Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin menetitte neitsyyden?

Vierailija
10.08.2020 |

Oon ite 13v poika ja mietin muiden juttuja kuunnellessa että olenko liian nuori (neitsyys meni noin pari kuukautta sitten)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ku täs koko ajan lässytän (eli oon se keskustelun aloittaja) mutta siis neitsyyden menetin kaverin siis silloisen tyttöystävän SAUNASSA tuntuu että on todella outo paikka harrastaa seksiä

Minä olin vajaa 15-vuotias, kun menetin neitsyyteni itseäni muutaman vuoden vanhemmalle pojalle liikuntapaikan (kylmässä) saunassa. Tänäkin päivänä muistelen ekaa kertaa hyvillä mielin. Ehkä asian positiiviseen kokemukseen vaikuttaa se, että olin tosi vahvasti ihastunut tuohon nuoreen mieheen ja meillä oli satunnaisesti sutinaa tuon kerran jälkeenkin.

N40

Vierailija
22/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana tulevan aviomieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän kuukautta ennen kun sain kolmannen lapseni.

Vierailija
24/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta 1 pvä sitten. Olin 23v.

Vierailija
25/30 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan menettää neitsyyden silloin kun ensimmäinen peräaukko pesu tapahtuu sormella heti syntymisen jälkeen.

Vierailija
26/30 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIROTTUA!!!!!!

Vierailija
27/30 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni aikoinaan ihan mukavasti ekan poikaystävän kanssa kasiluokalla limudiskon jälkeen meillä kotona. Talo oli tyhjänä ja rakasteltiin mun huoneessa. Olin ihan märkänä hitaiden jälkeen ja niin hyvältä se kaikki tuntui ettei olisi maltettu millään lopettaa. Pojalla lopulta väijyi kotiintuloaika ja mun porukat olivat tulossa paikalle. Semmoista teinihaparointia ja jännitystä mutta himoa ja halua ihan valtavasti. Ihan pelkkää lähetyssaarnaajaa ja suudelmia siinä tuoksinnassa.

Vierailija
28/30 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni poikuus tai oikeastaan tunsin itseni mieheksi, kun olin 15v ja viikko rippileirin jälkeen 2v vanhempi isoseni pyysi minut kotiinsa. Hänen vanhempansa olivat sukujuhlissa Joensuussa, ja talossa ei ollut muita. Heli sanoi, että hänellä on pillerit, joten ei pelkoa raskaudesta. Aikamoista räpellystä se minun puoleltani oli, ensimmäinen satsi jäi ulkopuolelle. Heli oli taitava ja hoiteli uuden seisokin. Sitten kestin jo varmaan muutaman minuutin. Tunnin päästä vielä kerran ja silloin Helikin sai orgasmin. Sitten lepäillessämme Heli kertoi, miten hän estää sukupuolitaudit. Hän nai vain sellaisten poikien kanssa joilla on poikuus tallessa. Hän on kolmessa vuodessa auttanut 12 ujoa poikaa eroon poikuudesta. Hän saa paljon kiitoslahjoja nuorilta miehiltä.

Nykyään hän on silloisen rippikoulupappimme, nykyisen kirkkoherran rouva, arvostettu ruustinna ja kolmen tyttären äiti. 

Vierailija
29/30 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 22 v mies silloin ja nainen 25 v kun molemmat menetimme neitsyytemme yhdessä. Nykyinen naiskumppani oli 33 v silloin kun menetti neitsyytensä kanssani.

Olette varmaan melkoisia rumiluksia. 

Vierailija
30/30 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys meni aikoinaan ihan mukavasti ekan poikaystävän kanssa kasiluokalla limudiskon jälkeen meillä kotona. Talo oli tyhjänä ja rakasteltiin mun huoneessa. Olin ihan märkänä hitaiden jälkeen ja niin hyvältä se kaikki tuntui ettei olisi maltettu millään lopettaa. Pojalla lopulta väijyi kotiintuloaika ja mun porukat olivat tulossa paikalle. Semmoista teinihaparointia ja jännitystä mutta himoa ja halua ihan valtavasti. Ihan pelkkää lähetyssaarnaajaa ja suudelmia siinä tuoksinnassa.

Vähän samantyylisesti. Oltiin koulusta tutun ihanan pojan kanssa yhdessä pitämässä kerhoa alakoululaisille ja jäätiin siivoilemaan tiloja jälkeenpäin. Siinä siivoamisen lomassa alettiin pussailla ja suudelmat kestivät koko ajan kauemmin ja välillä jo makoiltiin päällekkäin kerhotilan sohvalla. Järki voitti siinä suhteessa, ettei alettu siellä, mutta päädyttiin kuitenkin kiihkeän kävelymatkan jälkeen, josta osan vietin pojan sylissä, meille kotiin mun huoneeseen ja mun sängylle. Huvittaa nyt vähän se tilanne kun olin niin kiihottunut kaikesta edeltävästä, että en osannut kuin maata jalat leveällä ja poika päälläni teki kaiken työn. Se vaan kiihotti enemmän miten innokas hän oli. Rakasteltiin kerta toisensa perään, eikä kumpikaan olisi halunnut lopettaa ja ainoastaan kondomien loppuminen pakotti lopettamaan. Ei tehnyt yhtään kipeää, varmaan siksi koska olin niin kosteana ja valmiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän