Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läskien kyttääjät?

Vierailija
03.08.2013 |

Kauheaa, mutta huomasin nyt kun itse olen laihtunut, että katselen läskejä kriittisemmin kuin aiemmin. En tiedä, mutta huomaan ajattelevani, että mitenkä tuokin jaksaa tuon ylipainonsa kantaa varsinkin kun on oikein kuuma ilma ja hikoiluttaa...en oikeasti ajattele ilkeästi, vaan lähinnä, että tuollakin varmaan ihan hirveän tukala olo...ja hei, olen itsekin ollut aika iso!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt muita katsellessani että tietääköhän ne miten paljon kivempaa arki on kun jaksaa, miten paljon parempi olo voisi olla. Enhän minäkään tiennyt. Oikeastaan vähän surettaa miten jotkut heittävät elämänsä ja terveytensä hukkaan. Vaikka tuskinpa ne edes kokee niin, itse olisin voinut tehdä itseni hyväksi jotain aiemmin. Minun ongelmani ei ollut niinkään paino (vaikka sitäkin lähti) vaan huonot elintavat ja olematon kunto.

Vierailija
2/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä voi kytätä mutta kun jotkut tulevat palstalle avautumaan siitä, miten sattuu silmään verhottuna terveysvalistukseen, on kyllä outoa. Meitä kun on niin moneksi, ei tulisi mieleenkään rynnätä tänne arvostelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tuttua minullekin laihtumisen jälkeen. Sittemmin kun lihoin taas (kuten 95 % laihduttaneista tekee) muutuin kyttääjästä takaisin kytättäväksi.

Vierailija
4/4 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mitenkään kyttäämällä kyttää ketään, en aina huomaa edes tuttuja, mutta vaikka itse kuulun siihen läskeimpään väestönosaan, silti ajattelen kun näen itseäni lihavemman (saattaa olla saman painoinen kuin minä, mutta lyhyempi) että miksi herranjumala tuo ei laihduta, ole vaikka väkisin syömättä. Se ajatus tulee automaattisesti, ilman mitään ilkeää pahansuopuutta, ja kieltämättä ajattelen ihan samoin kun näen näyteikkunan heijastuksesta itseni :)