Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi skorpioninainen (horoskooppi)

Vierailija
10.08.2020 |

Tai jos olet skorpioni, niin kuvaile itseäsi.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavat helposti vilpillisillä aikeilla lähestyvät vaikka toisille olisi siiten elämän tilaisuus.

Vierailija
22/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kliseet pitävät totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen skorppari ja vaikken tähän pa.skaan uskokaan niin voin valaista luonnettani. Aina olen mennyt sieltä missä aitaa ei ole. Säännöt, normit tai kulttuurilliset tavat eivät koske minua. Päämäärä tässä elämässä on raivata tie huipulle. Koskaan en ole silti tyytyväinen. Palstalla käyn sen kerran päivässä levittämässä prov oja tai kius.a aama ssa, mutta kaiken muun ajan käytän itseeni ja minun kehittämiseen.

T. Eräs skorpparirölli.

Vierailija
24/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti salaa vuosia. Sitten löysi paremman ja jätti kylmästi. Ilmoitti vain ettei koskaan ollut oikeasti rakastunut. Ja että minä olen hölmö ja helposti kusetettavissa.

Masennuin. Kesti vuosia ennenkuin uskalsin luottaa toiseen ihmiseen.

Vierailija
25/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on toimittajien ensimmäinen kesätyö? Kirjoittaa lehteen kuin lehteen loppuvuoden horoskoopit. Miten tämä humpuuki edelleen saa kannatusta?

Vierailija
26/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos horoskoopit vaikuttavat luonteeseen, niin täytyyhän niiden vaikuttaa myös ulkonäköön? Mitkä ulkoiset piirteet ovat tyypillisiä skorpionille?

Vierailija
27/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on skorpioni. Hän on kiivas kun suuttuu, äkkipikainen ja pitkävihainen. Salamyhkäinen, intensiivinen eikä usein niin helpolla tuo esille tunteitaan muuten kuin fyysisesti. Äksyilee muttei tuo ilmi miksi käyttäytyy niin. Silti hirvittävän fiksu, nopeasti oppiva, empaattinen, herkkä, oikeudenmukainen kallio. Mielipiteissään järkähtelemätön. 

Vierailija
28/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja hauskaa seuraa, mutta tunnen hänet vain pintapuolisesti.

Vierailija
29/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastava ja mutkikas luonne, työkaverina äkkiväärä. Tiedän useampia. Ja nuo piirteet ovat usein tulleet esiin vasta aikuisena, nuorena on voinut olla ujokin.

Vierailija
30/76 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, määrätietoinen, tekee kaiken täysillä, ei puolivillaisesti. Perheen puolesta tekee mitä vain, jos joku kohtelee väärin puuttuu siihen. Ehdoton. Ystävilleen uskollinen. Introvertti. Itse olen skorppari.

Vierailija
31/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuinen riidankylväjä, ihmissuhteet ei kestä, ulkonäkökeskeinen, yrittää aina lyöttätyä ns. "parempaan seuraan" tittelit ja meriitit tärkeitä samoin eliittiharrastukset, joilla voi kerskua. Piikittelee puheillaan. 

Vierailija
32/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava draamailija ja kiero kuin korkkiruuvi.

Vierailija
33/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks tunnen lähimmin ja kumpaankaan en luota

Vierailija
34/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiero kuin korkkiruuvi.

Tarvittaessa kyllä sitäkin. (Olen skorppari). Olen ehdottoman oikeudenmukainen, läheiseni ovat hyvin tärkeitä.

Autan kyllä tarpeen mukaan mutta jyrättäväksi en suostu. Tunnistan helposti jos mua yritetään hyväksikäyttää tai manipuloida.

Piikikäs ja sanavalmis osaan olla kun tarve vaatii. Jos mut suututtaa niin reagoin. Joissain tilanteissa reagointi voi tulla viiveellä sopivassa kohtaa. Muistan saamani hyvän ja huonon kohtelun, kuten sanottu, vahva oikeudentunto.

Lojaali ja vastuullinen työpaikassani.

Vierailija
35/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällisin puolin ihan mukava ja ystävällinen, mutta ystävänä haastava. Vaikea tulkita kun ei välttämättä tuo esiin oikeita mielipiteitään, mutta jälkikäteen mököttää ja voi muuten mököttää pitkäänkin.

Vierailija
36/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on skorpioni ja maailman ihanin ihminen, tosi pitkämielinen ja empaattinen, mutta osaa kyllä suuttua jos on tarvis.

Vierailija
37/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoratranssu.

Vierailija
38/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallisia naisia. Oikeudenmukaisia ja reiluja. Mutta arkisissakin skorpioneissa on käytöksessa jotain tyyliä. Eivät harrasta sellaista räksyttämistä, häiriköintiä ja kiusantekoa kuin moni tuntemani oinas tai kaksonen.

Julkkismiehen kannattaa näköjään ottaa hyvin käyttäytyvä ja luotettava skorpioni vaimoksi. Minttu Räikkönen, Erja Häkkinen, Sanna Marin, Jenni Dahlman, Tyttituulikki Lairolahti, Maarit, Sara Chafak, Grace Kelly...

Vierailija
39/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki kliseet pitävät totta.

Juuri mikään skorpioni klisee ei sovi skorpioneihin

Vierailija
40/76 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up