Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkasen paha mieli "kaverin" takia :( ov

Vierailija
05.08.2013 |

Pyydän jo heti alkuun Anteeksi romaania :( Mutta en tiedä minne muuallekkaan tämän purkaisin.

Musta on jo pidemmän aikaa tuntunut tältä, mutta mutta.. Kaverin laittama viesti vaan vahvisti tunnetta :( Näköjään mä olen sitten niin paska ihminen ettei seura kelpaa :(

Eli..

Meillä kummallakin on koira, oma koira on vähän yli vuoden tuon koiraa nuorempi. Koirat ovat aina tulleet toimeen ja oma koira (joka on vielä kakara iässä) on saanut purkaa energiaa tuon kanssa.

Kaverilla on PALJON lenkkikavereita, joiden kanssa käy metsälenkeillä ja puistossa.

Itselläni oli kaksi lenkkikaveria, tämän kaverin lisäksi, mutta lenkit loppuivat talvella (tuolla toisella kaverilla on muutaman viikon vanhempi koira, ku itselläni ja nuo olivat sellaisia riekkujia kumpikin, varsinkin parin päivän "eron" jälkeen ja tuo oli se suurin syy tuohon lenkkien loppumiseen).

Sen jälkeen olen sitten lenkkeillyt yksin, vienyt koiraa yksin metsään riekkumaan ja puistoillut yksin. Ja toivonut, että puistossa olisi seuraa meille.

Ollaan tuon kaverin kanssa viimeisten parin kuukauden aikana tavattu pari kertaa. Pari viikkoa sitten lupasi, että mennään maanantaina puistoon tai joku päivä. No, laitoin maanantaina tekstarin, että mites on, treffataanko puistossa vai mennäänkö metsään? EI vastausta..

Soitti sitten perjantaina ja pyysi lenkille, ku X on sairaalassa ja Y ei on kipeänä. Ja TIESI tasan tarkkaan, että EN ole kotona tuolloin.

Alku viikolla laitoin yhden tekstarin ja kysyin, että onkos se lähdössä remmilenkille tms. Ei vastausta..Tuolla on ollu ongelmia puhelimen kanssa ja tekstarit eivät aina mene perille eli voi johtua siitäkin, mutta..

Torstaina laitoin sitten Facebookin kautta viestiä ja tänään sitten oli vastannut, että katotaan huomenna. Mut en lupaa mitään vai mites se viesti nyt meni.

Eli tuli sellanen fiilis, että soitetaan ne kaikki puisto- ja lenkkikaverit läpi ja jos kukaan ei oo vapaana, niin sitten mä kelpaan seuraksi.

Eli taidanpa sitten joutua sanomaan tuollekkin heippa, kun en näköjään kelpaa kellekkään kaveriksi. Ihan pikkasen paha mieli :(

Ja huom, olen sellainen ihminen, joka ei todellakaan ystävysty helposti (=olen ujo ja mulla menee todella kauan, että pystyn luottamaan toiseen sen verta, että uskallan alkaa juttelemaan, tuon kanssa synkkasi heti).

Ja mikä tässä harmittaa vielä enempi on se, että tuo yrittää väkipakolla käydä yhden kaverin kanssa lenkillä, VAIKKA koirat EIVÄT siedä toisiaan ja joutuu käyttämään omalla koirallaan kuonokoppaa lenkin aikana, ettei tuo pääse puremaan toista. Ja toinen tietty ärsyttää tahallaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan siis tavattu jo pari vuotta sitten, ennen tätä nykyistä koiraa ja esim. talvella, tuo oli aina ehdottamassa, että tehdäänkö huomenna tai perjantaina puistotreffit.

ap

Vierailija
2/2 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä se kaveri varmasti löytyy, kun lenkkeilet ahkerasti. Oletko harkinnut agilea tai jotain muuta, mitä tehdään porukassa? Aloittelijakurssilta voi löytyä myös lenkkikavereita. Vaikutat mukavalta tyypiltä, löydät oikeita kavereita varmasti koiraharrastuksen parista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä