Montako sisarusta sinulla oli, entä montako
lasta teillä on? vieläkö (jos saatte) tulee monta lisää?
Minulla oli 4 sisarusta, itselläni on 1 lapsi. Sisarusta tuskin tulee.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 17:46"]
[/quote] Niin, entäpä muuten vielä puolisosi sisarusten määrä?
Minulla 1 sisko (eli 2-lapsisesta perheestä olen). Perheessämme 1 lapsi, enempää ei tule.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 17:47"]
Minulla 1 sisko (eli 2-lapsisesta perheestä olen). Perheessämme 1 lapsi, enempää ei tule.
[/quote]
Ja mies on 6-lapsisesta perheestä.
Minulla 4sisarusta samoin miehellä. 1lapsi on ja enempää ei tule.
Minulla on kaksi sisarusta (kolmilapsinen perhe), miehellä on yksi sisarus (kaksilapsinen perhe) ja meillä on kaksi lasta. Kolmas oltaisiin haluttu mutta ei saatu.
Minulla on 1 sisarus, miehellä 2.
Meillä on 3 lasta, joista se 3. oli elämämme paras vahinko ;) Lapsiluku on ehdottoman täysi, jo ikämmekin puolesta.
Mulla 1 veli (12v vanhempi, aika yksinäinen olin) ja miehellä 1 veli.
Meillä on 8 lasta.
Olemme miehen kanssa molemmat kaksilapsisesta perheestä. Omia lapsia on nyt kaksi. Haluaisimme kovasti neljä, mutta en näköjään tule enää raskaaksi :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 18:14"]
Olemme miehen kanssa molemmat kaksilapsisesta perheestä. Omia lapsia on nyt kaksi. Haluaisimme kovasti neljä, mutta en näköjään tule enää raskaaksi :(
[/quote]:(
MInulla yksi sisko, miehellä yksi veli. Meillä kolme tyttöä, eikä tule enempää.
Molemmat 5- lapsisista perheistä, meillä lapsia 4 ja se riittää.
Minulla kolme sisarusta ja lapsia kolme, lisää ei ole tulossa.
Miehellä 2 veljeä, mulla 2 pikkusiskoa ja 1 pikkuveli + isäpuolen poika. Meillä on mun tytär 18v ja miehen kanssa saatiin 8 vuoden yrittämisen jälkeen kaksospojat, nyt jo 4 vuotiaat. Lisää lapsia ei tule, mies kävi kaksosten jälkeen sterilisaatiossa, sen verran meillä jo ikää että tämä hässäkkä riittää.
Minä ja mies olemme kolmilapsisista perheistä, meilläkin on kolme lasta, joista tosin elossa on vain kaksi. Lisää emme ole aikeissa yrittää, emme jaksa hoitaa enempiä.
Olen kahdeksan lapsisesta perheestä, minulla yksi lapsi. Olen nuorin, ja 12:sta äitini ja isäni lapsenlapsesta (joista 11 aikuista, vanhin 41v) kukaan ei ole hankkinut lapsia, vaikka suurin osa on naimisissa tai parisuhteessa. Mielenkiintoista... minun lapseni on siia ainut alaikäinen
[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 17:46"]
[/quote] Niin, entäpä muuten vielä puolisosi sisarusten määrä?