Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunteletko podcasteja? Suosittele mulle jotain hyvää!

Vierailija
10.08.2020 |

Mä haluaisin kokeilla podcastien kuuntelua, mutta en tiedä, mistä aloittaa. Olen aika kaikkiruokainen aiheiden ja genrejen suhteen, mutta mut mieluiten suomenkielisiä. Toki jos on joku huippu enkkukielinenkin, niin sellaisestakin voi vinkata.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auta Antti!

Aivan hillittömän hyvä, suosittelen.

Antin huumori ja jutut uppoaa todella hyvin harmi vaan ettei uusia jaksoja ole enää jaksanut tehdä. Kertokaa auta antin tapasia podcasteja muita?? kuuntelin pari jaksoa lettukestejä ja ei hyvänen aika millaista paskaa... aikuset naiset hihittelee pippelijutuille hih hih kuin teinilapset ja yrittää olla hauskoja

Vierailija
22/27 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisista Tuplakääk, Radio Sodoma, Holman Oopperajuhlat. Viihdettä. Omaan liittyvät ”viralliset”ja kouluttavat podit sitte erikseen.

Nonsensen hihittelyä en kestä kyllä yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan alaan tarkoitin siis ☝🏼

Vierailija
24/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äiti. Kyllä, tuon niminen on. 

Vierailija
25/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri karkkipodi

Tarja Kulhon rikospodcast

Vierailija
26/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä ajatus. Lapselle yritetään saada apua ja kerrotaan vanhemmalle. Vanhemman mielestä lapsen erityisyys on ikävä leima. Pää pensaaseen ennemmin.

Vierailija
27/27 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtaispodcasteista paras on Uutisraportti-podcast. Toiseksi paras Politiikan puskaradio. Ylen Uutispodcast ja Ykkösaamu-podcast, myös Politiikkaradio on hyvä.

Ihan vaan hömppää -podeista paras on Kaverin puolesta kyselen. Olenko perseestä? kannattaa tsekata myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi