Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, nalkutatko miehellesi?

Vierailija
09.08.2020 |

Olen kuullut, että yli 30-vuotiaat nalkuttavat miehilleen. No nyt siihen saadaan selvyys.

N20

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain asioista joudun sanomaan miehelle aina uudestaan ja uudestaan. Jostain syystä mies saa voileipätarvikkeet pöydälle, mutta ei takaisin jääkaappiin. Meiltä menee paljon kinkkuleikkeitä ja juustoja roskiin, kun ne jää pöydälle. Me maksetaan ruokamenot puoliksi ja minua suututtaa tuollainen turha tuhlaaminen. Jaksoin pari vuosikymmentä laittaa ruuat takaisin jääkaappiin, nyt en enää viitsi.

Voit laskuttaa jokaisen pilalle mennen kinkun ja juuston mieheltä. Ei tarvitse nalkuttaa.

Vierailija
22/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain asioista joudun sanomaan miehelle aina uudestaan ja uudestaan. Jostain syystä mies saa voileipätarvikkeet pöydälle, mutta ei takaisin jääkaappiin. Meiltä menee paljon kinkkuleikkeitä ja juustoja roskiin, kun ne jää pöydälle. Me maksetaan ruokamenot puoliksi ja minua suututtaa tuollainen turha tuhlaaminen. Jaksoin pari vuosikymmentä laittaa ruuat takaisin jääkaappiin, nyt en enää viitsi.

Minusta jos laittaa leipää, niin kuuluisi raivata jäljet ja vasta sitten syödä. :) Vähän outo toisin päin tehdä. :D Sinun pitää sanoa, että maksat 40% ruokakuluista, jos ei tule muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa edes mies kelle nalkuttaa

N26

Vierailija
24/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat että joudunko pyytämään että mies tekee jonkin asian ja toistamaan pyynnön useaan kertaan, niin kyllä. Näin on. Viimeksi nyt olen jankuttanut esimerkiksi siitä että ilmoittaa yrityksensä palkkatiedot ajoissa verottajalle. Verottajakin on nalkuttanut siitä jo kaksi kertaa.

Oletko kysynyt mieheltäsi, että miltä hänestä tuntuu, kun nalkutat hänelle? Kyllä hän varmaan hoitaa asian. Hän on vähän samallainen kuin minä, eli jätetään asioita viime hetkeen. :)

N20

En oikein viitsi jättää tämän tyyppisiä asioita tuohon kategoriaan että ”varmaan hoitaa”. Viime tippa oli mielestäni siinä kohtaa kun verottaja ensimmäisen kerran pyysi näitä myöhässä olevia tietoja. Nyt ollaan jo sen ohi. Vähän tällaisia aikuisten stressejä. Näitä tulee. Ikävältähän se aina tuntuu verottajan kanssa asioida, senhän nyt tietää.

Vierailija
25/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit laskuttaa jokaisen pilalle mennen kinkun ja juuston mieheltä. Ei tarvitse nalkuttaa.

Niiden raahaaminen kaupasta on oma hommansa. Helpommalla pääsen, kun sanon asiasta moneen kertaan. Miestä kyllä ärsyttää, kun tivaan moneen kertaan, laitoitko tavarat jääkaappiin.

Vierailija
26/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valinnut miehekseni luuseria, joten ei ole ollut tarvetta nalkuttaakaan. Toisaalta olen myös itse vahvatahtoinen alfanainen. Jos ei asiat mene jetsulleen niin kuin pitäisi aikusten ihmisten parisuhteessa mennä, nostan kytkintä samantien. Sanoin sen miehelleni jo heti alussa. Hän tietää tasan tarkkaan, että tämä nainen ei katsele huonoa kohtelua päivääkään. Ja hyvin on mennyt.

Vierailija
27/27 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä nalkuttaisin? Rasittaa pelkkä ajatus, että pitäisi jankata jotain.

Ei pidä minustakaan. Tuntuu vain siltä, että vanhat naiset kohtelevat miehiään huonosti. :/

N20

Olen ”vanha”, 50-vuotias, enkä ole joutunut nalkuttamaan tai kohdellut miestäni huonosti. Yhdessä yli kolmekymmentä vuotta.

Ihana kuulla! :) Onko hän ollut sinun ainoa, kun olette olleet noin pitkään yhdessä, jos saan udella? :o

N20

Kaksi nuoruuden ihastusta oli ennen häntä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme