Olen aina ollut se duunari, paskatyöläinen jne.
No sellaista se on. Missään en voi käydä eikä kukaan halua olla kanssani. Kai tämä sitten on tarkoitus.
Kommentit (17)
Olet kuitenkin se joka soitetaan hädän tullen apuun.
Mitä sitten? Niin olen minäkin ja moni muukin. Kaikki työkaverit, itse asiassa!
En jaksanut olla surkeassa duunissa huonolla palkalla. Tienaan kalastamalla ja kalaa myymällä saman verran ja pari vuotta sitten tienasin tuplasti.
Mitenkäs ne muut, vastaavat duunarit? Eikö nekään halua? Jos eivät, niin yksinkö ne kaikki ovat?
Minäpä olen roskakuski. Tämä on paskaduunin aatelia, kun saa jopa rahaa säästöön vähäse. M39
Aloittaja mahtaa meinata, että naiset eivät halua häntä kuin muutto -tai remonttiavuksi.
Mikä vika duunariudessa? Tärkeitä ovat.
Arvostan duunareita. Tärkeempii ne on ku jotku missit ja rokkarit ja tubettajat. Arvosta itseäsi.
Monelle mun duuni olisi kauhupaskaa. Ohjaajana lasten, nuoriso ja koulukodeissa jo 25 vuotta. Itselle aivan paras jobi.
Toki auttanee, että miespuolinen ja sirot 191cm ja 125kg. Jää ne silmillehyppimiset aika tehokkaasti pois. Uhkailuille yleensä hymyilen.
Tuskinpa tässä tulen enää kouluttautumaankaan. Vaikka minusta sitten pidettäisiin niin mitä hienoa siinäkään olisi? Jos vaikka menettäisin työkykyni juuri siihen työhön olisin taas nollapisteessä.