Minkä ikäisellä vielä seisoo?
Minulla on ollut aina käsitys, että miehillä alkaa potenssi hiipumaan noin 50 vuotiaana.
Kuitenkin vanhat ukotkin vielä kehuvat kuinka taas pantiin emäntää viikonloppuna...=D
Ikää näillä uroilla se 60-70v...
Toisinaan taas on kuullut naisten suusta, että jopa 40-vuotiailla miehillä on ollut ongelmia erektion kanssa. Naiset eivät jostain syystä salaile näitä asioita, vaan esim työpaikalla kahvitauolla kuulee näitä juttuja....
Toisaalta jotkut miehet tulevat vielä isäksikin yli 60-vuotiaana. Taitaa olla aika suuria eroja....
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pskaa nyt taas. Itsestään huolta pitänyt mies on seksuaalisesti parhaassa iskussa noin viisikymppisenä. Tottakai sohvaperunat ja huumehimmelit lakastuvat jo kolmekymppisinä.
Vai viisikymppisenä parhaimmillaan... Tuohon et raukka usko enää itsekään, vaikka haluaisit kyllä uskoa.
Nyt jo 58, mutta yksikään nainen ei ole jäänyt orgasmitta, eikä ensimmäinen erektiohäiriö ole vieläkään päässyt yllättämään. Pakko on uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pskaa nyt taas. Itsestään huolta pitänyt mies on seksuaalisesti parhaassa iskussa noin viisikymppisenä. Tottakai sohvaperunat ja huumehimmelit lakastuvat jo kolmekymppisinä.
Vai viisikymppisenä parhaimmillaan... Tuohon et raukka usko enää itsekään, vaikka haluaisit kyllä uskoa.
Mieshän on vielä nuori viisikymppisenä ja täydessä terässä. Mitä ne jonnet oikein uhoo. Onko oma seisokki jo hukattu salilla mömmöjen kanssa, vain muuten vain epäterveet elintavat.
Jos on jollakin kääkällä erektio parhaimmillaan viisi- kuusikymppisenä, niin se tarkoittaa sitä että sitä erektiota ei ole ollut kaksikymppisenä juuri nimeksikään, ja kolmikymppisenä lähes yhtä paljon kuin kaksikymppisenä.
Mutta puhukaahan pois, minä pitelen hevosta...
On se kumma että nuo olympialaisissa kisaavat urheilijat ovat kaksi- kolmekymppisiä, vaikka seksipalstan "totuuden" mukaan mies on parhaassa vireessään kuusikymppisenä, jännä että eivät ole kunnian kentillä juoksemassa tai heittämässä, olympiavoiton jälkeen ei olisi pimpistä pulaa...
No, leikki sikseen. Jokainen mies on omasta mielestään ihan mahdoton uros. Vaan kun se oma mielipide ei oikein riitä. Ei riitä sekään että äitikin on sitä mieltä. Eikä sekään että vaimo (nykyisin moninkertainen mummo) on myös sitä mieltä.
Lopuksi pätkä hyvästä biisistä, joka kertoo missä mennään: "Saat nähdä, naiset nauraa kun sisään onnut kapakkiin. Jos joku sanan suo, se on neuvo tuo: Nouse vaari vankkuriin..."
Vierailija kirjoitti:
Jos on jollakin kääkällä erektio parhaimmillaan viisi- kuusikymppisenä, niin se tarkoittaa sitä että sitä erektiota ei ole ollut kaksikymppisenä juuri nimeksikään, ja kolmikymppisenä lähes yhtä paljon kuin kaksikymppisenä.
On se kumma että nuo olympialaisissa kisaavat urheilijat ovat kaksi- kolmekymppisiä, vaikka seksipalstan "totuuden" mukaan mies on parhaassa vireessään kuusikymppisenä, jännä että eivät ole kunnian kentillä juoksemassa tai heittämässä, olympiavoiton jälkeen ei olisi pimpistä pulaa...
No, leikki sikseen. Jokainen mies on omasta mielestään ihan mahdoton uros. Vaan kun se oma mielipide ei oikein riitä. Ei riitä sekään että äitikin on sitä mieltä. Eikä sekään että vaimo (nykyisin moninkertainen mummo) on myös sitä mieltä.
Lopuksi pätkä hyvästä biisistä, joka kertoo missä mennään: "Saat nähdä, naiset nauraa kun sisään onnut
Jonnella taisi jäädä biologia lukematta nuorena. Kulli ei ole lihasta, joten siihen salilla käynnit tai urheilut auta. Ihan on yksilöllistä, terveellisistä elämäntavoista ja siitä kiinni, kuinka usein on käyttänyt. Itsellä seiso reilu 60v ikään asti aina kuin kivikova vanha jyhkeä tammi, siinä missä nuorempanakin. Sitten alkoi hiipumaan vähän iltamyöhään pitkän suuseksi session jälkeen naidessa. Vaimon pillu vaatinut aina pitkän kaavan kiihoittelut, että naiminen onnistunut sujuvasti. Jos saisin naida omaan tahtiin nopeammin en tarvitsisi 50mg sildeä vieläkään. Vaimon antaessa suikkareita, en ole tarvinnut sildeä koskaan vaikka kestäneet kauemmin tulla kuin naidessa. Aamuseisokeista puhumattakaan. Mutta onneksi tabulla kestää seisokki iltaisinkin ja kulli on yhä naidessa kuin tukeva tammi ja vaimo saanut nauttia kunnon aisasta jo 48v.. Ehkä kulli sitten nöyrtyy kun ikä alkaa 7:lla tai sitten ei. Aina seissyt kun vaimo halunnut.
Mitä näistä tuo edellinen kirjoitus oli eniten: Mulkkunsa kehumista, itsensä kehumista, vai lääkevalmisteen kehumista?
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi pätkä hyvästä biisistä, joka kertoo missä mennään: "Saat nähdä, naiset nauraa kun sisään onnut
Onhan sekin seksiä, kun laukeaa ennenaiksisesti kolmesti tunnissa lakanoihin. Se ei enää viiskymppisenä onnistu, mutta harva nainenkaan sitä taitaa kaivata. Seksikään ei muuten ole synonyymi erektiolle, senkin oppii kun ikää karttuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näistä tuo edellinen kirjoitus oli eniten: Mulkkunsa kehumista, itsensä kehumista, vai lääkevalmisteen kehumista?
Kaksi ensimmäistä.
Ei saa enää naistaan märäksi, niin yrittää päteä seksipalstalla päivät pitkät. Varmaan vaimo nähnyt, kun se on dildottanut itseään rektaaliin ja vaimo loukkaantunut siitä eikä enää himot herää. Sitten liukkarin avulla antaa ukolle sääliseksiä.
Ja spede kuvittelee vielä olevansa se tammenoksa vuodelta -58.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit kun täällä luulee olevansa jotai teinejä?
eo. ('se on sulta vaari O-h-i jo..' - Komissario Palmu elokuvissa, jo 60-luvulla sanottiin. Se on totuus.)
Kirjoitustyylistä päätellen sulla on pää puusta.
joillakin menee varttuneempien seksielämä tunteisiin. mikähän tämän inhoreaktion aiheuttaa? ihmiset, jotka kykenevät ottamaan muitakin, kuin vain oman itsensä huomioon. minuakin vastaavasti voisi ärsyttää alle nelikymppisten oikeus sänkyhommiin. eihän ne edes vielä ymmärrä elämästä mitään, elävät vain omassa kuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ensimmäistä.
Ei saa enää naistaan märäksi, niin yrittää päteä seksipalstalla päivät pitkät. Varmaan vaimo nähnyt, kun se on dildottanut itseään rektaaliin ja vaimo loukkaantunut siitä eikä enää himot herää. Sitten liukkarin avulla antaa ukolle sääliseksiä.
Noi sinun katkeran suloiset kommentit yhä vain todistavat, ettei ole kokemuksia naisista, kun ei ymmärrä miksi naiset käyttää liukkaria. Ei ole tainnut kotona suksi luistaa, eikä ole emäntä ollut suosiollinen, jos nyt sellaista onkaan.
Testosteronin määrä, estrogeeni(rasvakudos) ja verisuoniston kunto vaikuttaa.
52v olen, vielähän tuo jököttää. Seksiä on ollut viime vuosina harvemmin, vain muutama kerta kuukaudessa, koska vaimolla on ollut terveyden kanssa ongelmaa. Tänä aamuna kuitenkin rakasteltiin.
Ehkä testosteronitaso on laskenut hieman, koska ei ole enää seksi jatkuvasti mielessä.
T: mies, 52v
Vierailija kirjoitti:
Testosteronin määrä, estrogeeni(rasvakudos) ja verisuoniston kunto vaikuttaa.
52v olen, vielähän tuo jököttää. Seksiä on ollut viime vuosina harvemmin, vain muutama kerta kuukaudessa, koska vaimolla on ollut terveyden kanssa ongelmaa. Tänä aamuna kuitenkin rakasteltiin.
Ehkä testosteronitaso on laskenut hieman, koska ei ole enää seksi jatkuvasti mielessä.
T: mies, 52v
Nyt puhut soopaa. Viisikymppinen mies on elämänsä parhaassa kunnossa erektioltaan ja muutenkin. Tältä palstalta tämän omin silmin luin, joten tottahan sen on oltava. Itse en ole lähellekään, missään suhteessa, mutta olen ilmeisesti jonkin sortin poikkeus tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi ensimmäistä.
Noi sinun katkeran suloiset kommentit yhä vain todistavat, ettei ole kokemuksia naisista, kun ei ymmärrä miksi naiset käyttää liukkaria. Ei ole tainnut kotona suksi luistaa, eikä ole emäntä ollut suosiollinen, jos nyt sellaista onkaan.
Ei ole kokemuksia naisista muuten sullakaan...
Mies oli 62v ja minä 28 v, ihka parasta mitä olen saanut. Teija
77-vuotiaalla seisoi oikein hyvin kun imin häntä monesti ja annoin pyllyyn. Oli ihanan kookaskin vielä. Olin itse 22.
M55
Jos Jonella palaa käämit palstaa lukiessa, ei ne kestä seksissäkään muuta kuin oman tyydytyksen tavoitteluun. Siinä se ero kokeneempaan.
Mirsystävälläni, 62 v seisoo hyvin ja vaikka kolme tuntia. Exällä alkoi lerpahtelemaan jo alle viisikymppisenä. Se on ihan yksilöllistä, mutta elämäntavat vaikuttavat, ex oli lihava tupakoitsija, nyxä taas on hoikka ja liikunnallinen, eikä tupakoi.
Juuri näin. Hain Silde reseptin ja kalu on kuin rautakanki. Ei jää vaimolta saamatta enää. Suosittelen.
Kohta mittarissa 50v. Kyllä täytyy myöntää että napaan vasten oleva jöpötys on taakse jäänyttä elämää. En polta ja lenkkeilen päivittäin. Mahaa on kyllä tullut ja alkoholikin maistuu. Se että joku väittää muuta että nuorena se pelto pitää kyntää puhuu palturia.
Kaveriperheiden rouvat sanoo että heidän 5kymmpisillä ukoilla on tuota ngelmaa. Itse olen kohta 58 ja kaikki toimii. Tosin urheilen aika aktviivisesti ja kaksi muuta ei ja heillä myös uniapneat ja enemmän jo vatsaakin.
Kai näihin voi aika pljon itsekin vaikuttaa elitavoillaan