Olen uusavuton - luettele TAVALLISIA kotiruokia
Olen uusavuton tuleva äiti ja opettelen kokkaamaan. Minua ei ole kasvatettu perinteisen kotiruuan äärellä, joten kaipaisin ideoita.
Reseptejä on netti pullollaan, niitä en siis tarvitse, vaan ihan listaa ruuista, jotka miellät tavallisiksi kotiruuiksi. Mitä arkisempaa, sen parempi.
Esimerkkinä vaikka:
makaronilaatikko
perunat ja nakkikastike
spagetti ja jauhelihakastike
Kommentit (44)
Miks tota vähän poikkeavan menyyn tekijää peukutetaan tolleen alaspäin ? Vain siks koska ette ite osaa valmistaa tollasia vai siks ku teillä ei varaa noihin aineksiin ??
Te jotka teette noita mauttomia suomisössöruokia joita luettelette, vieläkö ihmettelette miksi olette YLIPAINOISIA? : D
No mä ainakin peukutin alaspäin ton extrememmän ruokalistan sen viimeisen kommentin takia 'miksi AINA pitäisi tehdä jotain suomalaista mautonta mössöä.'
Aloittaja nimenomaan kyseli tavallisten ja perinteisempien ruokien perään, joten miksi tähän topikkiin pitää tulla luettelemaan jotain aiheen sivusta? Lista kuulostaa mielestäni herkulliselta ja monia noista teen itsekin, mutta tässä ketjussa ei ollut kyse siitä. Mistä kommentoija tietää, miten aloittaja normaalisti ruokailee? Ehkä hän vain haluaa oppia tekemään mauttomia mössöjä kaiken sen makujen ilotulituksen jälkeen.
Kukas siellä brassailee; vai suomalainen ruoka mautonta mössöä? Sitten on kyllä tekijässä vika.