Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietämätön:(

Vierailija
05.08.2013 |

Olen valittanut emännälleni että käyttäisi seksikkäämpiä alusvaatteita. Tänään viimeksi laitoin viestiä kotiin asiasta vähän vihjailevasti. Sitten tulikin viesti takaisin että " herra on hyvä ja käyttää itse seuraavat kaks viikkoa narustringkuloita niin tiedät sit seksikkään epämukavuuden." Mä lupauduin sit asiaan. Jäi vain mietityttämään että kai siis stringkulat on niinku tavalliset miesten alushousut? Sori kun kyselen tyhmiä mutta on kuulemma vaatekaapista piilotettu kaikki boxerit pois ja en tiedä mitä siellä odottaa sit tilalla...

(Mies joka ei tiedä)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianhan se sinulle selviää, mikä niissä on vikana kun vedät stringit jalkaasi. Kenelle ne sitten ovat tavalliset, kenelle ei .

Vierailija
22/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa okei... Voi p.... Ois toi pitäny tajuta.. naiset on kieroja. Siellä kotona varmaan nauretaan räkänaurua.. Mihin mä oonkaan suostunu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 16:30"]

Ahaa okei... Voi p.... Ois toi pitäny tajuta.. naiset on kieroja. Siellä kotona varmaan nauretaan räkänaurua.. Mihin mä oonkaan suostunu...

[/quote]

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
24/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
25/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka vaihtoon vaan!

Nuoret lortot käyttää niitä ihan ilman patisteluakin 8- )

Vierailija
26/26 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu boxerit on lukkojen takana seuraavat 14 päivää kuulemma! Alushousu sanasta tulee päivä lisää joka kerta. Avain on viety naapuriin ja sieltä voi sit käydä pyytää jos kehtaa... Lompakko on myös piilotettu etten mee ostaa uusia pöksyjä.. Todella kiva maanantai!!!! "nyt on sit naruSTRINGULOITA kaapissa ja vähän muutakin.  Kivaa maanantaita tuleva stringipeppu kultaseni;)"kehtaa viel laittaa tollasen viestin! Mua on huijattu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi