Mistä tietää että mies ei rakasta?
Olemme olleet naimisissa jo pitkään ja lapsiakin on. Aina yrittänyt sanoa miehelle mistä pidän ja toivonut että veisi treffeille tms. Mutta ei vie. Ei edes ravintolaan syömään ole halunnut viedä. Kun otan aiheen puheeksi ei jotenkin ymmärrä ollenkaan. Tai väittää niin. Väittää myös rakastavansa, mutta en oikein usko enää.
Kommentit (17)
Onko käynyt mielessä, että veisit itse miehen treffeille?
On hiljaa tai väheksyy, nimittelee, pihtaa. Onko sen tyylinen että ei tykkää käydä itsekään, vai?
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, että veisit itse miehen treffeille?
Olen vienyt joitakin kertoja, mutta naisena toivoisin että mies veisi treffeille mutta en halua kerjätä sellaista.
Mitä olet itse tehnyt ikinä ja koskaan miehen eteen?
Siitä, että se sanoo niin. Hiljaa oleminen on rakkauden osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse tehnyt ikinä ja koskaan miehen eteen?
Olen ollut hyvä vaimo. Laittanut kodin, kantanut, synnyttänyt ja hoitanut vauvat ja isommatkin lapset. Olen huolehtinut omasta ulkonäöstäni ja pukeutunut kauniisti. Olen ollut kiinnostunut miehen asioista ja ollut tukena vaikeuksissa. Olen ostanut hänelle kivoja lahjoja. Olen järjestänyt hänelle vapaa-aikaa. Nämä mm. tuli ensimmäisenä mieleen.
Olet sen kanssa koska SE on varakas. Joten älä valita!
Siitä jos olet 45+. Moni näyttää jo ennen sitäkin mummelilta.
Ei miehet kykene rakkauteen. Ainut, mikä heteronaiset ja miehet yhdistää, on seksi ja muut yhteiset addiktiot.
Hänen mielestä se on turhaa, noloa ja rahantuhlsusta, koska se olet vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyt kommentti. Ei ole varakas. Olen itse varakkaampi! Joten miksi tosiaan olen hänen kanssaan, hyvä kysymys! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siitä jos olet 45+. Moni näyttää jo ennen sitäkin mummelilta.
En ole vielä niin vanha. Mies kyllä on itse vanhempikin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyt kommentti. Ei ole varakas. Olen itse varakkaampi! Joten miksi tosiaan olen hänen kanssaan, hyvä kysymys! T. Ap No mitä viittt. tua sitten olet sen kanssa?
Ei rakkautta voi olla ilman kunnioitusta ja arvostusta. Miehelläsi ei noita tunnu olevan sinua kohtaan. Kuka tahansa voi sanoa että rakastaa, mutta se pitää myös näyttää.
Itsekin tiedostat kyllä jo mitä hän ajattelee sinusta.
Aina voi valehdella