Onko Tori.fi:ssä nyt jotenki erityisesti ruuhkaa? Julkaisu kestää....
Laitoin eilen noin klo 19 ilmoituksen ja vieläkään ei ole julkaistu. Sama ongelma oli, kun laitoin viime viikolla ilmoituksen, keskiviikkona lähetin, niin perjantaiaamuna vasta julkaistiin. Aiemmin julkaistiin parissa tunnissa... Onko teillä muilla kestänyt näin kauan?
Kommentit (9)
Ne julkaisee mitä julkaisee
Tosri.fi varaa oikeuden julkaista olla julkaisematta ilman sen kummempaa selittelyä.. milloin olet hidän mielestään kuvitteellinen yrittäjä milloin rikollinen milloin laittamasi kuvat eivät ole ottamiasi.
Asiakaspalvelua ei ole on ilmeisesti vain tyyppejä jotka painaa eneter nappia ja lähettää vastausviestikopion .
Olen ollut ilmoittajana torin perustamisesta lähtien sama paska jatkuu edelleen .. ainahan ne sen ilmon sinne laittaa niitä alkaa ilmeisesti vituttamaan kun työnnän sen jääräpäisesti sinne uudestaan. vaikka mitä väittävät.
Yhden kerran olen saanut sieltä aspasta asiallisen vastauksen .. mutta taisi olla joku normaalimpi kseätyöntekijä joka häipyi pois..
Järjestäkää sinne keneiden ääreensitä palvelua tai lopettakaa koko sivusto.
Vieläkään ei ole ilmoitustani julkaistu. Kestääkö kaikilla näin kauan? Ärsyttävää ku pitäis päästä kamoista eroon mut ilmoituksen julkaisu kestää ja kestää.. Pitäusköhän siitrtä takas huutikseen...
Kannattaa ottaa yhteyttä vaik niiden as.palveluun, jos sellanen on. Mulla on ilmestynyt aina viimestään seuraavana päivänä.
No nyt just tuli viesti, että on julkaistu. Kylläpä kesti. Tosi outoa, kun vahvistusvirestissä sanotaan, että julkaisu voi kestää ruuhka-aikoina JOPA 3 tuntia. Nyt kyllä meni yli 30 tuntia...
Ap
Torissa halutaan keskittyä niihin myyjiin jotka ostaa palvelun .elikkä myy torikauppiaana.
Tavallisten kanslaisten jotka ei tuo rahaa ei ole niin väliä , joten ilmoittaminen kestää ja kestää.
Tätä on nyt jo jatkunut pidempäänkin ja tuskin tule loppumaankaan .
Sitä iloa en niille tuo että maksaisin vähintään 90€ kk siitä että kukaan ei osta mitään taikka mulla ei ole mitään myytävää.
Palvelussa olisi parantamisen varaa muutenkin !!
Kansanvälinen konserni omista http://tori.fi/ ei sivustoa saa lopetettu nimi adressin avulla ainut tapa sada sivusto lopetettu on palvelu esto hyökkäys.
Tori pidättää itsellään oikeuden oman harkintansa mukaan milloin tahansa poistaa tai olla julkaisematta ilmoituksia, joissa itse ilmoitukseen, myytäväksi ilmoitettuun kohteeseen tai ilmoittajaan Torin saaman tiedon mukaan liittyy mitä tahansa oikeudellisia epäselvyyksiä.
Torilla ei ole mitään vastuuta ilmoittajaa kohtaan, vaikka myöhemmin ilmenisi, että kyseiset oikeudelliset epäselvyydet ovat olleet perusteettomia.
Tori.fi:lle pitäisi saada rinnalle toinen yrittäjä...nyt on torilla jo liikaa myyjiä ja ei kapasiteetti enää riitä heillä