Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen miksi etsit parisuhteeseen vain vanhempaa 55+ miestä, etkö usko mahdollisuuksiin omanikäisten kanssa?

Vierailija
10.08.2020 |

Ihmettelen maailman menoa

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä suojelee itseään pettymyksiltä; vanhemmalla mieheltä ei tarvi edes odottaa seksuaalista kiinnostusta, joten naisen ei tarvitse tuntea itseään loukatuksi, N55, jolla M55

Miksi hankkia mies jos ei halua seksiä? Eihän sitä miestä sitten tarvita mihinkään.

Vierailija
62/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska vitsi. 40+ nainen on samanikäiselle miehelle 10-15 vuotta liian vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan näin nelikymppisenä naisena etsi itseäni vanhempaa vaan mieluummin nuorempaa, koska näytän itsekin nuoremmalle ja olen elämäni kunnossa, vaikka niitä lapsiakin on ;). Lapset eivät estä pitämästä itsestään huolta, päinvastoin. Ja mun mielestä on hyvä, että makuja on monenlaisia, toivottavasti oikeat ihmiset kohtaavat toisensa tässä maailmassa.

Vierailija
64/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nelikymppisenä yritän vain väistellä miehiä jotka sittenkin vielä haluaisivat lapsia.

Vierailija
65/67 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhemmista miehistä voisi löytyä sielunkummani jos nainen vain pääsisi yli siitä päähänpinttymästä että miehen on oltava samanikäinen.

Milloin miehet päästävät irti päähänpinttymästä, että naisen on oltava nuorempi? 🤔

Vierailija
66/67 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kiinni, yleensä hengailen vanhainkotien luona miesten etsintä reissuillani, mutta näin korona-aikana se on ollut vaikeaa.

Vierailija
67/67 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen poikkeus, mutta mulle miehen iällä ei ollut isoa merkitystä, kun eroni jälkeen muutaman vuoden sinkkuilin. Tapailin aika laidasta laitaan mukavia, fiksuja miehiä. Muutaman kerran myös 55+ miehiä. Yksikään heistä ei kuitenkaan sytyttänyt, ja parisuhteeseen päädyin lopulta itseäni jonkun verran nuoremman miehen kanssa - kuten totesin, miehen iällä ei ollut isoa merkitystä, kumpaankaan suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi