Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen uusavuton - luettele TAVALLISIA kotiruokia

Vierailija
05.08.2013 |

Olen uusavuton tuleva äiti ja opettelen kokkaamaan. Minua ei ole kasvatettu perinteisen kotiruuan äärellä, joten kaipaisin ideoita. 

Reseptejä on netti pullollaan, niitä en siis tarvitse, vaan ihan listaa ruuista, jotka miellät tavallisiksi kotiruuiksi. Mitä arkisempaa, sen parempi. 

Esimerkkinä vaikka:

makaronilaatikko

perunat ja nakkikastike

spagetti ja jauhelihakastike 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas siellä brassailee; vai suomalainen ruoka mautonta mössöä? Sitten on kyllä tekijässä vika.

Vierailija
42/44 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tota vähän poikkeavan menyyn tekijää peukutetaan tolleen alaspäin ? Vain siks koska ette ite osaa valmistaa tollasia vai siks ku teillä ei varaa noihin aineksiin ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka teette noita mauttomia suomisössöruokia joita luettelette, vieläkö ihmettelette miksi olette YLIPAINOISIA? : D

Vierailija
44/44 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin peukutin alaspäin ton extrememmän ruokalistan sen viimeisen kommentin takia 'miksi AINA pitäisi tehdä jotain suomalaista mautonta mössöä.' 

Aloittaja nimenomaan kyseli tavallisten ja perinteisempien ruokien perään, joten miksi tähän topikkiin pitää tulla luettelemaan jotain aiheen sivusta? Lista kuulostaa mielestäni herkulliselta ja monia noista teen itsekin, mutta tässä ketjussa ei ollut kyse siitä. Mistä kommentoija tietää, miten aloittaja normaalisti ruokailee? Ehkä hän vain haluaa oppia tekemään mauttomia mössöjä kaiken sen makujen ilotulituksen jälkeen.