Kuunteletko podcasteja? Suosittele mulle jotain hyvää!
Mä haluaisin kokeilla podcastien kuuntelua, mutta en tiedä, mistä aloittaa. Olen aika kaikkiruokainen aiheiden ja genrejen suhteen, mutta mut mieluiten suomenkielisiä. Toki jos on joku huippu enkkukielinenkin, niin sellaisestakin voi vinkata.
Kommentit (27)
Auta Antti!
Aivan hillittömän hyvä, suosittelen.
Rahapodi ja Kaverin puolesta kyselen
12 diktaattoria. Myös saman tekijän Erehdysekspertti-jaksot ovat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Auta Antti!
Jännä, kun mulle ei pudonnut yhtään. Arvostan Holmaa toki ja hänellä on oma tapa heittää läppää. Mutta koin kuuntelemani jakson muka-nokkelana. Ja myös aiheen sellaisena, että olisko tää kolmikymppiselle, joka vielä pohtii elämän asioita, kiva. Että ei ole niin oivaltavaa juttua tällaiselle vähän vanhemmalle.
ei ap
Jäljillä-podcast, lajina true crime. Myös saman genren Maanantaimysteeri on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta Antti!
Jännä, kun mulle ei pudonnut yhtään. Arvostan Holmaa toki ja hänellä on oma tapa heittää läppää. Mutta koin kuuntelemani jakson muka-nokkelana. Ja myös aiheen sellaisena, että olisko tää kolmikymppiselle, joka vielä pohtii elämän asioita, kiva. Että ei ole niin oivaltavaa juttua tällaiselle vähän vanhemmalle.
ei ap
Antti Holman kaikki jutut on vääntämällä väännettyä mukahauskuutta. Luin sen blogia joskus, ja sama vääntämällä vääntämistä oli sielläkin. Lisäksi Antti vastasi joillekin blogiin kommentoineille/jotakin kysyneille tosi epäystävällisesti, vaikka kommentoijat kommentoi ihan asiallisesti. Jotenkin tuo pisti miettimään, että kuinkahan epäystävällinen Antti on, kun kamerat ei ole päällä...
Jeesuksen jäljillä on todella hyvä ja toimiva podcast.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta Antti!
ei ap
Antti Holman kaikki jutut on vääntämällä väännettyä mukahauskuutta. Luin sen blogia joskus, ja sama vääntämällä vääntämistä oli sielläkin. Lisäksi Antti vastasi joillekin blogiin kommentoineille/jotakin kysyneille tosi epäystävällisesti, vaikka kommentoijat kommentoi ihan asiallisesti. Jotenkin tuo pisti miettimään, että kuinkahan epäystävällinen Antti on, kun kamerat ei ole päällä...
Anna Antin olla millainen on. Harva meistä on aina ihana ja ystävällinen.
PS. Auta Antti on hyvä, kannattaa testata.
Kuuntelen tosi paljon podcasteja ja suomalaisista lempparini ovat Auta Antti, Kaverin puolesta kyselen, Tuplakääk, Afterwork, Hei baby, Poks, Outo laakso (kauhuaiheinen podi josta tulee vaan muutama jakso vuodessa syksyllä), Puhu muru, Tunteella.
Jos englanninkielisiä joku haluaisi niin niistä uusin suosikkini on You're wrong about. Joka jaksossa käsittelevät jotain julkisuudessa ollutta henkilöä tai tapahtumaa, jonka monet ovat ymmärtäneet väärin. Esim. Yoko Ono, the satanic panic, stockholm syndrome.
Vierailija kirjoitti:
Jäljillä-podcast, lajina true crime. Myös saman genren Maanantaimysteeri on hyvä.
Murha joka tapahtui on vielä parempi, suosittelen.
Just äsken kuuntelin sellaisen kun Kuuleeko koulu. Tykkäsin.
Dead Meat. Englanninkielinen, aiheena kauhuelokuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murha joka tapahtui on vielä parempi, suosittelen.
Ollaan nyt rehellisiä, Huorapuutarha on tuon genren pioneeri Suomessa ja näistä paras
Ear Hustle, kannattaa kuunnella järjestyksessä ekan kauden ekasta jaksosta kohti viimesimpiä.
Mahtavaa, ihan tosi kiinnostavan kuuloisia suosituksia. Kiitos :)
Ap
Itse kuuntelen Nikotellen, Nonsense ja Olohuone.