Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko olla psyykkistä, että raskautuu kun

Vierailija
03.08.2013 |

on menossa vihdoinkin hoitoihin (mitään ei vielä keretty aloittaa)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se raskautuminen aika fyysistä taitaa olla...

Vierailija
2/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

psyykkisyydestä en tiedä, mutta kyllähän näin voi käydä. Se, että on päästy tutkimuksiin ja selvitetty raskaaksi tulemattomuuden syytä, on voinut aikaan saada jonkinlaisen stressin laukeamisen joka osaltaan voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lääkäri kommentoi tätä että mitä kauemmin yritetään sitä suuremmaksi kasvaa todennäköisyys onnistua. Joskus hoitojen aloittaminen tai lopettaminen osuu siihen saumaan kun todennäköisyys tai sattuma hoiti homman.

Vierailija
4/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että jonkun onnistuu psyykata itsensä raskautumaan, tiedostamattaan siis. Minulla on sisko joka on pari vuotta nuorempi, hän yritti lasta parinkin eri kumppanin kanssa yli kymmenen vuotta. meidän suhteemme on aina ollut vähän sellainen erikoinen, koko elämäni ajan sisko on ollut vähän niinkuin kateeellinen minulle. ja aina on pitänyt saada samat asiat mitkä minulla. Minä tuli sitten raskaaksi yli kolmekymppisenä ( sisko siis oli yrittänyt lasta siinä vaiheessa jo 10v!) siitä muutaman kuukauden päästä sisko tuli raskaaksi!!  ja täysin sama toistui seuraavan lapsen kohdalla!! Todentotta aloin miettimään että siskon oli pakko saada lapsi kun minullakik oli ja alitajuntaisesti sai kehonsa toimimaan!

Vierailija
5/5 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että ihminen voi ajatuksen voimalla hallita kehoaan. Se on epäloogista (maailma on täynnä naisia, jotka eivät missään nimessä halua tulla raskaaksi, ja tulevat silti, ja paljon niitä, jotka ovat käsitelleet lapsettomuutensa ja rentoutuneet eivätkä silti voi tulla raskaaksi) ja sen lisäksi julmaa niitä kohtaan, joille lapsettomuus on herkkä asia.