Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto... Miksei se mies laita viestiä! :D

Vierailija
05.08.2013 |

Joo, olen se sama tyyppi, joka narisee melkein joka päivä tästä samasta jutusta. Ja äsken kun tarkistin, niin sen jälkeen kun ollaan tavattu, niin yhtenä ainoana päivänä ei olla vaihettu yhen yhtä viestiä. Siis kahden ja puolen viikon aikana.

Usein viestit ovat olleet tosi neutraaleja ja niitä on ollu vaan kaks. Tuntuis, että haluaisin enemmänkin ja ennenkaikkea, HALUAISIN NÄHDÄ!!! Ei olla nähty kuin pari kertaa.

Kaikkimulletännehetinyt-ap.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun olisi syytä pistää jäitä hattuun. Kyllä se suhde etenee omaa tahtiaan, jos on edetäkseen. Älä hätäile ja hötkyile. Surullista kyllä, minun kokemukseni mukaan miehet ovat hyvinkin aktiivisia yhteyden pitäjiä silloin kun ovat tosissaan kiinnostuneita, joten ehkä kannattaa pitää mielessä, että saatat olla miehelle joku varasuunnitelma b. Toivottavasti näin ei ole. Tsemppiä :)

p.s. ainahan sinäkin voit viestitellä tai soittaa :)

Vierailija
2/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut, ujoinkin.
Ellei ole kiinnostunut tai ei hae keträän niin ei ota yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 13:57"]

Joo, olen se sama tyyppi, joka narisee melkein joka päivä tästä samasta jutusta. Ja äsken kun tarkistin, niin sen jälkeen kun ollaan tavattu, niin yhtenä ainoana päivänä ei olla vaihettu yhen yhtä viestiä. Siis kahden ja puolen viikon aikana.

Usein viestit ovat olleet tosi neutraaleja ja niitä on ollu vaan kaks. Tuntuis, että haluaisin enemmänkin ja ennenkaikkea, HALUAISIN NÄHDÄ!!! Ei olla nähty kuin pari kertaa.

Kaikkimulletännehetinyt-ap.

[/quote]

Ja minä oon tainnut sulle ennenkin kommentoida, että ymmärrän! Jotkut miehet on vaan älyttömän huonoja tekstailemaan. Minä edelleen kahden vuoden jälkeen kärvistelen saman ongelman kanssa. :D Meillä siis etäsuhde, ja tiedän kyllä, että mies tykkää ja rakastaa, mutta aina kun se on hiljaa niin mulla meinaa hermo pettää... Miehet ei vaan ajattele, että niiden pitäis koko ajan olla viestiä laittamassa. Tuota mä itsellenkin jankkaan, enkä silti usko. :D

Vierailija
4/4 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 14:03"]Mies ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut, ujoinkin. Ellei ole kiinnostunut tai ei hae keträän niin ei ota yhteyttä.[/quote]

Ei se nyt ihan noin yksioikoista taida olla. Ujous voi ihan hyvin olla syy siihen miksi juttu etenee vähän hitaammin. Itselläni ainakin...reipastun kyllä, kun tutustuminen vähän etenee, mutta alkuun voin olla jo ihan rasittavankin ujo. Tosin olen kyllä nainen, mutta tuskinpa tuo nyt niin suurta eroa kuitenkaan tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi