Tietämätön:(
Olen valittanut emännälleni että käyttäisi seksikkäämpiä alusvaatteita. Tänään viimeksi laitoin viestiä kotiin asiasta vähän vihjailevasti. Sitten tulikin viesti takaisin että " herra on hyvä ja käyttää itse seuraavat kaks viikkoa narustringkuloita niin tiedät sit seksikkään epämukavuuden." Mä lupauduin sit asiaan. Jäi vain mietityttämään että kai siis stringkulat on niinku tavalliset miesten alushousut? Sori kun kyselen tyhmiä mutta on kuulemma vaatekaapista piilotettu kaikki boxerit pois ja en tiedä mitä siellä odottaa sit tilalla...
(Mies joka ei tiedä)
Kommentit (26)
Joo kiva kun kaikki piruilee.. Noh eka päivä takana. Ei ole hääviä..
voi miten noloa.. Tuli melkein pissat housuun kun naurattaa!:D kiva varmaan kyykkiä kun stringit näkyy:D mä repeisin niin kun näkis miehel tyttöjen stringit:D
Joo... Tänä aamuna kello 07.00 alkoi sit stringien aikakausi.. Boxerit voin unohtaa 2 viikoksi + 3 päivää.. Mä en ikinä enää pyydä naista pitää seksikkäitä pikkareita...joku oli oikeassa joka sanoi että tiedät kun vedät stringit jalkaan miltä ne tuntuu.. On siis olemassa kaiken lisäksi jotain stringipöksyjen mallisia pikkuhousun suojiakin.. Sitä en kyllä uskonu. Ei tämä maailma voi olla niin hullu. Mutta tämän stringijutun ja epämukavan seksikkäistä alusvaatteista tulen uskomaan lähipäivinä ja uskon jo nyt. Olisi pitänyt kysyä ensin ennen kun alkaa kukkoilemaan... Voitte arvata mikä naurun määrä oli aamulla kun lähdin töihin..
vielä mukavempi on töiden jälkee ku ne koko päivän siellä persvaossa hiertää.
Joo ei tarvitse kenenkään kuittailla.. Tiedän kyllä tunteen jo nyt.. Koko ajan saa ronkkia persausta..
Onneks on niin liikkumaton työ kuin lähihoitaja... ei näitä voi vaan ihminen pitää!!
Toivottavasti työkaverit siellä porvoolaisessa pukuhuoneessa näkevät :)
*reps* me nauretaan niin paljon työpaikalla tälle jutulle. Varo ettei mummelit taputtele stringipyllyäs töissä Kun valkoset hoitajan housut paljastaa kaiken :D ps. stringi pikkuhousunsuojia löytyy myös kaupasta..toivottavasti et ole niitä luvannut käyttää:D www.libresse.fi
terveisin: nauravat lähihoitajat
Äh, senkun lopetat alkkareiden käytön kokonaan. Eikös se tuntuis tarpeeksi seksikkäältä vaimoltasikin?
Hahahahaaaaaaa!!:D miten noloa!! Lähihoitajat on ihme porukkaa. Toivottavasti et jää vaan kiinni:D näyttäisi olevan vielä 13 päivää naru vaossa sulla:D ei voi kuin nauraa..
Tsemppiä AP:lle! =) Mutta en vaan voi olla ihmettelemättä, että onko stringit ainoat seksikkäät alushousut??? Minusta ne on rumia. Esim kauniit pitsiset hipsterit on paljon seksikkäämmät. Miehillekin niitä kuulemma on. Vink =)
Juu toivottavasti emäntä ei lue tätä... Oiskin kiva laittaa kirkkaan pinkit hipsterit jalkaan ja pyllistellä töissä. Ja avaimen saa toki hakea sit naapurista emännän ystävättäreltä. Tietysti koodi sanaa vastaan. Että siihen asti joko hiljaa stringeissä tai sit avain sieltä.. En ole koskaan kehdannut mennä ostaa naiselleni alusvaatteita mutta pääsen kuulemma huomenna "STRINGI" ostoksille..huoh...pienestä asiasta tuli iso. Saan maistaa nyt omia jäyniä sit.
toinen nimi niille on persiöt, ehkä se on sinulle tutumpi....
Stringit. On tosi kiva viettää päivät naru persvaossa. Tasa-arvo kunniaan, kuulemma myös miehille on ruvettu valmistamaan stringejä.
Ööö siis... Emmä tiedä olkoon.. Ei se mitään pahaa voi olla.
Oot pyytänyt naistasi käyttämään tavallisia miesten alushousuja? Koska ne on susta seksikkäät?
Seksikkäät alusvaatteet ovat yleensä erittäin epämukavat päällä. Ja miksi naisen pitäisi niitä pitää koko päivä, eikö riitä että hän vaihtaa ne illalla päälle?
Miehet on niin tossuja:) voivoi:) mikset vaan voi mennä hakee avainta naapurista ja ottaa boxereitas. Aika kiero nainen sulla. Tsemppiä!