Citymarketissa oli tukeva äiti ilman rintaliivejä
Vauva oli kärryissä... Oli meinaan hiukka isot nännit, porautui paidan läpi! Huh, mikä laardi. :(
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:52"]
Tekikö ne tissit sulle jotain vai miksi häiritsee?
[/quote]Eiku mun verkkokalvot menivät! :(
Lihavan äipän nännit olivat kuin pistoolinpiiput. Minusta olisi kohteliasta, että rintaliivit puetaan, kun lähdetään ihmisten ilmoille, jos ei sit ole AA- kuppia.. Ylipainosella vielä herkemmin! - Ja olen muuten nainen.
Pitääkö nyt pistää kaikkien citymarket boikottiin vai mikä oli juju? ;)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:59"]
Lihavan äipän nännit olivat kuin pistoolinpiiput. Minusta olisi kohteliasta, että rintaliivit puetaan, kun lähdetään ihmisten ilmoille, jos ei sit ole AA- kuppia.. Ylipainosella vielä herkemmin! - Ja olen muuten nainen.
[/quote]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9tu0oncAf1rdkfr6o1_500.gif
Just siks en käy kitumarketis. Rumia perheistä ihan liikaa. Me käydään vaan rismas!
Just siks en käy kitumarketis. Rumia perheistä ihan liikaa. Me käydään vaan rismas!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 18:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 17:59"]
[/quote]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9tu0oncAf1rdkfr6o1_500.gif
[/quote]
Ihan hyvä toiki. Mut ehkä tää on paremmin sen kaupassaolleen näköinen.. AP
Minun puolesta kaikki naiset voisivat kulkea ilman liivejä ja nyt kun on ollut kuumat kelit on liivittömiä naisia ollut liikkeellä paljon.
Joku aika sitten kun olin kanssa citymarketissa siellä oli nainen mikä oli rungoltaan takaa päin ihan ok ja kaupassa kierrellessä sama nainen tuli leipä hyllyllä vastaan, olisiko ollut n:40v yllättävän kivat kasvot, kauniit harmaat silmät ja ne keuhkot isohkot, höllyvät, töröttävät nännit, hyvä etten saanut paniikkikohtausta.
Nyt kun olen pienen pojan kanssa käynyt kaupassa olen saanut yllättävää huomiota naisilta ja monilla ei ole ollut liivejä kevyiden kesävaatteiden alla.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:44"]
Vauva oli kärryissä... Oli meinaan hiukka isot nännit, porautui paidan läpi! Huh, mikä laardi. :(
[/quote]
Kyllä mäkin saisin paniikkikohtauksen jos jollain porautuisi nännit paidan läpi.
Mikään laki ei velvoita minua käyttämään mitään vaatekappaletta vain sukupuoleni perusteella.
Ikös 60-luvulla naiset polttaneet roviolla rintsikkansa. Jos tämä oli kukkais-lapsi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:44"]
[/quote]
Kyllä mäkin saisin paniikkikohtauksen jos jollain porautuisi nännit paidan läpi.
[/quote]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_li12h4TsN31qaxhu1o1_500.gif
Hyvä, että oli tukevana paikalla! Olen itsekin nähnyt ihmisiä, miehiä,naisia ja lapsia ilman SUKKIA kaupassa! Voi että ja joillakin jopa kynsilakkaa/varvaskarvoja ai kamala!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:26"]
Itse käyn satunnaisesti kaupassa ilman rintaliivejä. Ei paljon kiinnosta muiden ajatukset.
[/quote]
Samma här.
[/quote]
Teillä on niin kuin tissi valmiina julki-imetystä varten?
[/quote]
No periaatteessa joo. Mulla ei tosin ole lapsia, mutta jos joku komea ukonköriläs tulee vastaan niin... Olen joskus meinannut lentää taksista pihalle julki-imetyksen vuoksi.