Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kuollakseni täitä :((

Vierailija
04.08.2013 |

Hankaloittaa kauheasti elämää.. Kokoajan vaihdan lakananoita, tutkin päätäni,en pysty istumaan julkisissa kulkuvälineissä ettei pääni osu penkkiin...

kaikkein eniten pelkään sitä että miten pääsen niistä eroon jos sellaisia tulee?

ahdistaa. Olen vielä sellaisessa työpaikassa missä niitä talvisin vilisee.. Päiväkoti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät niitä?

Mun siskolla oli niitä lapsena. Sai kaveriltaan. Lakanat pestiin 90 asteessa, petivaatteet pihalle pakkaseen, samoin kaikki pehmolelut pakastettiin arkkupakastimessa ja laitettiin pahimmaksi ajaksi pois.

Täishampoolla pestiin koko perheen tukat varmuuden vuoksi. Muistaakseni sisko pääsi niistä kyllä alle viikossa eroon.

Vierailija
2/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkipelon voisin ymmärtää mutta eihän täit edes levitä mitään inhottavia tai vammauttavia tauteja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi syksyllä - jos kuulet jollakin lapsella täitä olevan niin lapsen pipo vaan päähän. Eikö muistakin kammoista pääse eroon kun niitä tekee? Jos osuu, niin sitten vaan apteekin kautta kotiin, saat testattua samalla kammat ja aineetkin. Sillä se lähtee millä on tullutkin.. Joopajoo.

Vierailija
4/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun niitä täitä pitää napsia pois ja munia myös ennenkuin shampoolla pesee. En usko että lähipiirstäni kukaan tuttava tai naapuri haluaa tulla napsimaan täin munia pois päästäni :(

Vierailija
5/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP kirjoitti siis tuon edellisen unohdin mainita.. 

-AP

Vierailija
6/6 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täitä pari kuukautta sitten, veljen lapselta sain. Pääsin niistä viikossa tosi helposti eroon; kampasin täikammalla kolme kertaa päivässä ja joka kerta ne vaan vähenivät. Tyynyliina on tärkeää vaihtaa joka päivä, siihenhän ne helpoiten siirtyy. Lapsilla on varmaan vaikempaa päästä täistä eroon, kampaaminen on vaikeampaa, mutta aikuiselle helppo nakki!