Onko 180 cm pitkä mies nykyisin auttamattoman "lyhyt"?!
Poikani (17v.) on nyt n. 180 cm pitkä ja uskokaa tai älkää: Hän on luokkansa pojista LYHYIN! Rinnakkaisluokilta tosin löytyy myös lyhyempiäkin poikia, mutta omalla luokallaan kaikki ovat kauheita hujoppeja..:(
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
185 on ehdoton alaraja mun miehille. Viimeisimmät kolme miestä (nykyinen mukaanlukien) on olleet kaikki 190-195 mittaisia.
Eli lyhyt on.
Niin, ylipainoiset naiset tarvitsevatkin jo todella pitkän miehen rinnalleen tunteakseen itsensä kerrankin "pieneksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
185 on ehdoton alaraja mun miehille. Viimeisimmät kolme miestä (nykyinen mukaanlukien) on olleet kaikki 190-195 mittaisia.
Eli lyhyt on.
Niin, ylipainoiset naiset tarvitsevatkin jo todella pitkän miehen rinnalleen tunteakseen itsensä kerrankin "pieneksi".
Eipä näytä tarvitsevan lähestymisten määrästä päätellen. Välillä ihmettelen, että mitä joku 180+/90kg nainen näkee minussa. Kyllä minusta miehen pitää olla vähintään samankokoinen naisen kanssa. Jos ei pidempi, niin sitten ainakin tukevampi.
M 176/65
Eli lyhyt on.