Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 180 cm pitkä mies nykyisin auttamattoman "lyhyt"?!

Vierailija
04.08.2013 |

Poikani (17v.) on nyt n. 180 cm pitkä ja uskokaa tai älkää: Hän on luokkansa pojista LYHYIN! Rinnakkaisluokilta tosin löytyy myös lyhyempiäkin poikia, mutta omalla luokallaan kaikki ovat kauheita hujoppeja..:(

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

185 on ehdoton alaraja mun miehille. Viimeisimmät kolme miestä (nykyinen mukaanlukien) on olleet kaikki 190-195 mittaisia.

Eli lyhyt on.

Vierailija
82/84 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185 on ehdoton alaraja mun miehille. Viimeisimmät kolme miestä (nykyinen mukaanlukien) on olleet kaikki 190-195 mittaisia.

Eli lyhyt on.

Niin, ylipainoiset naiset tarvitsevatkin jo todella pitkän miehen rinnalleen tunteakseen itsensä kerrankin "pieneksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lyhyt on.

Niin, ylipainoiset naiset tarvitsevatkin jo todella pitkän miehen rinnalleen tunteakseen itsensä kerrankin "pieneksi".

Eipä näytä tarvitsevan lähestymisten määrästä päätellen. Välillä ihmettelen, että mitä joku 180+/90kg nainen näkee minussa. Kyllä minusta miehen pitää olla vähintään samankokoinen naisen kanssa. Jos ei pidempi, niin sitten ainakin tukevampi.

M 176/65

Vierailija
84/84 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.