Citymarketissa oli tukeva äiti ilman rintaliivejä
Vauva oli kärryissä... Oli meinaan hiukka isot nännit, porautui paidan läpi! Huh, mikä laardi. :(
Kommentit (34)
ja varmasti keräsi paaaaljon huomiota miehiltä
Tekikö ne tissit sulle jotain vai miksi häiritsee?
Myötähäpeä on iso, jos löysärintaiset naiset eivät pidä rintsikoita. Oma asiahan se on, mutta voi kammotus.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:54"]
Myötähäpeä on iso, jos löysärintaiset naiset eivät pidä rintsikoita. Oma asiahan se on, mutta voi kammotus.
[/quote]Ei mulla oo varaa semmosiin. Pidä silmät kiinni.
Onhan ehkä hieman outoa mutta vielä oudompaa tulla kertomaan siitä tänne.
Ilmeisesti moni luulee näyttävänsä hyvältä ilman rintsikoita. Elleivät tisulit ole hyvin pienet, niin kantsii pitää liivit päällä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:01"]
Ilmeisesti moni luulee näyttävänsä hyvältä ilman rintsikoita. Elleivät tisulit ole hyvin pienet, niin kantsii pitää liivit päällä.
[/quote] Ilmeisesti moni ei vaan ajattele asiaa, paitsi miehet siellä maitokaupassa.
Ehkä sillä ei ollut enää sopivia rintsikoita kun rinnat olivat niin paisuneet maidosta. Tai sitten sillä oli imetysliivit, ne eivät turhan kauan jämäkkänä pysy.
Mä näin toissa iltana, kun paikallinen pubiruusu kulki ilman rintsikoita ja valkoisessa t-paidassa. Vanhemmaksi naiseksi hänellä oli sutjakat tisut. Nännit näkyi pitkälle ja tissit terhakkaasti pompsahtelivat.
Olihan se hypnoottinen näky.
(hän piipahti naapuriin lapsenlapsiaan moikkaamaan ennen baariin menoa ja mä istuin siellä naapurin terassilla iltateellä)
Lähdetäänkö naiset kaikki ilman liivejä kauppaan!! Otetaan sellainen sademetsä meininki ja viis veisataan miesten siunailuista.
Ehkei kaikille sovi imettäessä ne kaapista vakiona löytyvät rintsikat. Monetko liivit itse ostit imetyksen ajaksi? Varsinkin, jos ihmisen ulkomitat ovat normaalista poikkeavat, ei niitä välttämättä löydy joka marketin hyllystä ja varsinkaan alelaarista.
Voi sua raukkaa..toivottavasti selviät taas tän yli.
Ihan vaan sitä kysyn, että mitä se äiti siellä kaupassa tuki?
Olisi hyvä opettaa miehille, että tällaisia me naiset todellisuudessa ollaan ja elellä ilman liivejä seuraavat 10v. Jotenkin niin pönttöjä tällaiset aloitukset mieheltä, huomaa ettei tajua mistään mitään. Tuijottaa vaan hulluna nöpyköitä ja sitten muka haukkuu laardiksi vaikka varmasti alkoi veri virtaamaan!
Itse käyn satunnaisesti kaupassa ilman rintaliivejä. Ei paljon kiinnosta muiden ajatukset.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:26"]
Itse käyn satunnaisesti kaupassa ilman rintaliivejä. Ei paljon kiinnosta muiden ajatukset.
[/quote]
Samma här.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:26"]
[/quote]
Samma här.
[/quote]
Teillä on niin kuin tissi valmiina julki-imetystä varten?
Sinä se sitten oikein otit aikas ja tölläsit niitä nänniköitä. Oletko mies vai lesbo?