Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri loukkaantuin kun en silittänyt kilttiä koiraa

Vierailija
03.08.2013 |

Ei mulla mitään koiria vastaan ole. Tykkään eläimistä. Mutta viimeksi kun silitin koiraa, ja pyyhkäsin vahingossa silmiäni, se kutina oli ihan älytöntä. Kun miehen sisko, jolla on sisäkoira, käy kylässä, mulle tulee puolessa tunnissa flunssainen olo, mikä menee ohi seuraavana päivänä vähitellen. Mulla on itsediagnosoitu koira-allergia, pyydän anteeksi. Kissoille en reagoi näin voimakkaasti, mutta en uskalla kissaakaan silti silittää. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kertoa olevasi allerginen, kertomasi oireet todistavat siitä selvästi. Kehu koiraa, juttele sille nätisti, niin koiranomistaja huomaa hyvän tarkoituksesi. Kerro omistajalle, että et voi koskea, koska kutina on niin sietämätön.

Minäkin olen itse surullinen siitä etten voi silittää enkä rapsuttaa tyttäreni ja ystävieni ihaia koiria. Puhuttelen koiraa, juttelen sille, mutta osoitan selvästi, että en voi koskea.

Vierailija
2/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Sanoinkin, että mielelläni silittäisin, mutta en uskalla kun viimeksi sain allergisia oireita. Siitä juuri loukkaantui. koira tuli nuuskimaan ja olisi kovasti ollut rapsutusta vailla. Sosiaalinen kiltti koira, vaikka kovan puoleinen haukkumaan onkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nää on just näitä! MEIDÄN Fifi. Miten kukaan voi olla tykkäämättä?

Naapuriimme on tullut just tänä kevänä uusi koira. Koira juoksentelee, kuseksii, paskoo, kaivelee, naapuruston pihoja!!!! Isäntäväki vaan naureskelee ja on ylpeitä koiran toimintaan, HALOO!

Tekeekö mieli silitellä ja paijata? Lisäksi, ollaan allergisia, lähes kaikille eläimille.

Vierailija
4/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tyhmä naapuri jos tollaisesta loukkaantuu. Ehkä se on vaan niin ääliö, ettei sen älyllinen kapasiteetti riitä käsittämään mitä allergia on.

Se ehkä luulee tietävänsä,  että se on joku tv-ohjelma, tai jonkun käsityölehden nimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi