Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nespresso oikeasti hyvä kapselikone vai blogisponsorituote?

Vierailija
07.08.2013 |

Onko teillä kokemusta Nespresso-kapselikoneesta, ja miel. sellaisesta vähän paremmasta versiosta (Lattissima?) johon saa maidon mukaan siihen erilliseen osaan?

Olen nähnyt konetta joissakin blogeissa ja mietin vaan että onko se oikeasti hyvä vai mainostetaanko sitä vain jos sellaisen on saanut ilmaisena sponsorilahjana tms? Siksi on parempi kysellä ensin mm täältä kuin että menee mahdollisesti ostamaan sikaa säkissä.

Kiitos etukäteen.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kaikilla sukulaisilla/ystävillä on nespresso. Hyvä on

Vierailija
22/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan tule hankkimaan kapselikahvikonetta, sillä niistä tulee ihan mitätön määrä kahvia kerralla! Nespressosta taisi tulla max. 0,5dl + maito, testasin kerran Stockalla edustajan kanssa. Juotteko te tosiaan vain sellaisen pienen kupin kahvia (siis vaikka laittaisitte maitoakin niin annos on tosi pieni)? Mun pitäisi kiskoa niitä ainakin 3 ja kalliiksi tulee... Tyydyn siis pressopannuun/mutterikeittimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nespresso oli pari vuotta sitten cool mutta nyt sellainen löytyy jokaiselta. (Keski-Euroopasta kirjoittelen) Suomeen tämä on tietty tullut nyt vasta jälkijunassa. 

Vierailija
24/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on, ja mies on tykännyt. Itse en kahvia juo ollenkaan, joten en voi sanoa.

Vierailija
25/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä kahvikapselit ovat kuitenkin tulleet tänne jäädäkseen koska tuolla muualla päin Eurooppaa on kokonaisia liikkeitä joissa pelkästään eri merkkisten kahvien kapseleita myynnissä :)

Dolce-Guston kahvikapselit ovat onneksi isompaa kokoa ja espressojakin useampia erilaisia joiden vesimäärää säätämällä saa omanlaisensa koostumuksen ja vahvuuden.

Vierailija
26/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 11:54"]

Nespresso oli pari vuotta sitten cool mutta nyt sellainen löytyy jokaiselta. (Keski-Euroopasta kirjoittelen) Suomeen tämä on tietty tullut nyt vasta jälkijunassa. 

[/quote]

On näitä ollut täällä jo monta vuotta, mutta moni lämmennyt niille vasta nyt :) Me suomalaiset kun ollaan vaan hieman hitaasti lämpenevää sakkia muotien ja trendien suhteen ;)

Vierailija
27/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 09:29"]

Miksi et tee mustaa kahvia Dolce Gustolla ja vaahdota maito siihen vaikka omalla vispilällä. Niän me teemme.

Nespressossa hankalaa se kapseleiden ostaminen! En voisi olla postin varassa.

[/quote]

Alkuperäinen täällä taas, eli Dolcessa taidetaan pysyä kun kapseleita saa lähikaupastakin ja kiitos muuten maitovispilävinkistä, minkä merkkinen teillä on ja onko sähköllä vai akulla toimiva?

Vierailija
28/71 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä osti ekana meidän piiristä ja siitä on yli 4 v aikaa. Mä juon vain sokeripitoisia erikoiskahveja ja ne ovat kyllä hyviä.

Vierailija
29/71 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 09:10"]

Onko teillä kokemusta Nespresso-kapselikoneesta, ja miel. sellaisesta vähän paremmasta versiosta (Lattissima?) johon saa maidon mukaan siihen erilliseen osaan?

Olen nähnyt konetta joissakin blogeissa ja mietin vaan että onko se oikeasti hyvä vai mainostetaanko sitä vain jos sellaisen on saanut ilmaisena sponsorilahjana tms? Siksi on parempi kysellä ensin mm täältä kuin että menee mahdollisesti ostamaan sikaa säkissä.

Kiitos etukäteen.

[/quote]

on ehdottomasti asti hyvä kapseli keitin aito premium tilaukset tulee ajoissa soittelevat ja kyselevät onko ollut ongelmia

5v takuu ilmaiset vara osat jos hajoo laina kone käyttöön

suosittelen varsinkin latissima+ mallia en ole ollut kuin yhtä hymyä

verrattuna muihin kapseli keittimiin jossa voi maistaa sen muovin maun

tässä ei ole sitä pelkoa

Vierailija
30/71 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita kapseleita oikeasti saa mistään Suomen liikkeestä, ja pitää tilata ulkomailta?

Melkein kaikissa muissa kehittyneissä maissa Nespressolla on sentään omat liikkeet josta saa ne kapselitkin suoraan ostettua.

Vierailija
31/71 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä tosiaankaan yhtään ahdista ne valtavat määrät muovijätettä, mitä tuotatte? Tai kai edes kierrätätte ne asianmukaisesti?

Vierailija
32/71 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 08:23"]Eikö teitä tosiaankaan yhtään ahdista ne valtavat määrät muovijätettä, mitä tuotatte? Tai kai edes kierrätätte ne asianmukaisesti?[/quote]

No jos se rauhoittaa, niin Nespresson kapselit ovat silkkaa metallia ja sopivat metallinkierrätykseen. Tavallinen kahvipakettihan on muovijätettä ja soveltuu vain poltettavaksi. 

Vierailija
33/71 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta, enkä kysynyt siis mitenkään ylimielisesti tai vittuilevasti. =)

Vierailija
34/71 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noiden kahvikoneiden ongelma on siinä, että se kahvi ei ole kuumaa. Oon siis vuosikausia keittänyt espresson mutteripannulla ja nyt kun tuollaista kokeili, niin se vaikutti haalealta. Yksi mulla olikin, exän joululahja, ei silläkään mitään tehnyt.

Vierailija
35/71 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvä, muistaakseni pärjäsi todella huonosti HS/TM:n testeissä.

Vierailija
36/71 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muovijätettä, vaan pienmetalli jätettä. Kapselit voi kierrättää pienmetalli kierätykseen!

Vierailija
37/71 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku Lattissiman omistaja kertoa/kokeilla, voiko Cupsolon Tazza kapselia käyttää Lattissimassa? Vaikka ei varmasti virallisesti voi käyttää, niin mahtuuko tai toimiiko Tazza siinä?

Vierailija
38/71 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako latissima+ keittimeen noita maustettuja kahveja, esim caramel tai macchiato? Siis ilman maitojauheita ;-)

Vierailija
39/71 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Meillä Lattissima ja todella tyytyväisiä ollaan. Vanilja latte on mun lemppari. Koneessa paloi kerran oranssi valo vaikka oltiin kalkinpoisto tehty, antoivat meille varakoneen käyttöön ja oma meni huoltoon, kahvia saatiin vielä vaivasta. Meille myös kerran lähetetty uusi maidonvaahotin kun ei toiminut yhtä hyvin kun alussa. Takuu on oikeasti sen 5 vuotta, asiakaspalvelu aivan loistavaa :)

Vierailija
40/71 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia Nespresso citiz kapselikoneesta? Sillä ei ilmeisesti voi tehdä cappuchinoa? Ulkonäkö vaan miellyttää eniten citiz- koneessa.