Miksi nuoret ihmiset eivät sheivaa jalkojaan??
Tänään tuli taas kaupassa nähtyä, luultavasti nuori äiti (n. 20-25-vuotias) oli kassalla edelläni, ostoksinaan maitoa, hillitön määrä pilttipurkkeja ja vaippoja.
Huomio kiinnittyi SEKÄ siihen faktaan, että noin teinimäinen ilmestys on ilmeisesti äiti. Toisena seikkana se, että oli muuten ihan hyvin pukeutunut ja tukkakin nätisti, mutta jalat oli ihan hillittömän karvaiset. Sellaista vaaleaa karvaa siis, tosi rumaa.
Kommentit (27)
Mulla on vaaleat säärikarvat ja vuosi sitten päätin, että en ajele niitä pois. Ihan turhaa hommaa. Jos ne jotain haittaa niin ihan sama :)
Toi olis muuten voinut olla minä,mutten osta enää pilttejä. Oma pilttini on jo 5 vuotias...en sheivaa mitään muuta karvoja kuin kainalokarvat. Ei ole tarpeellista.Miehen mielestä näin on hyvä. Seksiä meillä 1 -2 krt päivässä ...Vaikka olenkin karvainen hahaha
Hyvä etteivät! Minusta kun tuntui nuorena etteivät nuoret muuta teekään kun itseänsä puunaavat ja laittavat. Ja sitten itketään kun ei näytetä siltä photoshop-mallilta siinä mainoslehden kannessa... En ole ikinä elämässäni tarkistanut onko jollain ihmisellä karvoja jaloissa vai ei, mutta onnea vaan ap, että sinulla on sellaiseen aikaa!
Voi vittu mikä keskustelunaihe :D ihan oikeesti !!!!!!
Minä olen ihmetellyt kun nainen ei saa olla enää luonnollisen näköinen. Naisen pitää koko ajan meikata, nyppiä ihokarvoja, kuntoilla, olla selluliititon ja raskausarveton, hoikka, pirteä. Miksi? Jos en ehdi ITSE nauttimaan silosääristä tai täydellisestä kajaalista, miksi sen vaivan näkisin? En jaksa olla kiinnostunut, meikkaako joku, tai nyppiikö karvansa, ihan sama...
Ostokset kertoivat naisen elämäntilanteesta tällä hetkellä ja selittää sen ettei itseen ole välttämättä aikaa.
Tärkeämpää on huolehtia lapsistaan, syöttää ja vaihtaa vaippoja.
Ties vaikka lapset olisi sairaina ja valvottaisivat ja lepo jää vähiin, silloin kulkee ihan zombiena. Kokemusta on.