Nelikymppinen nainen miksi etsit parisuhteeseen vain vanhempaa 55+ miestä, etkö usko mahdollisuuksiin omanikäisten kanssa?
Kommentit (67)
En minä varsinaisesti etsi, mutta kaikki vanhat miehet ovat niin nuorekkaan näköisiä. Yleensä luulen, että baarissa tapaamani miehet ovat kolmikymppisiä, mutta sitten paljastuukin, että he ovat jo yli 70v.
Oliko tämä se, mitä halusit kuulla?
Aloittaja, etsi itsellesi 70+ vuotias nainen. Ikäero toimii myös toiseen suuntaan, eikö vain?
En kyllä etsi yli 55-vuotiaita vaan ikähaitarilla 35-40 v. Vanhat miehet ei oo mun juttu.
N40
Kysyy nimimerkki kilpailutilanteessa oleva 55v. nainen.
Olen 62v enkä voi kuvitellakaan enää olevani oman ikäiseni kanssa. Viiskymppinen menis just ja just.
Vierailija kirjoitti:
En minä varsinaisesti etsi, mutta kaikki vanhat miehet ovat niin nuorekkaan näköisiä. Yleensä luulen, että baarissa tapaamani miehet ovat kolmikymppisiä, mutta sitten paljastuukin, että he ovat jo yli 70v.
?
Tavallinen tarina
Olen 35v ja haluan yli 50v miehen seurusteluun. Siis sellaiseen mikä oli teininä, ei mitään tulevaisuuden maalailua, ei yhdessä asumista, ei naimisiin, ei lapsia.
Miehellä pitää olla yli 10v lapsia ennestään, minullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä etsi yli 55-vuotiaita vaan ikähaitarilla 35-40 v. Vanhat miehet ei oo mun juttu.
N40
Nelikymppiset naiset ovat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin samanikäiset miehet. En kelpuuta nelikymppistä naista, ellei ole lapseton, hoikka, nätti eli ei pahasti ryppyjä eikä levähtämistä. Eli en kelpuuta muuta kuin nelikymppisen yksisarvisen.
t. nelikymppinen mies
Miesparat uskottelevat itselleen epätoivoisesti tätä maito-viini-soopaa huomaamatta peilikuvaansa joka on tavallinen vaatimaton tylsä 40-vuotias mies.
"Olen urheilullinen". Ole vaan, mutta ei se tee sinusta nuorta tai hyvännäköistä ja taivaan lahjaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyin vanhempaa miestä, ja hän torjui minut.
Varmaan piti nelikymppistä liian lapsellisena - not
Siis mitä ihmettä? En todellakaan huolisi suhteeseen noin paljon itseäni vanhempaa miestä. Ehkäpä nämä naiset eivät ole enää kiinnostuneita seksistä ja siksi etsivät vanhempaa seuraa? Itselläni tuo on juuri yksi niistä syistä miksi en huoli tuon ikäistä, kun eivät enää kykene. N41
Epätoivoisen miehen aloitusko tämäkin taas...eihän tuo ole totta. Naiset etsii suunnilleen oman ikäistänsä seuraa kaikenikäisenä. Se on miehillä vaan se ihmeellinen kuvitelma, että he kelpaavat itseään reilusti nuoremmille naisille, vaikka tilastot näyttää muuta. Ja ihan kaikki tilastot myös näyttää, että miehet kuolee monta vuotta nuorempana kuin naiset, eli ovat jo aiemmin huonommassa kunnossa. Ja kyllähän sen jokainen tuttavapiiristään näkee, melkein kaikilla yli 40-v miehillä on iso maha ja lihaksia ei nimeksikään. Miehet liikkuu vähemmän ja syö mitä sattuu, viinaakin kuluu enemmän eikä hyväksytä omaa rupsahdustaan. Tämä siis noin yleisesti, toki poikkeuksiakin on. Surullista mutta totta, että miesten elinikää on pidentänyt lähinnä pallolaajennukset ja liotushoidot, ei elintapojen parantaminen. Ihan yhtä sydänsairaita ovat kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Nelikymppiset naiset ovat huomattavasti huonommassa kunnossa kuin samanikäiset miehet. En kelpuuta nelikymppistä naista, ellei ole lapseton, hoikka, nätti eli ei pahasti ryppyjä eikä levähtämistä. Eli en kelpuuta muuta kuin nelikymppisen yksisarvisen.
t. nelikymppinen mies
Freud voisi arvella tuosta yksisarvisesta että olet kiinnostunut miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
t. nelikymppinen mies
Et ole tosissasi! Asiahan on juuri päin vastoin. Monet 40-55 vuotiaat naiset ovat vielä todella nuorekkaita ja meneviä, kun taas miehet ovat pappakamas jo nelikymppisinä (poikkeuksena jotkut harvassa olevat maratoonarit). Vai mitä tarkoitat tuolla ”huonommalla kunnolla”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
t. nelikymppinen mies
Freud voisi arvella tuosta yksisarvisesta että olet kiinnostunut miehistä.
Ja muutenkin, kun kerran naiset ovat niin vastenmielisiä.
Nuoremmat miehet haluaa perheen ja vanhat on lähes saattohoidossa. Kumpikaan ei kiinnosta näistä syistä ja monista muista syistä.
No mä taas etsin vähän nuorempaa, jotain 40-50 vee.
Oman ikäiset on usein aika kulahtaneita
N52
Mä olen 40- vuotias ja mies on 56- vuotias. Yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. Kumpikin ollaan ns. tavallisia ihmisiä.
Ei kaikkiin ikäerosuhteisiin liity mitään ihmeellistä.
Lähestyin vanhempaa miestä, ja hän torjui minut.