Nelikymppinen nainen miksi etsit parisuhteeseen vain vanhempaa 55+ miestä, etkö usko mahdollisuuksiin omanikäisten kanssa?
Kommentit (67)
Onko täällä ketään naista joka tykkää vähän nuoremmasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä etsi yli 55-vuotiaita vaan ikähaitarilla 35-40 v. Vanhat miehet ei oo mun juttu.
N40
Nelikymppiset naiset ovat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin samanikäiset miehet. En kelpuuta nelikymppistä naista, ellei ole lapseton, hoikka, nätti eli ei pahasti ryppyjä eikä levähtämistä. Eli en kelpuuta muuta kuin nelikymppisen yksisarvisen.
t. nelikymppinen mies
Et ole tosissasi! Asiahan on juuri päin vastoin. Monet 40-55 vuotiaat naiset ovat vielä todella nuorekkaita ja meneviä, kun taas miehet ovat pappakamas jo nelikymppisinä (poikkeuksena jotkut harvassa olevat maratoonarit). Vai mitä tarkoitat tuolla ”huonommalla kunnolla”?
No ainakin PKS:lla on koulutettuja hoikkia ja itsestään huoltapitäviä miehiä, jotka päätyvät nuorempaan naiseen, koska omanikäisissä on läskejä ja rupsuja.
Monet kerrat tullut kavereiden kanssa naurettua näille itseään nuorekkaina pitäville naisille. Kulahtaneita roikkunaamoja, läskejä, miehen näköisiä lyhyttukkaisia maratoonareita, mt-ongelmaisia hörhelöpäitä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä etsi yli 55-vuotiaita vaan ikähaitarilla 35-40 v. Vanhat miehet ei oo mun juttu.
N40
Nelikymppiset naiset ovat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin samanikäiset miehet. En kelpuuta nelikymppistä naista, ellei ole lapseton, hoikka, nätti eli ei pahasti ryppyjä eikä levähtämistä. Eli en kelpuuta muuta kuin nelikymppisen yksisarvisen.
t. nelikymppinen mies
Et ole tosissasi! Asiahan on juuri päin vastoin. Monet 40-55 vuotiaat naiset ovat vielä todella nuorekkaita ja meneviä, kun taas miehet ovat pappakamas jo nelikymppisinä (poikkeuksena jotkut harvassa olevat maratoonarit). Vai mitä tarkoitat tuolla ”huonommalla kunnolla”?
No ainakin PKS:lla on koulutettuja hoikkia ja itsestään huoltapitäviä miehiä, jotka päätyvät nuorempaan naiseen, koska omanikäisissä on läskejä ja rupsuja.
Monet kerrat tullut kavereiden kanssa naurettua näille itseään nuorekkaina pitäville naisille. Kulahtaneita roikkunaamoja, läskejä, miehen näköisiä lyhyttukkaisia maratoonareita, mt-ongelmaisia hörhelöpäitä yms.
Ai, me nauramme kavereiden kanssa sedille merkkivaatteissaan jotka kuvittelevat että voisimme kiinnostua heistä tai kenestäkään niin vanhasta ylipäätään. Näyttävät aivan omalta isältämme vaikka ilmeisesti luulevat muuta.
Minä olen 40v ja mies täytti just 30v.
En ole kiinnostunut sedistä. Ulkonäöstä viis, mutta ovat semmosia humppaukkoja, ettei niiden kanssa ole mitään yhteistä. Miettivät vain selkäkipujaan ja laskevat päiviä eläkkeellepääsyyn.
Siellä on taas ahkerasti luettu mediatietoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v enkä voi kuvitellakaan enää olevani oman ikäiseni kanssa. Viiskymppinen menis just ja just.
VIisikyrbänen on sulle liian nuori
Olen elämässäni tavannut tuttavapiirissäni vain 2 naista jotka ovat yli 10v vanhemman miehen kanssa.
Muut samanikäisen tai nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, miksi ottaisin ikälopun 55+ miehen, sen ikäinenhän on ihan pappa jo? Etsin omain iläistäni miestä.
N40
Mun ihastus on 55v. Ottaisin koska vaan, harmi kun varattu.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren miehen saaminen ei ole mikään saavutus, nuoren naisen taas on
Niin, eli vahvistat naisten kokemuksen, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, mutta nuoret naiset eivät ole kiinnostuneet vanhemmista miehistä.
Varakas herra kiinnostaa aina.
N42
Vierailija kirjoitti:
Ja sit sä heräsit...
Harvassa on ne itseäni reilusti vanhemmat, jotka mua voisi kiinnostaa (jos olisin sinkku), ja nekin on varattuja. Nainen tutkitusti tykkää suurin piirtein ikäisestään. Omat havainnot puhuvat sen puolesta, että ekalla kierroksella mies on usein muutaman vuoden (yleensä 3-5) naista vanhempi, mutta toisella kierroksella nuorempi (yleensä 3-5 vuotta). Näin on ollut omalla kohdallanikin. Ex-mies ja lasten isä 3 vuotta vanhempi, ja nykyinen kumppanini 3 vuotta nuorempi kuin minä. Arvatenkin pidän häntä oikein viehättävänä 55-vuotiaana sitten, kun olen itse 58.
Jälleen kerran sama aloitus.
Aloittaja on nainen joka yrittää että miestä haukutaan.
Ihan koko ajan samaa. Aika hölmöä.
Ikis vastailee taas itselleen. Lääkkeen aika.
Aika usein nainen vähän ikääntyessään alkaa arvostaa miehen kokemusta ja rauhallisuutta, on jo miehellä juoksut juostu ja mies valmis asettumaan aloilleen.
Muuta ei saa ja miehellä on fyffeä.
Hyi hitto, miksi ottaisin ikälopun 55+ miehen, sen ikäinenhän on ihan pappa jo? Etsin omain iläistäni miestä.
N40