Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi ostaa uusi sänky, parivuode. Ov!

Vierailija
11.10.2013 |

Olisko kellään suosituksia hyvästä, laadukkaasta, selälle hyvästä sänkymallista/merkistä? mihinkään tonnien satsaukseen emme ole valmiita vaan pikemminkin alle 1000e ja mieluusti rutkasti.

Minun selkäni ei enää kestä nykyistä vuodettamme, lieko jouset liian kuluneet vai minä liian painava (en ole ns lihava) vai kumpaakin mutta selkäni, alaselkä, on joka yö nyk kipeä ja sijauspatjan alla onkin kaikenlaisia kovikkeita tukemassa.

Saiskos suosituksia??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "en ole ns lihava"?

Vierailija
2/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 2 kun poimit pointin avauksestani!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, pientähän tämä.

Vierailija
4/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma. Vanha jenkki oli jo tiensä päässä- Selkäkipuja ja patjat oli löysät lyssykät.

Uutta hankkiessa ei mekään haluttu uhrata tonneja.  Katsottiin vaan parjan ja petarin kovuusluokat. Tarjouksesta saatiin lopulta loistava sänky. Sotkasta ja maksoi tarjouksessa himpan alle 800e.

Vierailija
5/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikeasta, vaahtomuovipatjalla

Vierailija
6/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm saa ikeasta, jyskistä ja sotkasta, askosta.... jne Mutta, hei, jos oikeasti kärsit selkäkivuista niin voisitko vähän sijoittaa sänkyyn enemmän ja ostaa OIKEASTI HYVÄ! Se nänky tulee kuitenkin palvelemaan selkääsi seuraavat 10 v.

T: Selkävaivainen, normaalipainoinen huomenna sänkykaupoille lähtevä

Vierailija
7/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean patjat ovat saaneet hyviä arvosteluja. Esim:

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2005/11/03/halvallakin-voi-saada-hyvan-patjan

Vierailija
8/8 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosiaan kannattaa valita nyt kovempi sänky. Meillä ainakin liian pehmeä miehen selälle, hällä kun on painoa huomattavasti enemmän kuin minulla. Mutta oletko vaihtanut patjojen suuntaa ja paikkaa? Meillä se auttaa kyllä aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi