Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä vielä seisoo?

Vierailija
10.08.2020 |

Minulla on ollut aina käsitys, että miehillä alkaa potenssi hiipumaan noin 50 vuotiaana.

Kuitenkin vanhat ukotkin vielä kehuvat kuinka taas pantiin emäntää viikonloppuna...=D
Ikää näillä uroilla se 60-70v...

Toisinaan taas on kuullut naisten suusta, että jopa 40-vuotiailla miehillä on ollut ongelmia erektion kanssa. Naiset eivät jostain syystä salaile näitä asioita, vaan esim työpaikalla kahvitauolla kuulee näitä juttuja....

Toisaalta jotkut miehet tulevat vielä isäksikin yli 60-vuotiaana. Taitaa olla aika suuria eroja....

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää vajaan kuukauden päästä 62v ,ja seisoo  kovana. Tosin en enään pysty ihme suoritukseen,eli neljä kertaa yössä ei enään onnistu. Ja kun puhuttiin siitä toisesta ,eli naisesta mun tapauksessa,niin on sillä väliä.

Oma vaimo haluaa enää kerran kuukaudessa,on turhaa edes yrittää  enempää. Onneksi on ollut onnea matkassa elämässä. Tutustuin kolmekymppiseen naiseen,sellaiseen pieneen ja hyväkuntoiseen. Hänellä ei kotona ole sexiä,ja sain auttaa häntä muutama vuosi sitten. Meillä on ihania hetkiä ,usein kahdesti pystyn kullilla tyydyttämään ,ja useammasti kielellä .

Vierailija
42/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun latva lahovaa, niin oksa vaan kovuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 62v ja kalu yhä toimii oikein hyvin.

Toki muutenkin olen hyvässä kunnossa fyysisesti ja muutenkin.

Miten lie 10v päästä?

Vierailija
44/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun latva lahovaa, niin oksa vaan kovuu.

joo. Mutta se on PUUSTA (mänty,kuusi,jne) puhuttaessa, näin.

Mutta.. ei ikinä mistään muusta#ulkkuista! 

Vierailija
45/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit kun täällä luulee olevansa jotai teinejä?

eo. ('se on sulta vaari O-h-i jo..' - Komissario Palmu elokuvissa, jo 60-luvulla sanottiin. Se on totuus.)

Vierailija
46/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eo. ('se on sulta vaari O-h-i jo..' - Komissario Palmu elokuvissa, jo 60-luvulla sanottiin. Se on totuus.)

Kirjoitustyylistä päätellen sulla on pää puusta.

Vierailija
47/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä hyvä kysymys kuin: mitä kello on nyt. Riippuen siitä oletko Kuala Lumpurissa vai Lontoossa tai Buenos Airesissa. Sitäpaitsi aika on ihmisen keksimä määre. 

Suomeksi: on täysin yksilöllistä onko sinulla teräksenkova erektio tai erektiohäiriö 22-vuotiaana tai 77-vuotiaana. Tapauskohtaista ja taustat vaikuttaa. Niinkuin moneen muuhunkia asiaan

Vierailija
48/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 71. Aamulla ihan kunnon erektio. Samoin masturboidessa senverran, että laukean. Vaimon kanssa ei erektio tahdo kestää. Yleensä jossain vaiheessa penis lerpahtaa. Silloin yleensä vaimo runkkaa pussit tyhjäksi. Minulla Sildenafil resepti. Yhdyntä onnistuu seuraavasti, otan erektiolääkkeen, siitä noin 30-60 min. Penis on silloin kova ja erektiolääke lisää kestävyyttä. Kuitenkin olen vähentänyt masturbointia muuten yhdyntä ei oikein onnistu. Saattaa tulla jopa kuukauden tauko yhdyntään. Sitten on kertänyt painetta ja vaikka penis toimii, niin laukean nopeasti vaikka kuinka yrittää pidätellä. Tämmöistä tässä parisuhteessa.

Vierailija
49/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustyylistä päätellen sulla on pää puusta.

Totta kun täällä:

puhutaan boomerienTAIKA..sauvoista eikä mistään metsätalouden raaka-aineista.

(en tiedä..huomaatko sen pienen PIENEN eron?)

hra.pinokkioo..ha

Vierailija
50/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena huolettaa oma kostuminen,miehellä kyllä erec pelaa. 40v ikäisenä kaikki naiset käyttää jo luikkaria,ainakin omassa tuttava piirissä

Vierailija
51/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on 53-vuotias ja täysi kunnon erektio tulee aina. Hänellä myös keskimääräistä isompi ja olisin voinut luulla, että erektio iän myötä heikkenisi nopeampaa, mutta niin ei ole käynyt. Olen kiitollinen tästä.

Vierailija
52/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se riippuu kunnosta. Kyllä se minulla loppui 62v. Finasteridi vie sukupuolivietin kokonaan pois. Sitten  on verenpainelääkkeet. Tajuhan siinä lähtisi. Sitten sydänfilmin perusteella jopa 3 lyöntiä jää väliin. Nyt ikää 68v, mutta vielä tässä hengitellään.

Vierailija
53/140 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena huolettaa oma kostuminen,miehellä kyllä erec pelaa. 40v ikäisenä kaikki naiset käyttää jo luikkaria,ainakin omassa tuttava piirissä

Seksologit ja gynet  suosittelee kaikille naisille liukkareita, että pysyy limakalvot kunnosta. Joten on järkevämpää käyttää kuin olla käyttämättä. Nämä täällä huutelevat jonnet ei muutenkaan ymmärrä naisista mitään, joten ei kannata välittää. Sitä paitsi 40v ikäiset ovat vielä nuoria ja pärhaassa seksi-iässä ja vapaat nauttimaan, kun meillä 60+ ikäisilläkin vielä suksi luistaa hyvin.

Vierailija
54/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea arvioida. Itse olen

78, vaimo 83. Valosassa ei seiso ilman lääkkeitä, mutta pimeessä viel menee jotenkin. 

vakipano 60 ja homma pelaa hyvin kaikissa tilanteissa. 

Nää on hiukan mutkikkaitakin joskus tän alan jutut!

Vierailija
55/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehellä oli jo pahoja erektiovaikuksia 33 vuotiaana kun tavattiin. Sitten n.48 vuotiaana hänellä oli vaan parhaimmillaan ihan hetken puolikova ja ei enää lauennut. Mieheltä loppui silloin halut ja seksiä ei enää olut millään muotoa. Mies ei halunnut edes halailla. Hän alkoi hokemaan hyötysuhteesta. Homman nimi oli vaan se, että hän vaan hyötyi, en minä. Olin pelkkä kotitalouskone ja hänen apulaisensa kaikessa.  Jätin miehen aivan liian pitkän orjuuden jälkeen n.6v myöhemmin.

Vierailija
56/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla 60 vuotiaana on 20 vuotta nuorempi nainen, ni eikö edes välillä vähän käy noin paljon nuorempaa sääliksi?

Mieti teidän ikäerot toisinpäin?

Käykö mielessä koskaan, että 40 vuotias nainen on parhaissa vuosissaan ja monta kivaa asiaa vielä edessään?

Etkö koe olevasi jarru? Koetko ulkonäöstäsi paineita? 

Meillä molemmilla on paljon ihanaa juuri nyt ja parhaita vuosia on ollut paljon ja vielä edessäkin! Tosiaan en ota paineita, vaan olen armollinen. Vaimolla tuntuu olevan enemmän noita paineita, mutta muistutan että on armollinen itselleen ja ihana sellaisenaan. 

Jos joillakin ikäerot toimii toisinpäin, mikäpäs siinä. Kovasti nuoret miehet tuntuu puumanaisia haluavan, ja se heille suotakoon. <3 

Vierailija
57/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljolti naisesta, miten hyvin miehellä seisoo. Nuoren kauniin himokkaan naisen kanssa seisoo tietysti parhaiten. Iäkkäällä miehellä myös seksikumppani on usein iäkäs ja tällöin saattaa erektiovaikeuksia esiintyä. Biologiaa ajatellen voidaan oikeastaan kysyä, miksi kellään seisoisi ollenkaan naiselle, joka ei voi enää mitenkään tulla raskaaksi.

Vierailija
58/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72 ja saatan herätä yöllä seisokkiin. Ei jäykisty niin, että pystyy rakastelemaan. Mutta pillerin avulla niin että laukeaa masturbatiolla.

Vierailija
59/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pskaa nyt taas. Itsestään huolta pitänyt mies on seksuaalisesti parhaassa iskussa noin viisikymppisenä. Tottakai sohvaperunat ja huumehimmelit lakastuvat jo kolmekymppisinä.

Vierailija
60/140 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 63,rautakanki tarvittaessa, muuten luuseri..erootinen nainen saa kyllä kölin kovaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi