Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäviä tv-mainoksia tällä hetkellä

Vierailija
20.08.2013 |

Minusta Lidlin mainokset ja varsinkin se lopun mörökölliääni "Järki käteen ja ...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Voice kids- mainos, missä ne 3 lasta laulaa, ensin joku "its getting hot hot hotter than hey" (oikeestihan se menee, "its getting hot hot hotter than hell"), ja "sulla on suljettu sydän" YÖK, menee aina mute päälle sen mainoksen kohalla.

Vierailija
2/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Voice kids- mainos, missä ne 3 lasta laulaa, ensin joku "its getting hot hot hotter than hey" (oikeestihan se menee, "its getting hot hot hotter than hell"), ja "sulla on suljettu sydän" YÖK, menee aina mute päälle sen mainoksen kohalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice of Finlandin uuden tuotantokauden mainos - ihan vaan teennäisen Axl Smithin takia... :S

Vierailija
5/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikein mitään käsitystä TV-mainoksista, katson valtaosan ohjelmista boksilta ja kelaan mainosten yli. Radiomainokset sen sijaan ärsyttävät sitäkin enemmän, niiden yli kun ei voi kelata ja yleensä kaikilla kaupallisilla radiokanavilla on mainoskatko samaan aikaan. Radiomainoksista Coca Cola Zeron mainos teennäisine dialogeineen on tällä hetkellä se kaikkein ärsyttävin...

Vierailija
6/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice kids vie voiton kaikilta. Siis yökkk. 

Vierailija
7/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne McDonaldsin uudet mainokset missä soi se latino?musa taustalla ja se mies poseeraa siinä kameran edessä niin kovaa. Itse mainokset olivat ihan hyviä pari ekaa kertaa ja se musa on aika jees, mutta ärsyttää kun aina kun katsoo telkkaria niin se mainos (ja kaikki sen variaatiot) tulee ainakin sata kertaa.

Vierailija
8/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokkini on Koskenlaskija-mainos. Se vanha ajatus, että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, ikään kuin vaimon päätehtävä olisi toimia miehelle kokkina. Plus sitten vielä se ällöttävä piirre, että nuorukainen menee kosimaan tyttöä itselleen tytön vanhemmilta. Eivätkö nuoret yleensä nykyään tee avioliittopäätöksensä itse? Ei siihen mitään lupaa vanhemmilta tarvita. Ja se, että tytön vanhemmat ovat jotenkin niin vanhakantaisen oloisia, tytön äiti kiehnää miehensä takana, kun ukko sanoo möreästi "kosimaan tultiin".

Karvat nousee pystyyn siitä mainoksesta joka kerta.

Vierailija
9/9 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2013 klo 19:58"]

No ne McDonaldsin uudet mainokset missä soi se latino?musa taustalla ja se mies poseeraa siinä kameran edessä niin kovaa. Itse mainokset olivat ihan hyviä pari ekaa kertaa ja se musa on aika jees, mutta ärsyttää kun aina kun katsoo telkkaria niin se mainos (ja kaikki sen variaatiot) tulee ainakin sata kertaa.

[/quote]

Siis tää :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi