Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, tyttö soittaa itkien junasta, ovikortti hukassa

Vierailija
03.08.2013 |

Eikä pääse hyttiin nukkumaan..

Matkustaa kaverinsa kanssa pohjoiseen ja kaveri nukkuu hytissä, eikä avaa. Tyttö oli käunyt pissalla ja hakemassa pillimehua..

Onko junassa joku yövalvoja tai kondyktööri jolle voisi soittaa?? Mikä nyt avuksi? :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:10"]

Miksi sun tyttö ei soita kaverilleen??? Ja tosiaankin konduktööri on junassa juuri sitä varten että auttaa.. vastaisuuden varalle, jos ei uskalla lähteä etsimään konnaria niin kävelee takas sinne ravintolavaunuun ja pyytää junatarjoilijaa soittamaan konnarille.

[/quote]

Ööh, kaveri ei avaa? Missä kerrotaan, ettei tyttö yrittänyt soittaa? 

Vierailija
22/31 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei soittanut isälle vaan yhtä tollolle äidille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:24"]

Miksei soittanut isälle vaan yhtä tollolle äidille?

[/quote]

miksei soittanut sulle?

Vierailija
24/31 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon matkustavana en pidä tollona niitä, jotka eivät junassa matkusta eivätkä tiedä käytäntöjä. Olen itse auttanut ihmistä, joka jäi kerran saattajana junaan - ei ymmärtänyt, että myöhässä oleva juna ei pysähdy sitä kymmentä minuuttia mikä aikatauluun on merkitty. Ei kokemattomuus ole samaa kuin tyhmyys. Ilmeisesti nämä täydelliset ihmiset selviäisivät siperian metsistäkin heti ekalla kerralla ilman karttaa ja kompassia sateisella säällä? 

Vierailija
25/31 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä :)

Vierailija
26/31 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on konduktööri, ei kondyktööri.

Vierailija
27/31 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti kirjoittaa vauva.fi palstalle! Olisiko ensin kannattanut vilkaista vr:n sivuja? 

Vierailija
28/31 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tämä on taas se sama äiti, jonka tyttö jäi viimeksi vahingossa junaan, kun oli saattamassa kaveriaan yöllä ja soitti äidille. Sitä edellisellä kerralla nukkui yöllä aseman ohi, ei ollut rahaa uuteen lippuun ja konnari uhkasi heittää tytön ulos yöhön.

Vierailija
29/31 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika täyttää 10v.  ja taatusti ei matkusta minnekkään ilman vanhempiaan   tai joku tuttu ja turvallinen aikuinen pitää olla mukana.

Vierailija
30/31 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:29"]

Huoh. Tämä on taas se sama äiti, jonka tyttö jäi viimeksi vahingossa junaan, kun oli saattamassa kaveriaan yöllä ja soitti äidille. Sitä edellisellä kerralla nukkui yöllä aseman ohi, ei ollut rahaa uuteen lippuun ja konnari uhkasi heittää tytön ulos yöhön.

[/quote]Mä ajattelin ihan samaa =)

Vierailija
31/31 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 17:29"]

[/quote]

AP, minä opiskelen psykologiaa. Haluaisitko kertoa, miksi keksit aloituksia juuri junassa pulaan joutuvasta lapsesta, joka soittaa itkien kotiin? Onko sinulle itsellesi käynyt lapsena jotain vastaavaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun teen opinnäytetyötä tuota sivuavasta aiheesta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme