Milloin olet ostanut puseron/topin, joka on nyt ylläsi?
Kommentit (97)
Kesäkuussa ostettu toppi, HM tai Lindex on ostopaikka. Ei näitä muista mistä on ostettu eikä topissa ole enää lappua niskassa, otan ne aina heti irti.
Varmaan kolme vuotta sitten kirppikseltä käytettynä. Oikein hyvin kuitenkin toimii raskausmahan kanssa.
Neuloin itse heinäkuussa. Langat ostin ehkä 3 vuotta sitten.
USA:sta vuosia takaperin, Abercrombie & Fitch
Paitapuseron otin vaihtarina kierrätyskeskuksesta joskus 7-8 vuotta sitten muistaakseni. Alla olevan tunikan sain serkultani keväällä.
t-paidan tallinnasta reilu vuosi sitten. hupparin australiasta kolmisen vuotta sitten.
Tunikan ostin 3 vuotta sitten Gibraltarilta Dorothy Perkinsin liikkeestä.
Keltainen toppi jossa vaaleanpunaisia undulaatteja.
2010 gina tricot.
Tämä on ihan lempi loma/kotipaita. Töihin en kehtaisi lähteä :D
Joskus maalis-huhtikuussa.
Musta perus T-paita H&M:sta.
Olen koronassa, joten mulla on yöpaita päällä. Tämän yöpaidan olen saanut siskoltani lahjaksi yli 25 vuotta sitten. Kainalosta on reikä jo kerran paikattu.
Joku kymmenen vuotta sitten? Ostin kaverilta joka oli ostanut sen Japanista. Ei mikään sen ihmeellisempi pusero, mutta eipä kyllä huomaa, että on niin vanha, joten aika hyvälaatuinen paita taitaa olla.
Veikkaisin että vuonna 2007. Reilusti lähempänä 15 vuotta kuin kymmentä joka tapauksessa.
Ainakin vuonna 2007 tämä oli jo, ostettu Tarjoustalosta muistaakseni, ja olen ollut koko päivän kotosalla.