Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppinen nainen miksi etsit parisuhteeseen vain vanhempaa 55+ miestä, etkö usko mahdollisuuksiin omanikäisten kanssa?

Vierailija
10.08.2020 |

Ihmettelen maailman menoa

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, miksi ottaisin ikälopun 55+ miehen, sen ikäinenhän on ihan pappa jo? Etsin omain iläistäni miestä.

N40

Keep on searching...

Vierailija
42/67 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä etsi yli 55-vuotiaita vaan ikähaitarilla 35-40 v. Vanhat miehet ei oo mun juttu.

N40

Nelikymppiset naiset ovat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin samanikäiset miehet. En kelpuuta nelikymppistä naista, ellei ole lapseton, hoikka, nätti eli ei pahasti ryppyjä eikä levähtämistä. Eli en kelpuuta muuta kuin nelikymppisen yksisarvisen.

t. nelikymppinen mies

Et ole tosissasi! Asiahan on juuri päin vastoin. Monet 40-55 vuotiaat naiset ovat vielä todella nuorekkaita ja meneviä, kun taas miehet ovat pappakamas jo nelikymppisinä (poikkeuksena jotkut harvassa olevat maratoonarit). Vai mitä tarkoitat tuolla ”huonommalla kunnolla”?

No ainakin PKS:lla on koulutettuja hoikkia ja itsestään huoltapitäviä miehiä, jotka päätyvät nuorempaan naiseen, koska omanikäisissä on läskejä ja rupsuja.

Monet kerrat tullut kavereiden kanssa naurettua näille itseään nuorekkaina pitäville naisille. Kulahtaneita roikkunaamoja, läskejä, miehen näköisiä lyhyttukkaisia maratoonareita, mt-ongelmaisia hörhelöpäitä yms.

Kaverisi wc-pönttö, tietokone ja kahvinkeitin. Hyvät naurut teillä, kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 40v ja mies täytti just 30v.

Nuoren miehen saaminen ei ole mikään saavutus, nuoren naisen taas on

Ei olekaan, koska iso osa miehistä haluaa nykyään itseään vanhemman naisen.

Vierailija
44/67 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhemmista miehistä voisi löytyä sielunkummani jos nainen vain pääsisi yli siitä päähänpinttymästä että miehen on oltava samanikäinen.

Vierailija
45/67 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhemmista miehistä voisi löytyä sielunkummani jos nainen vain pääsisi yli siitä päähänpinttymästä että miehen on oltava samanikäinen.

Ei miehen pidä olla samanikäinen vaan nuorempi.

Vierailija
46/67 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää olla suhteessa miehen halun kohde, vanhemman miehen kanssa vähän pyöristynytkin mamma voi sen vielä kokea

ouyeah!

Vierailija
47/67 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä varsinaisesti etsi, mutta kaikki vanhat miehet ovat niin nuorekkaan näköisiä. Yleensä luulen, että baarissa tapaamani miehet ovat kolmikymppisiä, mutta sitten paljastuukin, että he ovat jo yli 70v. 

Oliko tämä se, mitä halusit kuulla?

Todennäköisesti ainakin halusi vastauksia provoonsa.

Vierailija
48/67 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on niin paska itsetunto että ajattelevat jo nelikymppisenä olevansa vanhoja. Joita nuoremmat miehet eivät huoli. Miehet eivät ajattele koskaan niin. Lopettakaa naiset itsenne vähättely, miehet käyttävät sitä hyväkseen. T. M34 joka on naimisissa 9 vuotta vanhemman naisen kanssa

Vierailija
49/67 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen olla sen takia reilusti vanhempi, ettei naista oikein enää kiinnosta seksi? Tämäkö tässä on takana. Tuskin kukaan kiinnostuu 10 vuotta vanhemmasta miehestä ulkonäön takia, valitettavasti kukaan meistä ei parane iän myötä.

Vierailija
50/67 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te todella kannustatte ikistä esiintymään miehenä.

Ootte kyllä aika kummia.

Vierailija
51/67 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
52/67 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, miksi ottaisin ikälopun 55+ miehen, sen ikäinenhän on ihan pappa jo? Etsin omain iläistäni miestä.

N40

Mun ihastus on 55v. Ottaisin koska vaan, harmi kun varattu.

N35

Et ole ainoa!

Vierailija
53/67 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut lähinnä nuoremmista miehistä.

Oman ikäinen voisi mennä, jos olisi hyvin säilynyt, mutta niin hyvin säilynyttä en ole vielä tavannut. Fakta on, että miehet joko pappaantuvat tosi aikaisin.

Miehet myös kuolevat naisia nuorempina, joten senkin takia naisen kannattaa katsella nuorempia. Viisikymppisen tai vanhemman kanssa pääsisi "parhaassa" tapauksessa viettämään pitkän ajan omaishoitajana. Ei kiitos.

N43

Vierailija
54/67 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa että sama nainen tekee koko ajan näitä samoja aloituksia.

Sitten pääsette sen varjolla haukkumaan miehiä.

Anteeksi mutta... oletteko vähän tyhmiä?

Vierailija
55/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tykkää olla suhteessa miehen halun kohde, vanhemman miehen kanssa vähän pyöristynytkin mamma voi sen vielä kokea

Tämä!

Vierailija
56/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkuhupaisaa että sama nainen tekee koko ajan näitä samoja aloituksia.

Sitten pääsette sen varjolla haukkumaan miehiä.

Anteeksi mutta... oletteko vähän tyhmiä?

Miten niin vähän???

Vierailija
57/67 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita, kymmenen vuotta  on ikäero jota ei edes huomaa tuossa iässä

Vierailija
58/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh

Vierailija
59/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numeroita, kymmenen vuotta  on ikäero jota ei edes huomaa tuossa iässä

Päinvastoin tuossa iässä sen juuri huomaa. Nainen on parhaassa iässä ja miehen alamäki on jyrkkä 50 eteenpäin. Luonto on katsonut miehen hyödyttömäksi kun voimat ehtyvät, sperma on huonoa eikä miehestä ole edes lastenlasten hoidossa apua kuten samanikäisestä puolisostaan. Pelkkää turhaa painolastia.

Vierailija
60/67 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Etsi vaan mutta minä en etsi sinun ikäistäsi vaan 32-37. Raikkampia naisia sen ikäiset kun tarkasti valitsee.

Et ole sit kuitenkaan valitsemaan päässyt. Sinäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä