienompaa kuin tavallisena arki-iltana, vaikka pieni pullo viiniä ja pala hyvää juustoa tms. Tai jos vaimo on esim. sushin ystävä, haet jostain hyvät sushit.

Vierailija
9/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastaisin kunnon hierontaa :)

Vierailija
10/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pohjattoman onnellinen, kun mies kävi lamppuostosten ohella hakemassa kaulakorun. Ei siis ollut mikään kallis riipus, hintaa alle 10€, mutta muisti minun kertaalleen ihaileman kaulakorun jalokivigalleriasta ja kävi sen poimimassa yllärinä.

Tosin minä ilahdun myöskin uusista saippuoista ja muista. Kannattaa kuunnella niitä vaimon itsekseen hourimia " ai ku kiva" juttuja ja laittaa niitä pienempiä " toi vois olla kiva" ostoksia korvan taakse. Vaikea se on toisten naisten sanoa, että mistä naisesi riemastuisi. Kerääkö jotain kirjasarjaa? Tykkääkö jonkun tietyn merkin kosmetiikasta? Viihtyykö kampaajalla? Tykkäkö käydä elokuvissa?

Vierailija
11/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiva juttu voisi olla ihan sellainen, että ostat vaimolle hyvän kirjan tai pari hyvää lehteä (puutarha, sisustus, ruoka, muoti... hänen kiinnostusten mukaan) sekä vaikkapa suklaata ja sanot, että vaimo voi tän illan rentoutua ja lukea - sä hoidat kodin ja lapset nukkumaan.

Vierailija
12/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooi, nyt täällä liuta naisia odottaa ja toivoo (vaikka kohta kirjoittaakin tänne, että "en ainakaan MINÄ toivo että mun mieheni av:lla palstailisi!"), että juuri hänen miehensä olisi tehnyt tämän aloituksen, ja odottaa koko illan jännittyneenä, koska yllätysmomentti alkaa... Ja kun se ei koskaan ala, mennään nukkumaan kiukkuisina kun miksei MUN mies koskaan voi yllättää, ja miespolot jäävät sohvalle ihmetellen, mistähän tänään tuulee... :D

Vierailija
13/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi lasten kanssa kotona, tekeekö yleensä ruuat ja muut kotityöt? Jos näin on, niin minä ainakin ilahtuisin, jos ilmoitat ajoissa, että tänään ei tarvitse tehdä ruokaa, sinä tuot ruuat mukanasi. Ja käyt sitten hakemassa jotain iltaruokaa teidän makuunne, ihan vaikka pizzat tms. ja nimenomaan siis lapsillekin, ettei vaimon tarvitse heille kuitenkin erikseen tehdä ruokaa.

Ihana ap kun yrität!

Vierailija
14/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus :D (sitä mun on turha toivoa vielä piiitkään aikaan, eikä taida olla sinulle käyttökelpoinen jos olette jo naimisissa).

Pieni rakkauskirje omin kätösin kirjoitettu suoraan sydämestä :)

Vierailija
15/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki picnik-eväät ja vie koko perhe retkelle. Vaimoa ja sinua varten koriin jotain aikuisten herkkua, leivokset, juustoa, kuohuviiniä, mistä nyt sitten tykkäättekin. Hanki illaksi kesäteatteriliput.

Minä olen saanut päivän aikana postilaatikkoon sydän-jääkaappimagneetin ja kortin.

Meidän lasten kirjain-jääkaappimagneeteista kirjoitettuja erilaisia viestejä odottaa aamuisin, kun nousen.

Vierailija
16/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä, ette uskotaan miten paljon tuollainen vaikuttaa. Sitä jaksaa todella paljon ja pitkään taas arkea aivan pientenkin merkityksellisten eleiden vuoksi :)

Paljon tuli hyviä ideoita jo.

esim joku lahjakortti pieneen hemmotteluhoitoon tai lempikauppaan voisi ilahduttaa.

Mieti miten vaimo itse rentoutuu mieluiten, mitkä on hänen lempi puuhia tai mielenkiinnon kohteita. Silloin hän huomaa että todella tunnet hänet ja olet ajatellut häntä. 

Vierailija
17/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uudessa suhteessa ja sen entisen jälkeen liikutun kyyneliin seuraavista asioista:

- käsilaukkuun sujautettu suklaakonvehti

- ruoka tuodaan eteen lautasella (ja se on vielä hyvää, ei mitään rasvassa uitettua)

- sänky on pedattu

- taskusta löytyy pieni runolappunen 

- sauna on lämmitetty ja kylpyhuone valaistu tuikkukynttilöin

- kukat... ne vaan toimii

ei asuta yhdessä (vielä), joten sellaiset asiat kuten tyynyn alta löytyvät lahjat saavat nukahtamaan hyvällä mielellä. Ja lahjat on olleet rahallisesti pieniarvoisia, mutta minulle arvokkaita.

Vierailija
18/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ihana tapa tulla halaamaan ja kertoa kuinka ihana olen :) 

Olisin otettu jonkun ehdottamasta piknik yllätyksestä! Koska yleensä olen se joka sunnittelee ja pakkaa eväät. 

Vierailija
19/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap tulee kertomaan, miten päätyi yllättämään vaimonsa!

Vierailija
20/28 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 09:20"]

Ilahduin kyyneliin, kun mies kertoi miten paljon arvostaa sitä, kuinka olen lapsemme kanssa kotona. Teen kuulemma maailman tärkeintä työtä ja olen siinä hyvä.

[/quote]

Minuakin lämmittää kaikkein eniten se, että mieheni sanoo minulle jotain kehuvaa, kannustavaa, rakastavaa tai muuten vain kivaa. Esim. jos töissä on rankkaa ja stressaavaa, se helpottaa kun mies aamulla halaa, katsoo silmiin ja sanoo minun olevan työssäni erittäin hyvä, ja että selviydyn haasteista hienosti! Tai kun hän tulee illalla kotiin ja kertoo päivän ajalta jonkin tilanteen, jossa tuli ajatelleeksi kuinka paljon hän rakastaa minua. Nämä ovat tärkeämpiä ja tekevät minulle enemmän hyvää kuin mikään tavara! Olen toisaalta hyvin käytännöllinen ihminen enkä esim. koruista edes piittaa. Tällä hetkellä jos kysyttäisiin, minkä tavaran tuomisesta ilahtuisin kaikkein eniten, se olisi muutama sukkapari (kaikissa sukissani alkaa olla reikiä enkä ole ehtiä kaupungille hankkimaan lisää, ja lisäksi vihaan sukkien ostamista kun se on tylsää).

Mutta sinä tunnet varmasti vaimosi parhaiten ja tiedät mistä juuri hän pitäisi. Tärkeintä on, että näet vaivaa ja haluat saada toiselle hyvän mielen. Olet upea mies, onnittelut vaimollesi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi