naisena teollisuuden alan firmassa töissä. ärsyttää!
Olen töissä teollisuudessa, miehisellä alalla. Olen firmani ainoalla naisvaltaisella mutta kuitenkin teknisellä osastolla töissä (en ole siis mikään sihteeri tms). Nyt olen ylitöissä ja ärsyttää, kun kaikki minun osastoni laitteet ovat jääneet vaille huoltoa kesän aikana, koska noiden miesten osastojen laitteilla on ollut muka suurempi kiire. Nyt yritän taistella toimimattomien laitteiden kanssa ja saada jotain tulosta aikaiseksi. Ärsyttää. Lisäksi se ärsyttää, kun olen tehnyt korjaus/huoltopyyntöjä korjausosastolle, niin usein minun tekemäni pyynnöt kuitataan kommentilla "käyty katsomassa, ei löydetty mitään vikaa". No yleensä näissä tilanteissa itse en ole ollut paikalla, jotta olisin voinut selvittää vikaa korjausmiehille, korjaamo on vain käynyt kahvitunnin aikana pyörähtämässä. Tätäkö siis on olla nainen teollisella alalla?
Tuollaista se voi olla. Onneksi itse sain vaihdettua työpaikkaan, jossa naisiakin kohdellaan normaalisti. Miehet osaavat kyllä tosi "ammattimaisia" kollegoja...