Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 30+ velat ja muut lapsettovat tekevät?

Vierailija
04.08.2013 |

Miten te saatte kaiken vapaa-ajan kulumaan? Mitä harrastatte? Kuinka usein tapaatte ystäviä? Onko teillä koskaan tylsää, kun ei ole perhettä täyttämässä tunteja ja antamassa merkitystä elämään? Pelkkä huvittelu ei kai voi olla yksin kovin palkitsevaa pidemmän päälle.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota omaa aikaa harrastuksille, ystäville, hauskanpidolle jne. ole päivässä kuin ehkä viisi tuntia. Onko tuo nyt sitten niin paljon? Opiskeluaikoina oli parhaimmillaan tuplat tuosta. En nyt ainakaan vähempään suostuisi.

Vierailija
82/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:45"]Mun lapset ovat esim tänä viikonloppuna tejtehneet kotona a seuravia asioita: tyhjentäneet ja täyttäneet tiskikonetta, kattaneet pöytää, tehneet salaattia, ulkoiluttaneet koiraa, pomineet marjoja, imuroineet, vetäneet lakanoita.

---

Lasten iät ovat  7,10 ja 13.

[/quote]

Työleirillä omassa kodissaan keskellä kauneinta kesäsunnuntaita :). Olisit nyt maininnut edes yhden leikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän suurimman osan vapaa-ajastani netissä tai tv:tä katsoen. Olen keski-ikäinen, yksinelävä nainen. En kaipaa oikein muuta, eikä minulla koskaan aika käy pitkäksi. Netissähän on vaikka mitä.

Käyn töissä, koska pakko on, mutta mieluiten olisin vain kotona. Aika kauheaa olisi, jos pitäisi huolehtia lapsista tai seurustella. Ihmisten kanssa oleminen väsyttää.

Vierailija
84/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:59"]

Kuinka viehättävää keskustelua äitien taholta. Eikö empatiakyky kasvanutkaan lasten syntymän myötä?

[/quote]

Samat ihmiset, jotka väittävät lasten saamisen kasvattavan empatiakykyä ja ihmettelevät mitä lapsettomat tekevät, jne, ovat niitä, jotka ihmettelevät aina jotain. :) Aina vertailemassa, eroavaisuuksia etsimässä, karsinoimassa. Luulen minä. Riippuen kuka siinä sattuisi olemaan, tää tyyppi on näitä

- miten sä saat kaiken ajan kulumaan kotiäitinä kun makaat vaan kotona

- miten sä voit viedä mennä töihin kun lapset alle 3 v

- kyllä sulla on helppoa kun on vain yksi lasta / kaksi lasta, nauti nyt

- miten sä voit antaa sille pulloa, mä ainakin imetän, se on vauvalle parasta

- sektioäidit ovat luusereita

jne jne

Niin iso joukko tekee lapsia, että meitä on moneen junaan. Ihmisen perusluonne on mikä on, oli äiti tai ei. Jos taivastella haluaa, niin kyllä aiheita löytää loputtomasti.

Vierailija
85/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa: itse olen sitä tyyppiä, että olen varmaan kiireinen sittenkin, kun lapset ovat muuttaneet kotoa ja olen eläkkeellä. Kuten olin myös ennen lapsia (kiireinen). Aika tuppaa täyttymään aina jollain projektilla, ja kuten minua edeltävä kirjoitti, en tarvitse siihen edes muita ihmisiä välttämättä :)

Vierailija
86/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:45"]Mun lapset ovat esim tänä viikonloppuna tejtehneet kotona a seuravia asioita: tyhjentäneet ja täyttäneet tiskikonetta, kattaneet pöytää, tehneet salaattia, ulkoiluttaneet koiraa, pomineet marjoja, imuroineet, vetäneet lakanoita.

---

Lasten iät ovat  7,10 ja 13.

[/quote]

Työleirillä omassa kodissaan keskellä kauneinta kesäsunnuntaita :). Olisit nyt maininnut edes yhden leikin.

[/quote]

No ei ne nyt työleirillä ole :-) Kivoja asioita on olleet kaksi kertaa uimassa käynti, Verkkokaupassa käynti (josta poika osti omilla säästöillä uudet kuulokkeet), Minecraftin pelaaminen, teinillä paras kaveri yökylässä molempina päivinä, pienin naapurissa parhaan kaverin luona.

Yritin vain tuoda esille, että kolmen lapsenkin kanssa voi tehdä noita kivoja asioita, ei ne lapset ole niitä huutavia räkänokkia kuin vähän aikaa.

Vierailija
87/87 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo summaa asian aika hyvin: http://i.imgur.com/DXL9pzh.png

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme