Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas vain rumia matcheja tinderissäni

Vierailija
09.08.2020 |

Miksen enää saa kauniita naisia pareikseni? :/
Ei jaksa vaivautua treffeille tuollaisten kanssa

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa sekin huomioon että kun tarpeeksi monta naista kusettaa sana alkaa kiertää. Riippuu tietysti minkä kokoisessa paikassa asuu.

Vierailija
22/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don’t waste peoples time kirjoitti:

Koska karma. Tuhlaat toisten aikaa mätsäämällä naisia jotka ei edes kiinnosta sua, joten karma tekee sen ettet saa edes niitä jotka haluaisit. Ja se on sulle ihan oikein 😊❤️

Vaihtoehtona on joko olla kokonaan yksin, tai sitten hankkia hetkellistä seuraa niistä ei-niin-viehättävistä.

Kaksi vaihtoehtoa siis.

Yleensä oleenkin yksin, mutta joskus yksinäisyys ja panetus käy liian suureksi ja alan taas swaipata.

Mitä itse tekisit tilanteessani?

ap

No en ainakaan käyttäisi muita ihmisiä hyväksi.

Millä tavoin kahden itsenäisen aikuisen välinen seksi on hyväksikäyttöä?

Teet siis selväksi että haet vain yhden yön seuraa? Eri

Ei siitä erikseen puhuta, nainen voi olettaa mitä olettaa.

Mutta jos Tinderina kautta menee sänkyyn ekoilla tai toisilla treffeillä, pakkohan siinä on käydä mielessä että ei välttämättä olla heti naimisiin menossa

ap

Eli et tee selväksi eikä ole mikään pakko käydä mielessä. Olet just sellainen hyväksikäyttävä fuckboy että toivottavasti et löydä ikinä ketään. Kukaan nainen ei ansaitse joutua parisuhteeseen tollasen mulkun kanssa.

No mikseivät naiset sitten kysy sitä itse?

Jos tuollaisista asioista alkaa suoraan puhumaan, niin jää kyllä seksi saamatta. Hommat eivät vaan toimi noin. Miehenä minä voisinkin puhua suoremmin näistä asioista, mutta naiset eivät pidä siitä. He käyttävät aina vähintäänkin jotain kiertoilmaisua, tai sitten tavataan jonkun verukkeen varjolla. Vaikka kyllä sitä rivien välistä voi lukea muuta

ap

esimerkiksi jos minä kutsuisin "luokseni panemaan", nainen varmaan ghostaisi minut...Mutta kun kutsun "nauttimaan viiniä ja syömään kokkaamaani ruokaa" tulee nainen erittäin todennäköisesti. Ja pian olemme sängyssä

ap

Vahvistan. Olet hyväksikäyttäjä, joka ei ansaitsekaan saada haluamaansa.

t. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa sekin huomioon että kun tarpeeksi monta naista kusettaa sana alkaa kiertää. Riippuu tietysti minkä kokoisessa paikassa asuu.

höpö höpö

Vierailija
24/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pk-seudulla

Ap

Vierailija
25/210 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit uudet kuvat?

Vierailija
27/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma

Vierailija
28/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

: )

Vierailija
29/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parisuhteessa, mutta ymmärrän Ap:a ihan hyvin. Jos ei halua elää sinkkuna selibaatissa, tuollaista se on. Eikä Ap näköään edes huijaa ketään.

Naisten on vaikea ymmärtää, kun Tinderin käyttäminen ja treffailu on heille niin helppoa.

Vierailija
30/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse parisuhteessa, mutta ymmärrän Ap:a ihan hyvin. Jos ei halua elää sinkkuna selibaatissa, tuollaista se on. Eikä Ap näköään edes huijaa ketään.

Naisten on vaikea ymmärtää, kun Tinderin käyttäminen ja treffailu on heille niin helppoa.

29v miehenä voin täysin kompata tätä

Vierailija
31/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voin tulla match sellaisten kanssa joista ei pidä? :D mitä sä sellaisista siellä tykkäät.

Vierailija
32/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rupsahtanut? Laihduta ja mene salille.

Vierailija
33/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don’t waste peoples time kirjoitti:

Koska karma. Tuhlaat toisten aikaa mätsäämällä naisia jotka ei edes kiinnosta sua, joten karma tekee sen ettet saa edes niitä jotka haluaisit. Ja se on sulle ihan oikein 😊❤️

Vaihtoehtona on joko olla kokonaan yksin, tai sitten hankkia hetkellistä seuraa niistä ei-niin-viehättävistä.

Kaksi vaihtoehtoa siis.

Yleensä oleenkin yksin, mutta joskus yksinäisyys ja panetus käy liian suureksi ja alan taas swaipata.

Mitä itse tekisit tilanteessani?

ap

Miksi sä kuvittelet, että nämä "ei niin viehettävät" olisivat jotenkin helppoja?

Vierailija
34/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Mä saan oikein seksikkäiltä naisilta matcheja. T.binainen

Vierailija
35/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

29v miehenä voin täysin kompata tätä

Samoin, ikää on pari vuotta enemmän.

Että tulikin pahat morkkikset edellisen tindernaisen jälkeen...puute vain liian paha, ja sorruin sellaiseen suohirviöön että oksat pois.

Tuon jälkeen olenkin onnistunut kärvistelemään jo 3 kuukautta ilman...sen verran karmaiseva kokemus oli

3 kuukautta? Minä olen ollut kolme vuotta selibaatissa ällöttävän miehen jälkeen. Ei ole edes tehnyt mieli seksiä yhdenkään miehen kanssa sen koommin kun tuo seurustelu loppui.

Vierailija
36/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten voin tulla match sellaisten kanssa joista ei pidä? :D mitä sä sellaisista siellä tykkäät.

Tähän jo kerran vastattiin tässä ketjussa, mutta vastaus on nähtävästi jostakin syystä poistunut.

Eli: suurimman osan miehistä (kuten minun) pitää vetää tinderissä kaikki oikealle jos siellä haluaa lainkaan matcheja.

Sitten niistä syntyneistä pareista valitaan ne vähiten epämiellyttävät joiden kanssa yritetään jotakin säätää.

Eihän tuollaisesta parisuhdetta saa aikaan, mutta tyhjää parempi kun edes seksiä jostakin saa.

Morkkishan tuosta usein tulee kun ei se petikumppani ole oikeasti miellyttävä, ja kaikilta tutuilta nuo hommat pidetään salassa...

Vierailija
37/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten on, auttaako valittaminen?

Aattelin vaan, että kyllä mullekin kelpais jos naisia ja rahaa sais, että jos onnistuisin valittamalla jollain yleisellä keskustelupalstalla.

Vierailija
38/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän jo kerran vastattiin tässä ketjussa, mutta vastaus on nähtävästi jostakin syystä poistunut.

Eli: suurimman osan miehistä (kuten minun) pitää vetää tinderissä kaikki oikealle jos siellä haluaa lainkaan matcheja.

Sitten niistä syntyneistä pareista valitaan ne vähiten epämiellyttävät joiden kanssa yritetään jotakin säätää.

Eihän tuollaisesta parisuhdetta saa aikaan, mutta tyhjää parempi kun edes seksiä jostakin saa.

Morkkishan tuosta usein tulee kun ei se petikumppani ole oikeasti miellyttävä, ja kaikilta tutuilta nuo hommat pidetään salassa...

Ok. En ymmärrä miehiä. Miten voi tehdä mieli seksiä jonkun sellaisen kanssa jonka pelkkä olemus kuvottaa...

Vierailija
39/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis sääliä jotain naisia hyväksikäyttäviä mulkeroita. Voi kyynel.

Vierailija
40/210 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. En ymmärrä miehiä. Miten voi tehdä mieli seksiä jonkun sellaisen kanssa jonka pelkkä olemus kuvottaa...

En nyt käyttäisi sanaa "kuvottaa"

Ei sieltä kaikkia mennä laittamaan, vaan valitaan se tai ne vähiten epämiellyttävät, kuten jo sanoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan