Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi skorpioninainen (horoskooppi)

Vierailija
10.08.2020 |

Tai jos olet skorpioni, niin kuvaile itseäsi.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailen neljä skorpparinaista, joista kolme kaveria ja itse.

1. Kylmä ja etäinen, ei halunnut kaveerata ja keksi tekosyitä välttelyyn. Ex-kaveri.

2. Alussa tuijotti pitkään murhaavasti mutta nykyään paras kaveri. Luotettava, tyylikäs ja varma. Ei hylkää.

3. Etsii ihmeellisiä dokumentteja kuolleista ja katsoo kauhuleffoja. Shoppaillessa heitti kaulakorun lattialle kun olin valitsemassa kahden välillä. Ei pyytänyt anteeksi. Outo.

4. Minä itse. Aseksuaali. Seksi kiinnostaa käytännössä mutta ei muuten. Rauhallinen mutta murhanhimoinen loukattuna. Suojeleva ja hyvä pitämään salaisuudet.

Vierailija
62/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällå sellainen paha skorpioninainen. Olin jo lapsena väkivaltainen ja yliseksuaalinen. Kun sain rangaistuksen, koitin kostaa rankaisijalle. Aikuisena seurustelusuhteissa mustasukkainen ja kontrolloiva, jätin hyvät miehet ja etsiydyin huonosti minua kohtelevien seuraan, pidin kiinni järjettömistä ihmissuhteista väkisin. Kävin jatkuvaa jonkinlaista taistelua ihmisten kanssa. Toisaalta olin herkkä, itseäni säälivä ja avulias ja annoin aina kerjäläisille rahaa ja suuria summia hyväntekeväisyyteen. Aikuisena olen alkanut suuresti katumaan aiemmin viettämääni elämää ja valtavalla ponnistuksilla muuttamaan itseäni semmoiseksi paremmaksi ihmiseksi. Vaikeaa on ollut, olen joutunut suuntaamaan koko taistelutahtoni omaa luonnettani vastaan. Olen alkanut hitaasti ymmärtää, että joissain asioissa on sävyeroja, vaikkakin syvimmät mielipiteeni ovat yhä varsin ehdottomia. Minulla on hyviä ystäviä, jotka ovat minulle suuri ilonaihe. Yksi miespuolinen ystäväkin on, hän on skorpioni. Välillämme ei ole flirttiä, olemme molemmat uskollisesti naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen Skorpioninainen-single on harvinainen. Hyväkuntoisen ostaisin oitis.

Meillä on koko perhe sporpioneja horoskoopissa. Vanhemmat ja kaksi tytärtä. Kaikki erilaisia, omanlaisiaan. Vain vuorokausirytmin ongelmat yhdistävät.

Horoskoopit ovat höpöä. Jotkin syntymävuodenaikaan liittyvät asiat voivat vaikuttaa hieman luonteeseen tai kiinnostuksen kohteisiin, kun vaikkapa kesällä syntyneen kokemusmaailma tiettynä kehityskautena on erilainen kuin talvella syntyneen.

Minä ”skorpioninaisena” olen äärettömän pitkäpinnainen (en menetä malttiani koskaan), liiankin seurallinen ja aika empaattinen tyyppi. Mun lähelle on helppo päästä. Olen itsenäinen, mutta huolehtiva. Kesälomalla otan lasten kaveritkin mieluusti meille ”päivähoitoon” (tykkään) ja huolehdin naapuruston vanhusten hyvinvoinnista. Joissakin kotitöissä olen turhan boheemi, jopa laiska. Sotkuista meillä ei kuitenkaan ole ikinä.

Se niistä luonnehoroskoopeista siis. 😂

Vierailija
64/76 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juicen Skorpioninainen-single on harvinainen. Hyväkuntoisen ostaisin oitis.

Meillä on koko perhe sporpioneja horoskoopissa. Vanhemmat ja kaksi tytärtä. Kaikki erilaisia, omanlaisiaan. Vain vuorokausirytmin ongelmat yhdistävät.

Horoskoopit ovat höpöä. Jotkin syntymävuodenaikaan liittyvät asiat voivat vaikuttaa hieman luonteeseen tai kiinnostuksen kohteisiin, kun vaikkapa kesällä syntyneen kokemusmaailma tiettynä kehityskautena on erilainen kuin talvella syntyneen.

Minä ”skorpioninaisena” olen äärettömän pitkäpinnainen (en menetä malttiani koskaan), liiankin seurallinen ja aika empaattinen tyyppi. Mun lähelle on helppo päästä. Olen itsenäinen, mutta huolehtiva. Kesälomalla otan lasten kaveritkin mieluusti meille ”päivähoitoon” (tykkään) ja huolehdin naapuruston vanhusten hyvinvoinnista. Joissakin kotitöissä olen turhan boheemi, jopa laiska. Sotkuista meillä ei kuitenkaan ole ikinä.

Se niistä luonnehoroskoopeista siis. 😂

Naistenlehtien horoskoopit voivat olla höpöä mutta oikea astrologia ei. Harva sitä oikeasti tutkii ja paneutuu. Oikeassa astrologiassa ei ole mitään "mystistä" niin kuin monet teistä "höpöhöpöistä" tuntuu kuvittelevan. 

Henkilön luonteeseen ja piirteisiin vaikuttaa myös muut planeetat ja niiden asemat. 

Vierailija
65/76 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkkiä, aina negatiivisia ja epäileviä. Keksivät outoja teorioita pettämisestä. Rakastavat kauhua ja synkkyyttä.

66/76 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/76 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen, ujo, rauhallinen, sosiaalinen, kiihkeä, vahvasti seksuaalinen mutta vielä vahvemmin estoinen,  puhelias, optimistinen, pessimistinen, voimakkaasti tunteva, ahdistunut, itsepäinen, järkähtämätön, iloinen, itsetuhoinen, periksiantamaton, vaikea, hankala, outo, erikoinen  ja omituinen

Vierailija
68/76 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hillitty ja jalat maassa tyyppi, valikoi seuransa hyvin, mutta ei pinnallisten seikkojen mukaan, vaan ihmisen luotettavuuden ja arvomaailman mukaan. On ahkera, huumorintajuinen ystävä, johon voi luottaa 100%.

Vierailija
69/76 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, kaikki tuntemani skorpioninaiset ovat olleet vahvoja naisia. Ideaaleja työntekijöitä koska ovat tarmokkaita,oikeudenmukaisia ja eteenpäinpyrkiviä. Ystävinä ehkä vähän vaativia ja kontrolloivia. Eivät ole pintaliitäjiä vaan uskollisia ja henkisyydestä kiinnostuneita.

Vierailija
70/76 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin, herkkä, tunnollinen, määrätietoinen, älykäs ja analyyttinen, aktiivinen. Rakkaudessa on helposti vietävissä, mutta ystävänä ihanan tasavertainen ja -puolinen.

Vierailija
71/76 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy

Vierailija
72/76 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiero, itsekäs ja omahyväinen.

Vierailija
73/76 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan, et skorpioninaiset usein narsesteja.

Ensi mielistellään ja ollaan mukavia ja muutaman kuukauden kuluttua  pelkkiä päällepäsmäreitä.

Kateutta toisia naisia kohtaan.

Itse ovat miestyyppisiä.

Vierailija
74/76 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Toinen on tunteettoman oloinen puurtaja, toinen on sitten itsesäälissä rypevä ja mustasukkainen puurtaja. 

Kumpikaan ei ole erityisen vetävännäköinen, mutta molempien katse porautuu sielun läpi.

Vierailija
75/76 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi uskoa horoskooppeihin, mutta:

1. Olin aikanaan iltaa viettämässä ja siihen mun pöytään kerääntyi itsestään mun lisäksi 4 muuta puolituttua/tutun tuttua naista. Oli aivan mielettömän hauskaa ja juttua riitti. Jossain vaiheessa alettiin puhua horoskoopeista ja tajuttiin, että mehän ollaan kaikki skorppareita...

2. Tapasin miehen ja päädyttiin meille ekana iltana. Meillä klikkasi heti täydellisesti. En ollut ikinä kokenut mitään sellaista. Nykyään hän on mun mies ja skorpioni hänkin. Kipinät kyllä sinkoili ensimmäiset pari vuotta ennen kuin opittiin vähän olemaan :D

Vierailija
76/76 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ja olen tosi introvertti, en kovin seksuaalinen, tempperamenttinen, jännittäjä, mutta kun teen jotain niin teen täysillä. Aika musta valkoinen ajattelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi