Millainen on tuntemasi skorpioninainen (horoskooppi)
Kommentit (76)
Skorpioninainen, scorpiconius feminus, on siluurikaudelta, n. 450-420 miljoonaa vuotta eaa., peräisin oleva hämähäkki-otus. Sillä on kaksiosainen ruumiinrakenne ja terävä pyrstö. Naaras on usein koirasta kookkaampi ja vaarallisempi.
Skorpioninainen kavahtaa auringonvaloa ja näkee parhaiten täydellisessä pimeydessä, vain tähtien valaistessa sen polun. Se aistii herkästi värähtelyjä ja tuoksuja tuntokarvoillaan, jotka peittävät sen ruumiin. Skorpioninainen saalistaa öisin ja paloittelee saaliinsa leuoillaan. Kaikki skorpioninaiset ovat myrkyllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tavallisia naisia. Oikeudenmukaisia ja reiluja. Mutta arkisissakin skorpioneissa on käytöksessa jotain tyyliä. Eivät harrasta sellaista räksyttämistä, häiriköintiä ja kiusantekoa kuin moni tuntemani oinas tai kaksonen.
Julkkismiehen kannattaa näköjään ottaa hyvin käyttäytyvä ja luotettava skorpioni vaimoksi. Minttu Räikkönen, Erja Häkkinen, Sanna Marin, Jenni Dahlman, Tyttituulikki Lairolahti, Maarit, Sara Chafak, Grace Kelly...
Maarit Hurmerinta?
Hän on kalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tavallisia naisia. Oikeudenmukaisia ja reiluja. Mutta arkisissakin skorpioneissa on käytöksessa jotain tyyliä. Eivät harrasta sellaista räksyttämistä, häiriköintiä ja kiusantekoa kuin moni tuntemani oinas tai kaksonen.
Julkkismiehen kannattaa näköjään ottaa hyvin käyttäytyvä ja luotettava skorpioni vaimoksi. Minttu Räikkönen, Erja Häkkinen, Sanna Marin, Jenni Dahlman, Tyttituulikki Lairolahti, Maarit, Sara Chafak, Grace Kelly...Maarit Hurmerinta?
Hän on kalat.
Ohoh, eipä olekaan, tarkistin.
Varsin myrkyllisiä ja mustasukkaisia tuntemani s-naiset. Näyttelijijä Daphne Zuniga, Melrose Place, vaikuttaa tod. älykkäältä, ihailen. Sensijaan skorppari-miesten kanssa on ollut hyvää seksiä (entinen vakipano) ja toisten kanssa ystävyyttä. Olen härkä-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkismiehen kannattaa näköjään ottaa hyvin käyttäytyvä ja luotettava skorpioni vaimoksi. Minttu Räikkönen, Erja Häkkinen, Sanna Marin, Jenni Dahlman, Tyttituulikki Lairolahti, Maarit, Sara Chafak, Grace Kelly...Maarit Hurmerinta?
Hän on kalat.
Heh, mulla on oinaat venus ja mars planetoissa, vaik oon aurinko härkä. Astrologi kertoi että siksi saatan harrastaa vakipano-suhteita varattujen miesten kanssa. Teen yleensäkin mitä tahansa saadakseni tahtoni läpi. Ja olen super itsenäinen. Onko muita samanlaisia täällä?
N-77 kirjoitti:
Varsin myrkyllisiä ja mustasukkaisia tuntemani s-naiset. Näyttelijijä Daphne Zuniga, Melrose Place, vaikuttaa tod. älykkäältä, ihailen. Sensijaan skorppari-miesten kanssa on ollut hyvää seksiä (entinen vakipano) ja toisten kanssa ystävyyttä. Olen härkä-nainen.
Pidän näyttelijästä koska hän on uskaltanut olla niin itsenäinen ja erilainen kuin keskiverto nainen.
Todella herkkä, herkästi ahdistuva, ehdoton, vaativa, tuomitseva ja arvosteleva, kontrolloiva, hienostunut, pitkäjänteinen, kiivas, kaunis ja aivan pakkomielteinen omasta ulkonäöstään.
Erittäin lojaali ihmisille, jotka kohtelevat minua hyvin.
En voi sietää valehtelua enkä pinnallisuutta, rakastan syviä keskuteluja.
Viihdyn enemmän muutaman läheisen ihmisen joukossa kuin suurissa joukoissa.
Tunnen mustasukkaisuutta aika helposti, tuosta koitan päästä eroon.
Skorpionin sanotaan olevan kostonhimoinen, mutta itse en kyllä koe olevani tätä ainakaan enää aikuisena.
Rakastan kokeilla uusia asioita ja seikkailua, vihaan rutiinia ja työtehtäviä missä ei voi käyttää luovuutta.
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kalat.
Heh, mulla on oinaat venus ja mars planetoissa, vaik oon aurinko härkä. Astrologi kertoi että siksi saatan harrastaa vakipano-suhteita varattujen miesten kanssa. Teen yleensäkin mitä tahansa saadakseni tahtoni läpi. Ja olen super itsenäinen. Onko muita samanlaisia täällä?
Olen Oinas kuu. Ihmiset usein yllättyy tulista ja päämäärätietoista luonnettani ja suoria sanojani. Itsenäiseksi kanssa sanottu todella usein. Omasta mielestäni en pidä puoliani edes tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kalat.
Olen Oinas kuu. Ihmiset usein yllättyy tulista ja päämäärätietoista luonnettani ja suoria sanojani. Itsenäiseksi kanssa sanottu todella usein. Omasta mielestäni en pidä puoliani edes tarpeeksi.
En nuorena pitänyt puoliani. Oon kuu-neitsyt.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Skorpionin sanotaan olevan kostonhimoinen, mutta itse en kyllä koe olevani tätä ainakaan enää aikuisena.
Rakastan kokeilla uusia asioita ja seikkailua, vihaan rutiinia ja työtehtäviä missä ei voi käyttää luovuutta.
Aivan nappiin, voisi olla omasta kynästä. Paitsi mustasukkaisuus, sitä olen harvoin. TV. Eräs skorpio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan nappiin, voisi olla omasta kynästä. Paitsi mustasukkaisuus, sitä olen harvoin. TV. Eräs skorpio
JTakana on pari suhdetta, joissa jouduin petetyksi ja se on lisännyt sitä että en luota ihmisiin niin helposti kuin ennen ja koen mustasukkaisuutta nykyään joskus silloinkin kun siihen ei ole aihetta.
Pitkämielinen mutta pitkävihainen, jos suuttuu. Herkkä, hauska, ulkonäkökeskeinen, ei viihdy isossa joukossa, mutta pienessä porukassa säkenöivä keskustelija.
Minä ja tyttäreni. Yhteistä meissä on tietyissä asioissa periksiantamattomuus ja voimakastahtoisuus. Olemme kuitenkin myös hyvin empaattisia. Silti pientä piikittelyä tai suoraa kuittia voi myös tulla.
Olemme erittäin perhekeskeisiä ja valmiita tekemään paljon asioita läheistemme vuoksi. Lähelle ei kuitenkaan ihan helpolla pääse, luottamuksen rakentaminen vaatii aikaa. Kiinnitämme ihmisissä pieniinkin asioihin käytöksessä huomiota ja ongelmia ihmissuhteissa ei olekaan ollut.
Voimme olla aavistuksen tosikkoja. Meillä on voimakas oikeuskäsitys. Välillä ehkä jopa liian mustavalkoinen, emme osaa katsoa asioita sormien välistä. Lisäksi asiat pitää ymmärtää ja toiminnan on oltava loogista.
On meissä tyttäreni kanssa myös eroavaisuuksia. Toinen on introvertti ja toinen enemmän ekstrovertti. Toinen on viimeisen päälle kontrolloitu käytökseltään, kun toinen on vapaampi tiettyyn rajaan asti. Toinen pyrkii välttämään huomiota, kun taas toinen nauttii enemmän huomiosta.
Seksuaalisuudesta onkin vaikeampi sanoa toisen osalta, itsestäni tiedän että seksi on tärkeää. Itse olen myös tietyllä lailla kova ja ehkä aavistuksen armoton, kun taas tyttärelläni ei ole tuota ominaisuutta (lapsuuden traumat muokanneet).
Välillä tuntuukin että olemme tyttäreni kanssa monissa asioissa ihan samanlaisia ja eroamme muusta perheestä. Toisaalta taas monissa asioissa olemme taas aivan erilaisia.
Älykkäin, empaattisin ja avuliain tuntemani ihminen. Herkkä mutta vahva, rauhallinen ja lojaali.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäin, empaattisin ja avuliain tuntemani ihminen. Herkkä mutta vahva, rauhallinen ja lojaali.
Kuvastaa tuntemaani s-miestä. Ollaan ystäviä ❤❤
N-77
Skopu nainen täällä, aika monella on voimakkaat tunteet, liekki palaa sisällä mutta meillä on myös se kääntöpuoli, voimme muuttua täysin tunteettomiksi henkilöä kohtaan. Ja se tarkoittaa sitä jos negatiivinen kohde vaikka kuolisi pahalla tavalla meillä ei ilme värähdäkkään. Turha myöskään yrittää kusettaa meitä. haistamme BSitin kaukaa jos jaksamme, näpäytämme sinua. Joskus kostojen ajattelu on hauskaa ja koston täytyy tapahtua vaikka se veisi vuosikymmeniä. Huumorintaju voi olla vähän mustaa tai outoa mutta iso osa skopuista on aika rentoja, loppujen lopuksi :)
Skorppari olen itse. Herkkä, luotettava, suorittaja, eläinrakas, esteetikko, en päästä helposti lähelleni, hieman kiero huumorintaju.
Mitään muuta kieroilua, selkäänpuukotusta, seksimaniaa tms. en todellakaan tunnista omiksi ominaisuuksikseni.
Itse olen skorppari. Perheelleni olen luotettava, uskollinen ja teen kaikkeni heidän hyvinvoinnin eteen. Ulkopuolisille saatan vaikuttaa viileältä ja ei niin helposti lähestyttävältä. En viihdy vieraissa porukoissa, mutta tutussa seurueessa olen mielelläni huomion keskipisteenä. Rakastan kauneutta, olen työssäni hyvin tarkka ja tunnollinen. Yritän kuitenkin löytää tilanteista ylimääräistä hyötyä itselleni ja sumeilematta käytän sen, jos kohdalle osuu. Pystyn valehtelemaan, vaikka en sitä mielelläni tee. Rakastan hyvää seksiä, ruokaa ja uusia kokemuksia, mutta toisaalta siedän hyvin arkisuutta, rutiineja. Rahan käytössä olen rento.
Ja Janina Frostell/Fry. Sama synt pv 12.11. kuin Minttu Räikkösellä.