Milloin olet ostanut puseron/topin, joka on nyt ylläsi?
Kommentit (97)
Esprit-merkkinen toppi, olen ostanut varmaankin Sokokselta, viitisen vuotta sitten, tai olisiko siitä kauemminkin.
Tämän musta-valkoraidallisen T-paidan taisin ostaa joskus kesäkuussa Tokmannilta. Luit aivan oikein: Tokmannilta eli halpakaupasta. Saman valmistajan paitoja mulla muutama, sillä hinta-laatu-suhde on erinomainen. Eivät nuhraannu tai kierry pesussa. Miksi maksaa 50 € yhdestä T-paidasta tai enemmänkin, kun noin kymmenesosalla saa hyvän. Ja raskii sitten viskata pois, kun on aikansa palvellut.
Stockmann, pari kuukautta sitten kantistarjous
En "milloinkaan". Ylläni on mieheni ostama ja omistama huppari.
Eilen H&M urheiluvaateosastolta. Musta treenitoppi maksoi 9,95e.
7-8 vuotta sitten Malmin Lindexiltä alerekistä.
Päällä on mekko, mutta vastaan silti. Seppälän aletangosta kesällä 2010 tai 2011.
Vajaa vuosi sitten Prismasta, näitä House-merkkisiä toppeja mulla on useampi ja eri väreissä.
viime syksynä Torontosta Victoria's Secretistä
Sain tämän viime viikolla lahjaksi kälyltä, joka oli tilannut tämän amerikkalaisesta nettikaupasta.
tää on hihaton kukkamekko, vuonna 2011 ostettu oman kylän pikkuputiikista.
Tämä on ostettu tarjoustalosta ehkä noin kolme vuotta sitten. Maksoi muistaakseni viisi euroa! Ystäväni usutti ostamaan ja osti itselleenkin samanlaisen. Tässä on sinisiä eri väriä raitoja ja valkoista. Ei ollut ruma uutena. Tulin juuri vattumetsästä, jossa oli kuuma ja tämä on mukavan vilpoinen:)
Mies osti tän teepparin 8 v. sitten Reikjavikista.
Kesäkuun alussa Banana Republicista Lontoosta :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 16:37"]
Tämän musta-valkoraidallisen T-paidan taisin ostaa joskus kesäkuussa Tokmannilta. Luit aivan oikein: Tokmannilta eli halpakaupasta. Saman valmistajan paitoja mulla muutama, sillä hinta-laatu-suhde on erinomainen. Eivät nuhraannu tai kierry pesussa. Miksi maksaa 50 € yhdestä T-paidasta tai enemmänkin, kun noin kymmenesosalla saa hyvän. Ja raskii sitten viskata pois, kun on aikansa palvellut.
[/quote]
Mä ostan kirpparilta :) Ja aina vain laadukkaita vaatteita ja halvalla. Nämä mun pellavahousut ja -paita maksoi yht. 4 €. Tää on nyt kolmas kesä mulla käytössä. Ostaessa jo näkee, että on hyvin kestänyt käyttöä. Tämäkin menee vielä tosi monta vuotta joko mulla tai jollain muulla. Edelleen on hyvän näköinen :)
Vajaa kolme vuotta sitten, Lappeenrannan Kauppahallin pikkumyymälästä joka myi mm. Luonto-Liiton tuotteita. Tämä on yksi harvoja vaatteitani, jota ei ole ostettu kirpparilta tai alennusmyynnistä.